MENU

Τροφές που βοηθούν τη συγκέντρωση

14 Αυγούστου 2019 • Διατροφή

Πολλά υγιεινά και νόστιμα φαγητά μπορούν να βοηθήσουν στην αυτοσυγκέντρωση. Πρόκειται για τροφές που περιέχουν πολλές θρεπτικές ουσίες και βοηθούν το άτομο να έχει ενέργεια και εύρυθμη λειτουργία του εγκεφάλου.

Κάθε τροφή που βοηθά τον εγκέφαλο περιλαμβάνει βιταμίνες, ανόργανα άλατα, πρωτεΐνες, λιπαρά οξέα και αντιοξειδωτικά. Είναι σημαντικό για τον άνθρωπο να καταναλώνει ισορροπημένα γεύματα, πλούσια σε λαχανικά και φρούτα σε καθημερινή βάση, ώστε να παρέχει στον εαυτό του επαρκή ενέργεια και καταπολέμηση της ψυχικής κόπωσης.

Αυτές οι τροφές, που μπορούν να βοηθήσουν στην αυτοσυγκέντρωση είναι τα αυγά, τα ψάρια, οι ξηροί καρποί, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, το μπρόκολο, τα μούρα, τα δημητριακά ολικής αλέσεως και η μαύρη σοκολάτα.

Η σκούρα σοκολάτα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, θεωρείται ότι βελτιώνει τη συγκέντρωση, τη σκέψη και τη μνήμη. Τα αντιοξειδωτικά βοηθούν να καθαρίσει το σώμα από επιβλαβείς τοξίνες. Προϊόντα ολικής αλέσεως, όπως το καστανό ρύζι, τα δημητριακά και το ποπ κορν περιέχουν βιταμίνες Β6 και Β12, που λέγεται ότι βελτιώνουν την αυτοσυγκέντρωση, τη μνήμη και την εύρυθμη λειτουργία του εγκεφάλου.

Όλα τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν υγιείς βιταμίνες και μέταλλα. Αυτά που βοηθούν ειδικότερα την αυτοσυγκέντρωση είναι τα βατόμουρα, τα μούρα, οι ντομάτες, το μπρόκολο, το σπανάκι, το σέσκουλο και το κατσαρό λάχανο. Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά περιέχουν φυλλικό οξύ, που πιστεύεται πως βοηθά το μυαλό να είναι συγκεντρωμένο, όπως επίσης προλαμβάνει διαταραχές της μνήμης, όπως είναι η νόσος του Αλτσχάιμερ.

Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε βιταμίνες, αλλά ιδιαίτερα μία από αυτές, η βιταμίνη Κ, είναι χρήσιμη για την ομαλή λειτουργία του εγκεφάλου. Τα μούρα βοηθούν στη βελτίωση των μοριακών σημάτων του εγκεφάλου λόγω του ότι έχουν άφθονα αντιοξειδωτικά. Είναι επομένως καλή ιδέα να τα προσθέσετε στη διατροφή σας ή αν το κάνετε ήδη, να αυξήσετε τις ποσότητες που καταναλώνετε. Για παράδειγμα θα μπορούσατε να προσθέσετε μούρα στα πρωινά σας δημητριακά για να ξεκινήσετε την ημέρα σας έχοντας πάρει πολλές θρεπτικές ουσίες.

Οι ξηροί καρποί όπως τα αμύγδαλα και τα καρύδια είναι πλούσιοι σε θρεπτικά συστατικά που προωθούν την υγεία του εγκεφάλου, όπως το μαγνήσιο και η βιταμίνη Ε. Μια χούφτα καρύδια αποτελούν ένα υγιεινό σνακ, αφού έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και καλά λιπαρά. Καλές πηγές ωμέγα λιπαρών οξέων που επίσης βοηθούν την υγεία του εγκεφάλου είναι τα ψάρια, όπως ο σολομός, ο τόνος και οι σαρδέλες. Τα ψάρια έχουν από καιρό αναγνωριστεί ως μια πλούσια πηγή πρωτεϊνών που θεωρείται ότι μπορούν να βοηθήσουν την συγκέντρωση. Τα αυγά, επίσης, παρέχουν πρωτεΐνες, όπως και το θρεπτικό συστατικό χολίνη που είναι μια σημαντική ουσία για την ανάπτυξη του εγκεφάλου.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »