MENU

Τα οφέλη της άσκησης με Kettlebells για τις γυναίκες

10 Σεπτεμβρίου 2015 • Fitness, Ασκηση, Γυναίκα

Τα kettlebells είναι παραδοσιακά βαράκια φτιαγμένα από χυτοσίδηρο που μοιάζουν σαν μια μπάλα κανονιού με χερούλι. Τα πρωτολανσάρισαν οι Ρώσοι αρσιβαρίστες και έγιναν γρήγορα δημοφιλή παγκοσμίως.

Αν και μπορεί να τρομάζουν με την όψη τους, χρησιμοποιούνταν ήδη από τον 17ο αιώνα και μπορούν να δουλέψουν με το σύνολο των μυϊκών ομάδων, πράγμα που σημαίνει πως μπορούν να προσφέρουν διαφορετική ποιότητα στις ασκήσεις δύναμης σε σχέση με τα κοινά βάρη.

Μειώνουν το λίπος του σώματος

Ενας από τους πιο συχνούς στόχους που βάζει μια γυναίκα όταν θέλει να χάσει βάρος, είναι να κάψει το λίπος γύρω από την περίμετρο της μέσης, τους μηρούς και τα μπράτσα. Τα kettlebells προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα καύσης του λίπους με προπονήσεις υψηλής έντασης. Μπορεί να είναι δύσκολο να επιτευχθεί οποιοδήποτε πρόγραμμα απώλειας βάρους, όμως χρησιμοποιώντας τα kettlebells μπορείτε να έχετε μια εναλλακτική λύση που είναι ταυτόχρονα αποτελεσματική, αλλά και διασκεδαστική. Με τα kettlebells ο μεταβολισμός σας θα επιταχυνθεί και θα οδηγήσει στην αύξηση της καύσης του σωματικού λίπους. Σχεδιάστε ένα πρόγραμμα προπόνησης με σύνθετες ασκήσεις κίνησης και επαναλήψεις, όπως η ταλάντευση κρατώντας τα kettlebells, ή το βαθύ κάθισμα, ή η περιστροφή του ώμου. Ειδικά το βαθύ κάθισμα (squats) είναι πιο αποτελεσματικό κρατώντας τα kettlebells σε σχέση με τα απλά βάρη, καθώς το κάθε χέρι δουλεύει ξεχωριστά για να ισορροπήσει και να σταθεροποιήσει το φορτίο, γεγονός που κάνει την άσκηση περισσότερο απαιτητική, αλλά ακριβώς γι’ αυτό άκρως αποδοτική.

Χτίζουν δύναμη

Τα kettlebells λειτουργούν για τις γυναίκες που επιθυμούν να έχουν μυϊκή δύναμη, χωρίς όμως να αυξηθεί η μυϊκή τους μάζα και να αποκτήσουν εμφάνιση… body builder. Η προπόνηση με τα kettlebells έχει σχεδιαστεί για να χτίσει δύναμη αυξάνοντας την ποσότητα του άπαχου μυϊκού ιστού και όχι για να αυξήσει τη μυϊκή μάζα. Τα kettlebells είναι αποτελεσματικά στην αύξηση της αντοχής με τη χρήση ενός πλήρους προγράμματος λειτουργικών κινήσεων που ενσωματώνουν πολλές μυϊκές ομάδες στην κάθε άσκηση. Συνδυάστε την προπόνηση δύναμης, το βαθύ κάθισμα (squat) και τις προβολές (lunges) σε μία άσκηση. Δουλέψτε σε επαναλήψεις των 10 σετ.

Εξοικονομούν χρόνο

Οι περισσότερες γυναίκες που έχουν φορτωμένο πρόγραμμα δύσκολα έχουν χρόνο για να γυμναστούν. Τα kettlebells, όμως, βοηθούν και σ’ αυτή την περίπτωση, καθώς είναι μεγάλη εξοικονόμηση χρόνου, αφού δεν χρειάζονται παρά μόνο επαναλήψεις όποτε υπάρχει χρόνος και συνδυάζουν αερόβια άσκηση και δύναμη. Αρκούν μόλις 15 λεπτά στο σπίτι για να κάνει μια γυναίκα αυτές τις ασκήσεις και στη συνέχεια να τις επαναλάβει ξανά όταν πάλι βρει ένα ελεύθερο τέταρτο. Μοιάζει μικρός χρόνος προπόνησης, αλλά σε αντίθεση με αυτό που φαίνεται, είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός χρόνος στη διάρκεια του οποίου θα γυμναστεί κάθε μυς του σώματος.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »