MENU
shrimp scampi

Η συνταγή της ημέρας: Γαρίδες με ζυμαρικά

21 Ιανουαρίου 2014 • Διατροφή, Συνταγές

Μεγάλες γαρίδες σοταρισμένες σε μικρή ποσότητα ελαιόλαδου με λεμόνι, σκόρδο και κρεμμύδι σερβίρονται πάνω σε σπαγγέτι μακαρόνια και προσφέρουν μόνο 335 θερμίδες και 8 γραμμάρια λίπους ανά μερίδα.

Πρόκειται για ένα πιάτο που είναι ιδανικό για διαβητικούς.

Προετοιμασία: 20 λεπτά

Μαγείρεμα: 20-30 λεπτά

Μερίδες: 6

shrimp

Μέθοδος μαγειρέματος

* Γεμίστε μια μεγάλη κατσαρόλα κατά τα ¾ με νερό και αφήστε το να πάρει βράση. Προσθέστε τα ζυμαρικά και μαγειρέψτε τα μέχρι να γίνουν al dente, περίπου 10 έως 12 λεπτά, ή σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας. Στραγγίζετε τα ζυμαρικά καλά.

* Οσο τα ζυμαρικά μαγειρεύονται, ζεσταίνετε το ελαιόλαδο σε μέτρια φωτιά σε μια κατσαρόλα. Προσθέστε τις γαρίδες και μαγειρέψτε τις για περίπου 3 λεπτά. Γυρίστε τις γαρίδες και από τις δύο πλευρές, μέχρις ότου να πάρουν ροζ χρώμα και να γίνουν αδιαφανείς σε όλη τους την επιφάνεια, περίπου 2 λεπτά ακόμα. Μεταφέρετε τις γαρίδες σε ένα μπολ για να κρατηθούν ζεστές.

* Προσθέστε το σκόρδο και τα κρεμμύδια στην κατσαρόλα και σοτάρετε μέχρι να πάρουν άρωμα, περίπου 10 δευτερόλεπτα. Προσθέστε το χυμό λεμονιού, το κονιάκ ή το σέρι (αν αποφασίσετε να το χρησιμοποιήσετε, αφού είναι προαιρετικό), τον μαϊντανό, το αλάτι και το πιπέρι. Αφαιρέστε την κατσαρόλα από τη φωτιά και προσθέστε τη μαργαρίνη και τις μαγειρεμένες γαρίδες. Βάλτε από πάνω τη σάλτσα.

* Χωρίστε τα ζυμαρικά σε μερίδες, ρίξτε από πάνω τις γαρίδες με τη σάλτσα και σερβίρετε αμέσως.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »