MENU
kerasi

Tι μπορεί να πάθουμε αν φάμε πάρα πολλά κεράσια

31 Ιουλίου 2014 • Διατροφή

Τα κεράσια είναι πηγή βιταμίνης C και καλίου και παρέχουν επίσης μικρές ποσότητες βιταμινών του συμπλέγματος Β. Ωστόσο, παρά τα οφέλη τους η υπερβολική κατανάλωσή τους μπορεί να προκαλέσει ποικιλία ασθενειών.

Επιμείνετε σε μία μόνο ή το πολύ δύο μερίδες την ημέρα για να πάρετε το καλύτερο δυνατόν για την υγεία σας ή συμβουλευτείτε το γιατρό σας για να σας καθορίσει εκείνος το κατάλληλο για την περίπτωσή σας επίπεδο κατανάλωσης κερασιών.

Δυσκοιλιότητα

Ενώ τα κεράσια είναι μια καλή πηγή φυτικών ινών -3,2 g ινών ανά φλιτζάνι- και συχνά συνιστώνται για την πρόληψη της διάρροιας και δυσκοιλιότητας, η κατανάλωση υπερβολικών ποσοτήτων μπορεί να προκαλέσει αυτές τις συνθήκες. Μπορεί να απαιτούνται 25-38 g φυτικών ινών κάθε μέρα για την καλή υγεία του εντέρου, αλλά η υπερβολική κατανάλωση κερασιών, αν προστεθεί σε μια ήδη πλούσια σε φυτικές ίνες δίαιτα ενδέχεται να προκαλέσει γαστρεντερικά προβλήματα. Επίσης, η κατανάλωση υπερβολικών ποσοτήτων φυτικών ινών μπορεί να προκαλέσει αέρια και φούσκωμα.

Αναστατωμένο στομάχι

Τα κεράσια είναι πλούσια σε κερσετίνη, ένα φλαβονοειδές που προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία από τις ελεύθερες ρίζες. Μια χούφτα κεράσια μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων και της προστασίας από τον καρκίνο, αλλά η υπερβολική κατανάλωσή τους μπορεί να οδηγήσει σε στομαχικές διαταραχές. Μεγάλες ποσότητες κερσετίνης μπορεί να αναστατώσουν το στομάχι σας, προκαλώντας ναυτία και εμετό. Παραμείνετε σε ένα μόνο φλιτζάνι κεράσια για να καθορίσετε τα όρια πρόσληψης της κερσετίνης.

Φυτοφάρμακα

Ακόμα και μια μικρή ποσότητα κεράσια μπορεί να περιέχει φυτοφάρμακα. Μια σειρά από ύποπτες ορμόνες και χημικές ουσίες, καθώς και νευροτοξίνες έχουν βρεθεί στα κεράσια. Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων αυτού του φρούτου μπορεί να προκαλέσει προβλήματα υγείας, ιδιαίτερα αν τα κεράσια προέρχονται από οπωρώνες που χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό φυτοφάρμακα. Ψάξτε για βιολογικά κεράσια αν θέλετε να αποφύγετε βλάβες στα νεύρα, τους ιστούς και το αναπαραγωγικό σύστημα ή απλά… φάτε μόνο τη συνιστώμενη πρόσληψη, για να πάρετε όλα τα οφέλη από τα κεράσια και καμία ζημία.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »