MENU
workout

Τα πιο συχνά λάθη που κάνουμε μετά το γυμναστήριο

24 Μαΐου 2014 • Fitness, Ασκηση

Δεν έχει σημασία πόσο χρόνο και προσπάθεια έχετε κάνει και πόσο ιδρώτα έχετε ρίξει. Αν δεν κάνετε τις σωστές επιλογές μετά την προπόνηση, το πιο πιθανό είναι να μη δείτε τα αποτελέσματα που θέλετε.

Διαβάστε παρακάτω ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που είναι ικανά να σαμποτάρουν όλη την προσπάθεια και τη σκληρή δουλειά που κάνετε για να χάσετε βάρος ή για να διατηρηθείτε σε φόρμα.

Παραλείπετε το χαλάρωμα μετά το πρόγραμμα

Παίρνοντας χρόνο για να επιτρέψετε στο ρυθμό της καρδιάς και την αρτηριακή πίεση να επιστρέψουν σε φυσιολογικά επίπεδα, μειώνετε τον κίνδυνο τραυματισμού, λένε οι ειδικοί. Μετά το τέλος της προπόνησής σας θα πρέπει να κάνετε κάποιο ελαφρύ αερόμπικ ή περπάτημα σε ένα διάδρομο, για να αφήσετε τα ζωτικά σας όργανα να επιστρέψουν σε επίπεδα ηρεμίας.

Ξεχνάτε το stretching

Αν εκτελέσετε κάποιες κινήσεις stretching θα βοηθήσετε τους μύες σας να μην νοιώθουν πόνο την επόμενη ημέρα. Και λιγότερος πόνος δεν είναι μόνο ανακούφιση για εσάς, αλλά και πιο ευχάριστη διαδικασία να ξαναβρεθείτε όσο γίνεται πιο γρήγορα και πάλι στο γυμναστήριο.

Δεν τρώτε κάποιο σνακ μετά την προπόνηση

Το φαγητό σάς παρέχει κάποια «καύσιμα» πριν αρχίσετε να γυμνάζεστε, αλλά βοηθά επίσης τους μύες να επισκευαστούν αφού τελειώσετε την προπόνησή σας. Στην ιδανική περίπτωση θα πρέπει να καταναλώσετε έναν συνδυασμό υδατανθράκων και πρωτεϊνών. Τι πιο κατάλληλο από ένα γιαούρτι και μια χούφτα ξηρούς καρπούς;

Δεν αλλάζετε τα ρούχα σας

Το να παραμείνετε ιδρωμένοι μετά το πρόγραμμα γυμναστικής θα μπορούσε να οδηγήσει σε μολύνσεις. Επομένως, θα πρέπει να φροντίσετε να αλλάξετε ρούχα όσο γίνεται πιο γρήγορα.

Φεύγετε χωρίς να κάνετε ντους

Δεν είναι μόνο ότι αν φύγετε από το γυμναστήριο χωρίς ντους θα αισθάνεστε άθλια με όλο αυτό τον ιδρώτα πάνω σας (και προφανώς θα αισθάνονται χάλια και όσοι βρίσκονται δίπλα σας…). Είναι κυρίως ότι αφήνοντας τον ιδρώτα να καθίσει στο δέρμα σας μπορεί να ενθαρρύνετε την ανάπτυξη βακτηρίων που μπορεί να προκαλέσουν εξανθήματα. Γι’ αυτό ακριβώς οι προπονητές επιμένουν να λένε πάντα στους αθλητές να κάνουν ντους μετά την προπόνηση.

Κερνάτε τον εαυτό σας ένα ποτό για να το… γιορτάσετε

Μπορεί να σας βγάλουμε από την πλάνη σας ενδεχομένως, αλλά ένα ποτάκι μετά το γυμναστήριο δεν είναι ακριβώς αυτό που θα ονομάζαμε… σνακ. Η κατανάλωση αλκοόλ αμέσως μετά την προπόνηση επιβραδύνει την ανάκτηση των μυών, αφυδατώνει το σώμα και αυξάνει τον κίνδυνο θρόμβων του αίματος. Είναι καλύτερα να πιείτε νερό για τουλάχιστον μισή ώρα μετά από το πρόγραμμά σας και αν θέλετε στη συνέχεια, αφού θα έχει περάσει πάνω από ώρα να πατήσετε το πόδι σας στο μπαρ.

Μειώνετε την πρόσληψη ύπνου

Ο ύπνος είναι απαραίτητος για το σώμα σας για να ανακάμψει μετά από μια έντονη προπόνηση. Ο λόγος είναι πως το σώμα αρχίζει πραγματικά να θεραπεύεται και να χτίζει μύες στη διάρκεια του ύπνου. Γι’ αυτό μην κλέβετε ώρες από τον ύπνο σας.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »