MENU

Σούπερ τροφές για υγιή οστά

23 Μαΐου 2017 • Διατροφή

bones

Τα ανθρώπινα οστά είναι γερά στο ξεκίνημα της ενηλικίωσης. Ομως, στη μέση ηλικία αρχίζουν να αδυνατίζουν. Στις γυναίκες αυτή η διαδικασία επιταχύνεται με την εμμηνόπαυση, αλλά υπάρχουν τρόποι για να βάλει φρένο.

Μια από τις καλύτερες γραμμές άμυνας είναι η διατροφή. Τα κατάλληλα τρόφιμα βοηθούν στην απόκτηση της μέγιστης οστικής μάζας και στην αύξηση της πυκνότητας των οστών σας σε όποια ηλικία κι αν βρίσκεστε.

Ποια είναι αυτά τα τρόφιμα; Ας τα δούμε:

Προηγούμενο1 of 12Επόμενο

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »