MENU
late-eating

Συμβουλές για να αποφύγετε να τρώτε αργά το βράδυ

16 Μαΐου 2014 • Διατροφή

Μήπως είστε από εκείνους που τρώνε ένα πακέτο τσιπς ενώ βλέπουν τηλεόραση αργά το βράδυ ή γεμίζουν μέχρι επάνω ένα μπολ με παγωτό πριν πάτε για ύπνο; Και μετά αναρωτιέστε γιατί παχαίνετε;

Μπορεί, βέβαια, να μην αναρωτιέστε, να είστε συνειδητοποιημένοι για το γεγονός ότι αυτός είναι ένας από τους πολύ σημαντικούς λόγους που δεν μπορείτε να χάσετε βάρος, το θέμα είναι όμως πως δεν σάς είναι καθόλου εύκολο να κόψετε αυτή τη συνήθεια.

Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές που θα σάς βοηθήσουν να αποφεύγετε να τσιμπάτε ή να καταβροχθίζετε φαγητό αργά το βράδυ:

Φάτε σωστά το βραδινό σας γεύμα. Ενα ικανοποιητικό βραδινό γεύμα, θα σάς βοηθήσει να μην φάτε αργά το βράδυ. Δεν χρειάζεται να υπερκαταναλώσετε τροφή, αρκεί να έχετε ένα ισορροπημένο και θρεπτικό γεύμα, ώστε να σας κάνει να νοιώθετε χορτασμένοι και να μην πεινάσετε αργότερα. Αν όμως φάτε το βραδινό σας νωρίς και εσείς μένετε ξύπνιοι μέχρι πολύ αργά το βράδυ, προσπαθήστε να αφήσετε κάποιο μέρος του δείπνου σας για αργότερα, όταν θα πεινάσετε ξανά. Επίσης, πρέπει να τρώτε τουλάχιστον μία ώρα πριν τον ύπνο, γιατί αυτό θα σάς βοηθήσει στη σωστή πέψη των τροφών πριν από τον ύπνο. Θα πρέπει βέβαια να γνωρίζετε ότι οι περισσότεροι διατροφολόγοι υποστηρίζουν πως δεν πρέπει να τρώει κανείς τίποτα μετά τις 7-8 το βράδυ, αφού ο οργανισμός δεν δραστηριοποιείται, επομένως δεν έχει τις ευκαιρίες να κάψει τις θερμίδες.

Αποφύγετε τροφές πλούσιες σε θερμίδες. Είναι πάντα εύκολο και δελεαστικό να ανοίξετε και να φάτε ένα πακέτο πατατάκια ή να πάρετε παγωτό από το ψυγείο για να ικανοποιήσετε τον εαυτό σας όταν αισθάνεστε πεινασμένοι τη νύχτα. Αλλά καλό είναι να προσπαθήσετε να εξαλείψετε αυτές τις πλούσιες σε θερμίδες τροφές από το ψυγείο ή την κουζίνα σας γιατί αν δεν τις έχετε, πολύ απλά δεν θα τις φάτε. Αντικαταστήστε τα παχυντικά τρόφιμα με φρέσκα φρούτα, ξηρούς καρπούς και τραγανά λαχανικά.

Ελέγξτε τις μερίδες σας. Αν πραγματικά θέλετε να φάτε κάτι αργά το βράδυ, τότε θα πρέπει να ελέγξετε τις μερίδες του φαγητού όλης της ημέρας. Το κλειδί για τη διαχείριση του βάρους σας είναι ο έλεγχος της μερίδας σας. Αν θέλετε να απολαύσετε αργά το βράδυ το φαγητό σας, τότε ελέγξτε το μέγεθος της μερίδας στη διάρκεια της ημέρας, κόψτε κάτι από το πρωί ή το μεσημέρι, για να έχετε περιθώριο να το απολαύσετε το βράδυ.

Συνειδητοποιήστε το λόγο για τον οποίο τρώτε αργά το βράδυ. Γνωρίζοντας το λόγο για τον οποίο αισθάνεστε επιθυμία για φαγητό αργά το βράδυ, θα μπορέσετε να το αποφύγετε. Για παράδειγμα, αν συνειδητοποιήσετε ότι τρώτε λόγω πλήξης, μπορείτε να επιχειρήσετε να κρατήσετε τον εαυτό σας απασχολημένο, παίζοντας βιντεοπαιχνίδια, σερφάροντας στο Ιντερνετ, καλώντας κάποιον φίλο σας στο σπίτι (αρκεί να μην καταλήξετε να παραγγείλετε πίτσες…) ή επιχειρώντας να κοιμηθείτε νωρίς.

Βουρτσίστε τα δόντια σας. Ολοι γνωρίζουν τα οφέλη του βουρτσίσματος των δοντιών τη νύχτα, αλλά υπάρχει και ένα ακόμα πλεονέκτημα που μάλλον δεν το είχατε λάβει υπόψιν. Η οδοντόκρεμα τείνει να κάνει κακή τη γεύση των τροφίμων και αποθαρρύνει τα μεταμεσονύκτια σνακς.

Το κύριο πρόβλημα με το φαγητό αργά το βράδυ είναι ότι συνήθως τρώτε κάτι που είναι υψηλό σε θερμίδες. Εάν θέλετε να απολαύσετε κάτι και σάς αρέσει πραγματικά να τρώτε αργά το βράδυ, προσπαθήστε να κάνετε όσο το δυνατόν πιο υγιεινές επιλογές.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »