MENU

Τρεις απλοί τρόποι για να χάσετε βάρος τώρα!

28 Απριλίου 2015 • Διατροφή

Ο κόσμος είναι γεμάτος από σχέδια διατροφής. Μερικοί ειδικοί αναφέρουν πως ο οργανισμός θα πρέπει να «φορτωθεί» με υδατάνθρακες, ενώ άλλοι υποστηρίζουν πως οι πρωτεΐνες είναι το κλειδί.

Κάποιοι άλλοι υποστηρίζουν πως τα συμπληρώματα διατροφής είναι αυτά που προσφέρουν εύκολα αποτελέσματα. Ετσι οι άνθρωποι πολιορκούνται από μηνύματα σχετικά με τη διατροφή τους και συχνά μπερδεύονται για το ποιο απ’ όλα είναι το σωστό.

Ομως, τα πράγματα δεν χρειάζεται να είναι τόσο πολύπλοκα.

Οι γιατροί συμφωνούν με την απλή αλήθεια ότι η απώλεια βάρους συμβαίνει όταν κάποιος καταναλώνει λιγότερες θερμίδες.

Δείτε, λοιπόν, παρακάτω τρία απλά αποδεδειγμένα αποτελεσματικά βήματα που πρέπει να κάνετε για να χάσετε βάρος.

1. Φάτε μήλα

Το μεγάλο πλεονέκτημα που έχουν τα μήλα είναι ότι θα σας  χορτάσουν χωρίς να σας γεμίσουν θερμίδες. Αν μάλιστα φάτε ένα μήλο 20 λεπτά πριν το γεύμα σας, τότε στο γεύμα σας θα φάτε λιγότερο απ’ ό,τι συνήθως.

Αυτή η απλή αλλαγή στη διατροφή σας θα σας οδηγήσει σε σταθερή απώλεια βάρους. Αν θέλετε να χάσετε βάρος αντί για ένα, φάτε δύο μήλα, 20 λεπτά πριν το γεύμα σας.

2. Απαλλαγείτε από τα ποτά

Οι θερμίδες από τα ποτά μπορούν πραγματικά να σας προσθέσουν κιλά. Μια δίαιτα απώλειας βάρους γενικά έχει 1.200 θερμίδες ανά ημέρα ως στόχο. Θα είναι δύσκολο να πετύχετε τον στόχο σας αν καταναλώνετε οινοπνευματώδη.

Εδώ είναι μερικά ανησυχητικά στοιχεία:

Καφές με μία κουταλιά ζάχαρη: 90 θερμίδες

Καφές με γάλα: 250 θερμίδες

Διπλός καπουτσίνο: 100 θερμίδες

Κρασί: 150 θερμίδες

Ενεργειακά ποτά: 110 θερμίδες

Ενα μεγάλο αναψυκτικό σε φαστφουντάδικο: 300 θερμίδες

Μπύρα: 150 θερμίδες

Χυμός πορτοκάλι: 110 θερμίδες

Αν λοιπόν πιείτε καφέ το πρωί μαζί με χυμό πορτοκάλι, στη συνέχεια έναν ακόμα καφέ στο γραφείο, έναν καφέ με γάλα το απόγευμα, ένα κρασί με το γεύμα και ένα μεγάλο αναψυκτικό, έχετε πάρει περίπου 1.000 θερμίδες προτού βάλετε μια μπουκιά φαγητό στο στόμα σας.

Είναι πολύ εύκολο να καταναλώσετε σε ποτά και αναψυκτικά ολόκληρη την συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη των θερμίδων σας.

Εχετε λοιπόν κάθε λόγο να ξεφορτωθείτε τα ποτά. Σταματήστε να βάζετε ζάχαρη στον καφέ σας αλλά μην κόψετε τον καφέ. Οι διατροφολόγοι υποστηρίζουν ότι η καφεΐνη συμβάλλει στην απώλεια βάρους.

Επίσης -πολύ βασικό- μην πίνετε αναψυκτικά light. Δεν έχουν θερμίδες κάτι που είναι καλό, αλλά οι μελέτες δείχνουν ότι συμβάλλουν στην αύξηση του σωματικού βάρους, ούτως ή άλλως, ενδεχομένως επειδή γεννούν την επιθυμία του σώματος να φάει κάτι γλυκό. Αντί γι’ αυτά, πιείτε ανθρακούχο νερό. Θα διαπιστώσετε ότι μετά από μία εβδομάδα δεν θα νοιώθετε την έλλειψή τους.

Μην μειώσετε τον αριθμό των ποτών υψηλής θερμιδικής αξίας που καταναλώνετε. Καταργήστε τα ολοκληρωτικά.

3. Πιείτε πολύ νερό

Το νερό δεν έχει θερμίδες. Αυτό σας βοηθά να αισθάνεστε χορτάτοι και έτσι η όρεξή σας μειώνεται. Οι ερευνητές λένε πως 8-10 ποτήρια νερό την ημέρα μπορούν να αυξήσουν τον μεταβολισμό σας, ώστε να κάψετε περισσότερες θερμίδες, ακόμα και χωρίς να ασκηθείτε περισσότερο.

Μην ασχοληθείτε με το εμφιαλωμένο νερό. Οι μελέτες έχουν δείξει ότι το εμφιαλωμένο νερό δεν έχει περισσότερα οφέλη για την υγεία απ’ ό,τι το νερό της βρύσης. Γεμίστε λοιπόν μια κανάτα νερό και διατηρήστε την στο ψυγείο. Το δροσερό νερό είναι πιο ικανοποιητικό και οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η χαμηλή θερμοκρασία αυξάνει τα μεταβολικά οφέλη.

Ο λεπτότερος εαυτός σας

Αυτό ήταν! Τρεις απλοί τρόποι για να χάσετε βάρος, χωρίς κόπο με μια μικρή αλλαγή στις διατροφικές σας συνήθειες που θα σας βάλει στο δρόμο της απώλειας κιλών.

Το καλύτερο πράγμα με αυτό το πρόγραμμα απώλειας βάρους δεν είναι αυτό που περιλαμβάνει, αλλά αυτό που δεν περιλαμβάνει. Κι αυτό είναι πως δεν χρειάζεται να υποβάλλετε τη διατροφή σας σε μια ριζική αναμόρφωση.

Δεν χρειάζεται καν να εγκαταλείψετε τις τροφές που αγαπάτε, ούτε να παραλείψετε επιδόρπια (παρόλο που θα χάσετε κιλά γρηγορότερα αν το κάνετε).

Υπάρχει, άραγε, άλλος απλούστερος τρόπος;

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »