MENU
scale

Πώς θα καταπολεμήσετε το λίπος μετά τα 35

12 Μαΐου 2015 • Γυναίκα

Γνωρίζετε ότι είστε στη λάθος πλευρά των 35 χρόνων σας, όταν το πόδι της χήνας αρχίζει να σχηματίζεται στο πρόσωπό σας, οι πρώτες γκρίζες τρίχες εμφανίζονται στα μαλλιά και το λάστιχο του ελαστικού παντελονιού σας ολοένα ανοίγει.

Σε γενικές γραμμές οι γυναίκες βάζουν κατά μέσο όρο τρία κιλά το χρόνο μετά τα 35, ειδικά αν έχουν σωματότυπο μήλο και έχουν την τάση να συγκεντρώνουν λίπος γύρω από την κοιλιά.

Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με το ότι δεν ασκούνται όσο μεγαλώνουν, είναι πιο απασχολημένες, έχουν περισσότερες ευθύνες, πολύ λιγότερο χρόνο και τρώνε λάθος τρόφιμα χωρίς να το πολυσκεφτούν, τις οδηγούν στο να πάρουν βάρος.

Μπαίνουν έτσι σε ένα φαύλο κύκλο, καθώς η ηλικία μπορεί να επιβραδύνει το μεταβολισμό και η λιγότερη άσκηση να μειώσει τη μυϊκή μάζα. Επομένως οι καύσεις είναι λιγότερες και το σώμα δεν μπορεί να δράσει το ίδιο αποτελεσματικά όπως στα 20, ώστε να μετατρέψει σε ενέργεια την περίσσεια του λίπους.

Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως δεν μπορείτε να καταπολεμήσετε την τάση να πάρετε κιλά. Είναι άλλωστε περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, θέμα κακής διατροφής.

Μια διατροφή χαμηλή σε υδατάνθρακες και πλούσια σε ωμά τρόφιμα, κυρίως φρούτα και λαχανικά, θα τονώσει τα όργανα του σώματος που είναι αρμόδια για την καύση του λίπους, όπως το συκώτι και ο θυρεοειδής αδένας.

Αν εργάζεστε σε μια δουλειά γραφείου πέντε ημέρες την εβδομάδα και τρώτε ψωμί ή δημητριακά για πρωινό, ένα σάντουιτς για μεσημεριανό και ρύζι ή ζυμαρικά ως δείπνο, το βράδυ που θα επιστρέψετε στο σπίτι σας, είναι σίγουρο ότι θα πάρετε βάρος.

Γι’ αυτό στόχος της διατροφής σας είναι να παίρνετε τουλάχιστον το 40% από την ημερήσια πρόσληψη της τροφής σας από ξηρούς καρπούς, ωμά φρούτα και λαχανικά και να αποφύγετε τα λιπαρά που μπορούν να αυξήσουν το σωματικό σας βάρος.

Είναι πολύ καλό κάθε πρωί πριν πάτε στη δουλειά να πιείτε φρέσκο χυμό λαχανικών για να εξασφαλίσετε ότι θα πάρετε αρκετές βιταμίνες και μέταλλα από τη διατροφή σας. Πολλοί άνθρωποι δεν είναι συνηθισμένοι να πίνουν χυμό λαχανικών, θα το έκαναν όμως αν συνειδητοποιούσαν πόσα οφέλη προσφέρει στην υγεία τους.

Για την απώλεια βάρους είναι επίσης πολύ σημαντικό να τρώτε ωμά φρούτα και λαχανικά, γιατί αυτά θα σας χορτάσουν πιο εύκολα και θα σας δώσουν τις πολύτιμες φυτικές ίνες.

Συμβουλές καταπολέμησης του λίπους μετά τα 35

Περιορίστε τους υδατάνθρακες. Προσπαθήστε να μειώσετε τα δημητριακά, τα άμυλα και κάθε είδους τροφή που έχει ως βάση τη ζάχαρη. Επιμείνετε στους σύνθετους υδατάνθρακες, όπως το καστανό ρύζι και τα δημητριακά ολικής αλέσεως.

Ωμή δύναμη. Επιδιώξτε να συμπληρώσετε τη διατροφή σας με ωμές τροφές, όπως φρούτα, λαχανικά, ξηροί καρποί, σπόροι και γαλακτοκομικά προϊόντα που διεγείρουν τις δυνατότητες του ήπατος να καταπολεμήσουν το λίπος. Τα ωμά τρόφιμα θα πρέπει να καταλαμβάνουν το 40% της διατροφής σας.

Κινηθείτε. Η καθιστική ζωή κρύβεται συνήθως πίσω από την αύξηση του σωματικού βάρους, επομένως, οτιδήποτε σας κρατά σε κίνηση και δράση είναι μια καλή ιδέα. Ανεβείτε από τις σκάλες αντί να χρησιμοποιήσετε το ασανσέρ, περπατήστε αντί να οδηγήσετε και προγραμματίστε σύντομες «εκρήξεις» δραστηριότητας στη διάρκεια της ημέρας.

Πάρτε συμπληρώματα. Ενας θυρεοειδής που δεν λειτουργεί σωστά ή ένα λιπώδες ήπαρ μπορεί να παρεμποδίσουν τη φυσική ικανότητα του σώματος να κάψει το λίπος, επομένως αν χρειαστεί πάρτε συμπληρώματα για να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να λειτουργήσει στο μάξιμουμ.

Καταναλώστε όσπρια. Τα φασόλια, οι φακές και τα ρεβίθια, είναι τέλεια υποκατάστατα των υδατανθράκων για εκείνους που πεινάνε. Φάτε όσπρια χωρίς ψωμί ή δημητριακά, ή προσθέστε λίγα όσπρια στις σαλάτες σας και έχετε ένα πλήρες γεύμα. Προσπαθήστε επίσης να έχετε για σνακ ξηρούς καρπούς και σπόρους αντί για μπισκότα για να κρατήσετε χαμηλά τους υδατάνθρακες.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »