MENU
bowl-chili

Η συνταγή της ημέρας: Λαχανικά και φασόλια με τσίλι

19 Οκτωβρίου 2013 • Διατροφή

Ενα γρήγορο και ικανοποιητικό δείπνο με τσίλι, όσπρια και πολύχρωμα φρέσκα λαχανικά, που βοηθά στη μείωση της χοληστερόλης.

Προετοιμασία: 10 λεπτά

Μαγείρεμα: 30-35 λεπτά

Mερίδες: 4

chil

Μέθοδος

* Ζεσταίνουμε το λάδι σε ένα μεγάλο τηγάνι. Μαγειρεύουμε το σκόρδο, το τζίντζερ, το κρεμμύδι, τα κολοκυθάκια και τις πιπεριές για περίπου 15 λεπτά μέχρι να αρχίσουν να μαλακώνουν. Προσθέτουμε τη σκόνη τσίλι και μαγειρεύουμε για ένα ακόμα λεπτό.

* Ανακατεύουμε τις φακές, τον πελτέ ντομάτας, την ψιλοκομμένη ντομάτα με 250ml νερό και τα αφήνουμε να βράσουν για 20 λεπτά.

* Προσθέτουμε το γλυκό καλαμπόκι και τα φασόλια και τα μαγειρεύουμε για άλλα 10 λεπτά.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »