MENU
snore

Συμβουλές για να απαλλαγείτε από το ενοχλητικό ροχαλητό

27 Μαρτίου 2015 • Ανδρας, Γυναίκα, Οικογένεια, Τρίτη Ηλικία

Μήπως μέσα στον ύπνο κι ενώ έχετε παραδοθεί στην αγκαλιά του Μορφέα ένας διαπεραστικός ήχος έρχεται να διαταράξει την ησυχία σας και να σας βγάλει από τα πιο γλυκά όνειρά σας;

Το ροχαλητό είναι μια αμήχανη κατάσταση αν αφορά εμάς τους ίδιους και ιδιαίτερα ενοχλητική αν είναι… σπορ, στο οποίο επιδίδεται το έτερόν μας ήμισυ. Σε κάθε περίπτωση είναι ένα θέμα που εμποδίζει τους ανθρώπους να απολαμβάνουν έναν ήρεμο και ποιοτικό ύπνο. Για να μην αναφερθούμε καν στις περιπτώσεις που μπορεί να υποδηλώνει ένα σοβαρότερο πρόβλημα.

Για να φέρετε την… ειρήνη και την ησυχία στο σπίτι σας και κατά συνέπεια και την καλύτερη ποιότητα ύπνου για εσάς και τα άλλα μέλη της οικογένειάς σας πρέπει να απαλλαγείτε από το ενοχλητικό ροχαλητό.

Παρακάτω είναι μερικές συμβουλές που μπορεί να σας βοηθήσουν:

* Σηκώστε το κεφάλι σας στο κρεβάτι με ένα – δυο επιπλέον μαξιλάρια και σταματήστε να κοιμάστε ανάσκελα, γιατί μ’ αυτόν τον τρόπο δεν φράζουν οι δίοδοι του αέρα.

* Δοκιμάστε να κοιμηθείτε στο πλάι, γιατί αν κοιμάστε ανάσκελα το πίσω μέρος της γλώσσας και ο ουρανίσκος κλείνουν τη δίοδο του αέρα και αυτό προκαλεί το ροχαλητό.

* Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να γυρνάτε στον ύπνο σας ξανά ανάσκελα, γι’ αυτό προσπαθήστε να αγκαλιάσετε το μαξιλάρι, κίνηση που ενδεχομένως θα σας διατηρήσει περισσότερη ώρα στο πλάι.

* Οι άνθρωποι που ροχαλίζουν λόγω βουλωμένης μύτης, θα πρέπει πριν από τον ύπνο να ξεπλένουν τη μύτη τους με φυσιολογικούς ορούς που είναι διαθέσιμοι σε όλα τα φαρμακεία. Στην περίπτωση που το πρόβλημα της φραγμένης μύτης διαρκεί πολύ, θα πρέπει να επισκεφτείτε το γιατρό, για να καθορίσετε για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό.

* Αγοράστε ρινικές ταινίες στα φαρμακεία, που θα κρατήσουν τη μύτη σας ανοιχτή και μ’ αυτόν τον τρόπο η ροή του αέρα θα αυξηθεί, γεγονός που θα μειώσει το ροχαλητό.

* Εάν έχετε αλλεργία στη σκόνη, τα ακάρεα ή τη μούχλα, είναι απαραίτητο να κρατάτε την κρεβατοκάμαρά σας πολύ καθαρή, και αν είναι δυνατόν χωρίς χαλιά, γιατί μπορεί αυτά να μαζεύουν πολλή σκόνη και ακάρεα. Τα δε κλινοσκεπάσματα θα πρέπει να πλένονται πολύ συχνά και αν είναι δυνατόν, σε ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες.

* Οσοι είναι αλλεργικοί στη γύρη πιθανώς έχουν μόνο εποχιακά προβλήματα με το ροχαλητό, γι’ αυτό είναι απαραίτητο να ανακουφίσουν τη φλεγμονή που προκαλείται από την αλλεργία στη γύρη. Σ’ αυτή την περίπτωση βοηθάει πολύ το τσάι τσουκνίδας.

* Λίγες ώρες πριν από τον ύπνο αποφύγετε κάποια βαριά φαγητά και μην πίνετε αλκοολούχα ποτά. Σταματήστε το κάπνισμα, καθώς αυτό προκαλεί ερεθισμό των βλεννογόνων και πρήξιμο του λαιμού, που οδηγεί στο  κλείσιμο των αεραγωγών και κατ’ επέκταση στο ροχαλητό.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »