MENU

Τα 5 κρυφά πλεονεκτήματα του φαστ φουντ

17 Οκτωβρίου 2013 • Διατροφή

burger

Ολοι γνωρίζουν πως το γρήγορο και πρόχειρο φαγητό, αυτό που ονομάζουμε φαστ φουντ, το χάμπουργκερ, η πίτσα κ.λπ. κάνουν κακό. Κι όμως οι περισσότεροι εξακολουθούν να το προτιμούν.

Παρόλο που όλοι οι γιατροί και οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν όλους όσοι κάνουν δίαιτα να το αποφεύγουν γιατί παχαίνει.

Και φυσικά αυτό είναι αλήθεια. Είναι σίγουρα ανθυγιεινό να τρώει κανείς χάμπουργκερ και πίτσα σε κάθε γεύμα και παράλληλα να μην κινείται καθόλου, περπατώντας μόνο από το πάρκινγκ στο χώρο της εργασίας του ή πίσω πάλι στο σπίτι.

Ομως, ίσως τα πράγματα να μην είναι ακριβώς έτσι. Γιατί κανείς δεν τρώει κάθε μέρα χάμπουργκερ και πίτσα, πολύ δε περισσότερο σε κάθε του γεύμα. Κι αν δεν ασκείται καθόλου, έχει πιθανότατα ήδη προβλήματα υγείας, ανεξάρτητα από το τι τρώει.

Η αλήθεια, λοιπόν, είναι πως το να ενσωματώσετε στη διατροφή σας μια μικρή ποσότητα φαστ φουντ δεν είναι πάντα τόσο κακό. Εάν, μάλιστα, είστε σωματικά ενεργοί και γενικά ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή, το να φάτε μια φορά φαστ φουντ δεν πρόκειται να σας βλάψει.

Παρακάτω, παραθέτουμε πέντε μυστικές «αρετές» του πρόχειρου και γρήγορου φαγητού.

Προηγούμενο1 of 7Επόμενο

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »