MENU

Ποιες είναι οι 8 τροφές για εκπληκτικό δέρμα

3 Φεβρουαρίου 2019 • Διατροφή

blueberries

Υπάρχουν πολλά νόστιμα φαγητά που μπορούν να κάνουν καλό στο δέρμα σας και το να συμπεριλάβετε κάποια απ’ αυτά στο πρόγραμμα διατροφής σας είναι απαραίτητο. Το υγιές δέρμα δείχνει νεότερο και πιο φρέσκο.

Τα τρόφιμα που καταναλώνουμε κάθε μέρα παίζουν σημαντικό ρόλο στην υγεία του δέρματός μας, ανεξάρτητα από την ηλικία μας. Σήμερα είναι δύσκολο να επιλέξει κανείς τροφές που είναι ταυτόχρονα και υγιεινές και νόστιμες. Ομως, τέτοιες τροφές υπάρχουν.

Διαβάστε την παρακάτω λίστα με τις  8 τροφές που θα σάς βοηθήσουν να διατηρήσετε το δέρμα σας υγιές και νεανικό.

berries

1. Μοβ και μπλε φρούτα

Οι μοβ και μπλε καρποί είναι από τις καλύτερες τροφές που μπορεί να φάει κανείς για να έχει σπουδαίο δέρμα. Βατόμουρα, μούρα και δαμάσκηνα είναι όλα πλούσια σε αντιοξειδωτικά, που καταπολεμούν τη ζημιά από τις ελεύθερες ρίζες. Τα μοβ και μπλε φρούτα μπορούν επίσης να βοηθήσουν το δέρμα σας να διατηρηθεί νεανικό για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

sunflower-seeds

2. Ηλιόσποροι

Οι ηλιόσποροι έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε, ένα σημαντικό θρεπτικό συστατικό που βοηθά στην προστασία του δέρματός σας από την καθημερινή ζημιά από τον ήλιο. Οι ηλιόσποροι αποτελούν ένα τέλειο σνακ για να φάτε στο δρόμο. Μπορείτε επίσης να τους χρησιμοποιήσετε μαζί με τα δημητριακά σας.

dark_chocolate

3. Σοκολάτα

Η μεγάλη είδηση ​​για όλους τους λάτρεις της σοκολάτας, είναι πως η σοκολάτα κάνει καλό στο δέρμα σας παρά τα όσα φημολογούνται σχετικά με την ακμή. Αναφερόμαστε φυσικά MONO στη μαύρη σοκολάτα που είναι καλό να την τρώτε ακόμα και καθημερινά αλλά πάντα με μέτρο. Η σοκολάτα στην πραγματικότητα χάρη στης φλαβονόλες που περιέχει μπορεί να σας προσφέρει πανέμορφο δέρμα.

tomato-

4. Ντομάτες

Ως μία εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών και λυκοπενίου η ντομάτα μπορεί να ωφελήσει το δέρμα σας, καθώς το λυκοπένιο βοηθά στη βελτίωση της υγείας του δέρματος και προστατεύει από τη μελάγχρωση. Προσθέστε τις ντομάτες στις σαλάτες και τα σάντουιτς που καταναλώνετε και θα δείτε τα αποτελέσματα στο δέρμα σας.

yogurt-1

5. Γιαούρτι

Ενα από τα καλύτερα σνακ που κάνει καλό στο πεπτικό σύστημα αλλά και στα οστά είναι το γιαούρτι. Γνωρίζατε όμως ότι είναι σπουδαίο και για το δέρμα σας; Το γιαούρτι περιέχει πρωτεΐνη που κρατά σφιχτό το δέρμα σας και βοηθά στην καταπολέμηση της εμφάνισης των ρυτίδων και των λεπτών γραμμών. Μείνετε, όμως, μακριά από τα γιαούρτια με φρούτα, γιατί είναι γεμάτα ζάχαρη. Αν θέλετε οπωσδήποτε να φάτε γιαούρτι με φρούτα, κόψτε φρούτα και προσθέστε τα εσείς στο γιαούρτι σας.

peppers

6. Κόκκινες πιπεριές

Είτε ωμές, είτε μαγειρεμένες, οι κόκκινες πιπεριές μπορούν επίσης να κάνουν καλό στο δέρμα σας. Μία κόκκινη πιπεριά έχει πάνω από το 100% των καθημερινών αναγκών σας σε βιταμίνη C. Είναι πλούσια σε βιταμίνη Β6, φυτικές ίνες και καροτενοειδή που βοηθούν στην καταπολέμηση των ρυτίδων και την αύξηση της ροής του αίματος στο δέρμα σας, βοηθώντας το να δείχνει πιο νεανικό. Τρώγοντας κόκκινες πιπεριές μπορείτε επίσης να καταπολεμήσετε την ακμή. Μια πιπεριά περιέχει φυτικές ίνες που σας βοηθούν να αισθάνεστε χορτάτοι για περισσότερο χρονικό διάστημα, οπότε αν είστε σε δίαιτα και θέλετε να έχετε ένα τέλειο δέρμα, προσθέστε τις κόκκινες πιπεριές στην καθημερινή διατροφή σας.

Salmon-and-Spinach

7. Σολομός

Ο σολομός είναι γεμάτος με βιταμίνη D που είναι υπεύθυνη για τη διατήρηση της υγείας του εγκεφάλου, της καρδιάς και των οστών σας. Βοηθά στη μείωση του άγχους, της κατάθλιψης, στην πρόληψη του καρκίνου του παχέος εντέρου, των ασθενειών των οστών και της καρδιακής νόσου. Ο σολομός περιέχει ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βοηθούν το δέρμα σας να παραμένει ενυδατωμένο εσωτερικά, ενώ προστατεύει από τη φλεγμονή και βοηθά στην καταπολέμηση της ακμής και των ρυτίδων. Παράλληλα, η κατανάλωση σολομού τακτικά διατηρεί το τριχωτό της κεφαλής σας ενυδατωμένο και προάγει τα υγιή, δυνατά μαλλιά.

Spinach-Salad

8. Σπανάκι

Το σπανάκι είναι μια πλούσια σε θρεπτικά συστατικά τροφή, που πρέπει σίγουρα να συμπεριλάβετε στο πρόγραμμα διατροφής σας. Είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Ε, σιδήρου, χλωροφύλλης, φυλλικού οξέος, μαγνησίου, φυτικών ινών, βιταμίνης Α, βιταμίνης C και φυτικών πρωτεϊνών, που είναι ό,τι καλύτερο για το δέρμα σας. Το σπανάκι είναι επίσης γεμάτο με αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην πρόληψη διαφόρων τύπων των προβλημάτων του δέρματος. Τρώγοντας σπανάκι τακτικά θα βοηθήσετε το δέρμα σας να καθαρίσει από μέσα προς τα έξω.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »