MENU

Τι είναι η δίαιτα γιαουρτιού

13 Φεβρουαρίου 2018 • Διατροφή

Η δίαιτα του γιαουρτιού είναι το όνομα που δόθηκε σε ένα διαδικτυακό σχέδιο διατροφής που βασίζεται στο βιβλίο που γράφτηκε από την Ana Luque.

Επικεντρώνεται στη χρήση γιαουρτιού για την απώλεια βάρους και την αποκατάσταση της υγείας του σώματος. Το γιαούρτι πρέπει να προστεθεί σε ένα μενού αποτοξινωτικών τροφίμων που θα καθαρίσουν το σώμα και θα αποκαταστήσουν την ευεξία. Οι οδηγίες στο διαδίκτυο υποστηρίζουν πως αυτός που θέλει να έχει γρήγορη απώλεια βάρους θα πρέπει να καταναλώνει γιαούρτι όλη την ημέρα, ωστόσο δεν υπάρχουν επίσημες οδηγίες για τη δίαιτα αυτή.

Η δίαιτα γιαουρτιού βασίζεται στα προβιοτικά και την υγιή χλωρίδα που υπάρχει στο έντερο. Η υγιής χλωρίδα βοηθά στη διάσπαση και αφομοίωση των τροφών. Οταν οι τροφές διασπώνται εντελώς, η λειτουργία του παχέος εντέρου συνήθως βελτιώνεται. Η απώλεια βάρους βασίζεται στον περιορισμό των θερμίδων, καθώς το γιαούρτι είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και περιέχει συνήθως μεταξύ 100 και 120 θερμίδων ανά μερίδα.

Το γιαούρτι μπορεί να περιέχει φρούτα, πρωτεΐνες και γαλακτοκομικά, τα οποία είναι τρεις μεγάλες ομάδες τροφίμων για τους διαιτολόγους. Η κατανάλωση, ωστόσο, μόνο γιαουρτιού, χωρίς τίποτα άλλο σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, μπορεί να είναι δύσκολη για ένα παρατεταμένο χρονικό διάστημα, αλλά δεν έχουν αναφερθεί προβλήματα υγείας σε όποιον ακολούθησε τη συγκεκριμένη δίαιτα, από τα τέλη του 2009 που εμφανίστηκε. Για να παίρνει κανείς ικανό αριθμό θερμίδων, ώστε να μη θέσει σε κίνδυνο την υγεία του, θα πρέπει να καταναλώνει 10 με 12 φλιτζάνια γιαούρτι σε ημερήσια βάση.

Η κατανάλωση γιαουρτιού, όμως, χωρίς κάποιο άλλο είδος τροφής, αφήνει τα λαχανικά και τα δημητριακά ολικής αλέσεως εκτός του διατροφικού μενού. Για το λόγο αυτό, αντί για την αποκλειστική κατανάλωση γιαουρτιού οι διαιτολόγοι συνιστούν τρεις μερίδες γιαουρτιού την ημέρα μαζί με τα εγκεκριμένα τρόφιμα, που θα πρέπει να είναι φρούτα και λαχανικά υψηλά σε φυτικές ίνες, καθώς και δημητριακά ολικής αλέσεως.

Το γιαούρτι περιέχει προβιοτικά, τα οποία βρίσκονται στα έντερα. Η έρευνα έχει διαπιστώσει ότι οι επεξεργασμένες τροφές, που είναι υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, καθώς και το φαστ φουντ, τείνουν να καταστρέφουν τα προβιοτικά στα έντερα. Η χρήση αντιβιοτικών μπορεί επίσης να μειώσει τον αριθμό των προβιοτικών βακτηρίων. Το γιαούρτι είναι μια υγιής πηγή προβιοτικών. Δεν περιέχουν, ωστόσο, όλα τα γιαούρτια υγιή χλωρίδα, καθώς αυτά τα βακτήρια πρέπει να προστεθούν κατά τη διάρκεια της παρασκευής, κάτι που δεν συμβαίνει πάντα.

Σύμφωνα με τη Luque, oι δίαιτες που είναι πλούσιες σε προβιοτικά, μπορούν να μειώσουν τη φλεγμονή, να αυξήσουν την απώλεια βάρους και να αποτοξινώσουν το σώμα. Οι ισχυρισμοί αυτοί, ωστόσο, δεν υποστηρίζονται από την επιστημονική έρευνα. Η Luque ισχυρίζεται επίσης ότι τα προβιοτικά που υπάρχουν στο γιαούρτι μπορούν να θεραπεύσουν τις διατροφικές διαταραχές.

Η δίαιτα του γιαουρτιού βασίζεται συνήθως στην εντερική χλωρίδα, οπότε είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα γιαούρτι που στη λίστα των συστατικών του θα περιλαμβάνει προβιοτικά και πρεβιοτικά. Εξυπακούεται, βεβαίως, πως τα γιαούρτια με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και λίπος δεν επιτρέπονται.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »