MENU

Συμβουλές για να γυμναστείτε αποτελεσματικά στο σπίτι

27 Μαρτίου 2014 • Fitness, Ασκηση

Σε σχέση με τον ιδρώτα που ρίχνει κανείς στο γυμναστήριο, μια σταθερή προπόνηση στο σπίτι άλλες μέρες μπορεί να μοιάζει αναζωογονητική και κάποιες άλλες να σας φαίνεται βουνό να την φέρετε εις πέρας.

Ομως, αν το καλοσκεφτείτε η άσκηση στο σπίτι έρχεται μαζί με μερικά… εξτραδάκια ιδιαίτερα ελκυστικά, όπως για παράδειγμα το να βάλετε απέναντί σας την τηλεόραση και να γυμναστείτε με τις καλύτερες ασκήσεις που περιέχει ένα DVD.

Χωρίς πήγαινε-έλα, χωρίς ουρές στο ντους, χωρίς την όλη διαδικασία που άλλες φορές είναι ευχάριστη στο γυμναστήριο και άλλες είναι εντελώς βαρετή έως εκνευριστική.

Διαβάστε παρακάτω μερικές συμβουλές για να γυμναστείτε επαγγελματικά στο σπίτι και πώς να αποκτήσετε κίνητρα όταν κανείς δεν σας παρακολουθεί.

1. Δημιουργήστε ένα καθορισμένο χώρο γυμναστικής

Το να φτιάξετε το δικό σας «μίνι» γυμναστήριο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να νοιώσετε πως έχετε τον έλεγχο των ασκήσεών σας. Αν όλα είναι οργανωμένα και σε ένα μέρος συγκεντρωμένα είναι πιο αποτελεσματική η γυμναστική σας και δεν ακούγεται σαν αγγαρεία. Ποτέ δεν πρέπει να… αγωνίζεστε για να βρείτε κάτι που θέλετε να χρησιμοποιήσετε στην άσκησή σας. Και για να το πετύχετε αυτό δεν χρειάζεται να έχετε ένα σωρό έξτρα τετραγωνικά. Χρειάζεται απλά να οριοθετήσετε ένα χώρο όπου θα έχετε συγκεντρωμένα τα βαράκια σας, το στρώμα σας (ή το χαλάκι γυμναστικής), τις ζώνες αντίστασης, το ποδήλατο ή το διάδρομό σας.

2. Εχετε αποθηκευμένες στο μυαλό σας κάποιες έτοιμες ασκήσεις

Απομνημονεύστε ορισμένες από τις αγαπημένες σας ασκήσεις από περιοδικά, τηλεόραση ή ιστοσελίδες με προγράμματα φυσικής κατάστασης. Μόλις το κάνετε αυτό, θα μπορείτε να τις ανασύρετε στη μνήμη σας και θα τις χρησιμοποιείτε κατά περίσταση. Μετά από λίγο καιρό δεν θα χρειάζεται καν να σκεφτείτε, οι ασκήσεις θα έρχονται στο μυαλό σας αυτόματα και θα εκτελούνται αμέσως, αφού θα θυμάστε την ακολουθία τους.

3. Αποκτήστε μια μεγάλη βιβλιοθήκη με DVD γυμναστικής

Tα DVDs είναι λιγότερο ακριβά από τα μαθήματα σε ένα γυμναστήριο ή ένα στούντιο, χώρια που κάθε φορά που θα αγοράσετε ένα πρόγραμμα θα μείνει δικό σας για πάντα. Υπάρχει πληθώρα προγραμμάτων κι αν δυσκολεύεστε να βρείτε εδώ υπάρχει πάντα η λύση του Αmazon.com που μπορείτε να βρείτε ό,τι λαχταρά η ψυχή σας. Ζητήστε από φίλους σας που είναι σχετικοί με το αντικείμενο να σας προτείνουν μερικούς τίτλους, αγοράστε τους, μελετήστε τους και ετοιμαστείτε για… δράση. Επενδύστε σε ασκήσεις από πολλά διαφορετικά είδη για να έχετε τη δυνατότητα να φτιάξετε τη δική σας 60λεπτη, 30λεπτη ή 20λεπτη ρουτίνα, ανάλογα με το χρόνο που έχετε.

4. Κατεβάστε κάποιες εφαρμογές στο κινητό

Μια άλλη λύση είναι να κατεβάσετε μια εφαρμογή με ασκήσεις στο κινητό σας ή στο tablet. Μπορείτε να έχετε ανά πάσα στιγμή τις ασκήσεις την ώρα που τις θέλετε, ακόμα και στις 3 το πρωί, όπου κι αν βρίσκεστε, στο σπίτι ή σε ταξίδι και να γυμναστείτε για το χρόνο που εσείς θέλετε, είτε αυτός είναι μισή ή μία ώρα είτε είναι μόλις δέκα λεπτά. Αναζητήστε εφαρμογές και φτιάξτε το δικό σας πρόγραμμα όπως ακριβώς σας αρέσει.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »