MENU

Το top-10 των τροφών που πρέπει να αποφύγετε στη δίαιτα

1 Απριλίου 2018 • Διατροφή

avoid

Το να κάνει κάποιος δίαιτα είναι σκληρό πράγμα. Μερικά από τα πιο νόστιμα φαγητά, δυστυχώς τυγχάνει να είναι ανάμεσα και στα πιο ανθυγιεινά και παχυντικά. Επομένως, θα πρέπει να γνωρίζετε ποια τρόφιμα πρέπει να αποφύγετε.

Αυτό είναι ουσιαστικά το κλειδί για την απώλεια βάρους.

Παρακάτω θα δείτε ποιες είναι οι 10 τροφές που πρέπει να αποφύγετε όταν κάνετε δίαιτα.

snak-keik

1. Σνακ κέικ

Τα κέικ που τρώει κανείς ως σνακ είναι ένας από τους χειρότερους εχθρούς της δίαιτας, επειδή είναι νόστιμα, βολικά και καθώς είναι «μίνι» ο καθένας πιστεύει ότι μπορεί να μην είναι τόσο κακό να παρεκτραπεί.

Μην αφήνετε το γρήγορο ρυθμό της ζωής σας να σας οδηγήσει σ’ αυτόν τον διατροφικό… κατήφορο.

Συμπληρώστε τα ντουλάπια και το ψυγείο σας με υγιεινά σνακ που είναι εξίσου βολικά όπως τα ζαχαρούχα και παχυντικά σνακ κέικ.

sodas

2. Αναψυκτικά

Τα αναψυκτικά που είναι γεμάτα θερμίδες και δεν έχουν καμία θρεπτική αξία. Αυτό σημαίνει ότι πρόκειται για τροφές με «κενές θερμίδες» που δεν σας βοηθούν να χορτάσετε και το μόνο που σας χαρίζουν είναι το βάρος.

Τα light αναψυκτικά δεν είναι καλύτερα, καθώς περιέχουν πολύ νάτριο, το οποίο αναγκάζει το σώμα σας να διατηρεί το νερό και έτσι φουσκώνετε. Το καλύτερο που μπορείτε να πιείτε όταν κάνετε δίαιτα είναι το νερό και το τσάι από βότανα.

mayonnaise

3. Μαγιονέζα

Πολλοί άνθρωποι θα ήθελαν να προσθέσουν μαγιονέζα στο σάντουιτς ή να τη χρησιμοποιήσουν ως σάλτσα σε σαλάτες, ντιπ και διάφορες συνταγές. Η μαγιονέζα είναι γεμάτη λίπος και περιέχει πολλές κρυμμένες θερμίδες.

Δεδομένου ότι δεν τρώγεται μόνη της, πολλοί άνθρωποι συνήθως δεν σκέφτονται τους κινδύνους από την κατανάλωσή της, αφού επικεντρώνονται κυρίως στα φαγητά και όχι στη σάλτσα. Ακόμα και η light μαγιονέζα είναι ανθυγιεινή και παχυντική.

soup

4. Κρεμώδεις σούπες

Οι κρεμώδεις σούπες δεν είναι καλή ιδέα για όσους κάνουν δίαιτα, επειδή η κρέμα βάσης που χρησιμοποιείται για την παρασκευή τους είναι γεμάτη λίπος και θερμίδες. Αν θέλετε να απολαύσετε μια σούπα επιλέξτε έναν καθαρό ζωμό και βεβαιωθείτε ότι δεν περιέχει επιπλέον νάτριο.

boxed-meals

5. Συσκευασμένα γεύματα

Τα συσκευασμένα γεύματα μπορεί να είναι βολικά και φθηνά, αλλά είναι γεμάτα από συντηρητικά που μπορεί να σας κάνουν να πάρετε βάρος. Εάν ελέγξετε την ετικέτα των τροφίμων θα διαπιστώσετε ότι μια μερίδα από μια συσκευασία έχει πολύ περισσότερες θερμίδες απ’ ό,τι αν φτιάχνατε το ίδιο γεύμα από φρέσκα υλικά.

Cheese

6. Τυρί

Ενα μικρό κομμάτι τυρί είναι καλό για εσάς, αλλά θα πρέπει να είστε προσεκτικοί. Το τυρί που φτιάχνεται από πλήρες γάλα περιέχει πολλά λιπαρά και πολλά είδη τυριών περιέχουν αλάτι και συντηρητικά. Ολα αυτά μπορούν να σας προκαλέσουν πρήξιμο και να οδηγήσουν στην αύξηση του σωματικού σας βάρους.

red-meat

7. Κόκκινο κρέας

Το κόκκινο κρέας δεν είναι υγιές, είναι συχνά γεμάτο λίπος και χρειάζεται πολύ χρόνο το σώμα σας για να το χωνέψει. Δεν υπάρχει πρόβλημα αν φάτε μια μικρή ποσότητα κόκκινου κρέατος, αλλά θα πρέπει να το καταναλώνετε με μέτρο, ακόμα κι όταν δεν κάνετε δίαιτα.

milk

8. Πλήρες γάλα

Το πλήρες γάλα είναι γεμάτο λίπος και παρόλο που χρειάζεστε το ασβέστιο που προέρχεται από το γάλα, μπορείτε να το πάρετε με άλλους τρόπους όταν είστε σε δίαιτα. Προσπαθήστε να στραφείτε σε αποβουτυρωμένο γάλα που δεν θα περιέχει πάνω από 1%-2% λιπαρά.

fast-food

9. Fast food

Τo fast food είναι ακαταμάχητo για πολλούς ανθρώπους, αλλά είναι ικανό να καταστρέψει τη δίαιτά σας όσο σχεδόν κανένα άλλο φαγητό. Σχεδόν όλα τα γεύματα του fast food είναι τηγανισμένα σε λίπος και περιέχουν μεγάλες ποσότητες λιπαρών, αλατιού και συντηρητικών.

chicken_nuggets

10. Κατεψυγμένα γεύματα

Τα κατεψυγμένα γεύματα μπορεί να είναι γρήγορα και εύκολα, αλλά είναι επίσης γεμάτα θερμίδες και δεν έχουν καμία θρεπτική αξία. Τα περισσότερα κατεψυγμένα γεύματα είναι επίσης γεμάτα από νάτριο, το οποίο δεν είναι υγιές και θα σας δημιουργήσει κατακράτηση υγρών.

Μην αφήσετε τη σκληρή δουλειά που κάνατε όλον αυτόν το καιρό με τη δίαιτά σας να πάει χαμένη. Είναι πράγματι δύσκολο να αποφύγετε αυτές τις 10 τροφές, αλλά αξίζει τον κόπο να το κάνετε γιατί αυτό θα σας βοηθήσει να χάσετε τα επιπλέον κιλά σας.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »