MENU

Πώς θα βελτιώσετε την υγεία των μαλλιών σας

25 Νοεμβρίου 2014 • Fitness, Oμορφιά

Είναι τα μαλλιά σας σκληρά ή θαμπά; Φριζάρουν και έχουν άσχημη εικόνα; Ισως είναι καιρός για να κάνετε κάτι γι’ αυτά, ώστε να δείχνουν πάλι φυσικά όμορφα και λαμπερά όπως παλιά.

Τα θαμπά μαλλιά μπορεί να είναι αποτέλεσμα θερμικής βλάβης από υπερβολική χρήση σίδερου ισιώματος ή σεσουάρ, αλλά μπορεί να είναι και αποτέλεσμα ανεπάρκειας βιταμινών ή απλώς παραμέλησης της φροντίδας τους. Συζητήστε με το γιατρό σας για κάποια θεραπεία στο σπίτι που θα βοηθήσει τα μαλλιά σας να γίνουν ξανά λαμπερά και υγιή.

Στο μεταξύ, δείτε τι μπορείτε να κάνετε και από μόνη σας για να τα επαναφέρετε στην παλιά τους μορφή.

Βήμα 1

Βουρτσίστε τα μαλλιά σας με μια βούρτσα από φυσική τρίχα γουρουνιού. Η τρίχα γουρουνιού επιτρέπει στα έλαια που υπάρχουν στο τριχωτό της κεφαλής να απλώνονται ομοιόμορφα στα μαλλιά σας σε όλη τη διαδρομή από τις ρίζες μέχρι τα άκρα και αυτό θα βοηθήσει τα μαλλιά σας να είναι απαλά και λαμπερά.

Βήμα 2

Ανακατέψτε δύο μέρη χλιαρού νερού με ένα μέρος μηλόξυδου σε ένα μπωλ και στη συνέχεια ρίξτε το μείγμα πάνω στο κεφάλι σας λίγο πριν μπείτε στο ντους. Αφήστε το μείγμα να καθίσει στα μαλλιά σας για λίγα λεπτά και στη συνέχεια λούστε τα κανονικά με σαμπουάν και conditioner. Το μηλόξυδο ισορροπεί το pH των μαλλιών σας καθιστώντας τα λαμπερά και υγιή.

Βήμα 3

Καταναλώστε περίπου 90 γραμμάρια άπαχο βοδινό κρέας δύο φορές την εβδομάδα, για να βελτιωθεί η συνοχή των μαλλιών σας. Το βοδινό κρέας περιέχει πρωτεΐνες, ψευδάργυρο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και σίδηρο, στοιχεία που βοηθούν να παραμένουν τα μαλλιά υγιή.

Βήμα 4

Καταναλώστε σολομό δύο φορές την εβδομάδα. Ο σολομός περιέχει ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, που διατηρούν τα μαλλιά υγιή και λαμπερά.

Συμβουλές

• Συμβουλευτείτε έναν δερματολόγο, εάν αντιμετωπίζετε απώλεια μαλλιών.

• Βάψτε τα μαλλιά σας όσο πιο αραιά μπορείτε, για να μειώσετε τη φθορά της τρίχας.

Related Posts

Comments are closed.

« »