MENU
workout

Πώς θα επιλέξετε το καλύτερο πρόγραμμα στο γυμναστήριο

27 Αυγούστου 2014 • Fitness, Ασκηση

Η επιλογή του καλύτερου προγράμματος στο γυμναστήριο εξαρτάται από το τι ακριβώς θέλετε να πετύχετε με την εκγύμνασή σας. Ενα από τα οφέλη που παρέχουν τα γυμναστήρια είναι το ευρύ φάσμα εξοπλισμού.

Η μεγάλη ποικιλία των διαθέσιμων οργάνων, όμως, σημαίνει ότι είναι σημαντικό να έχετε ένα σαφές σχέδιο προπόνησης για να πάρετε τα μέγιστα οφέλη από τις επισκέψεις σας σ’ αυτό. Ευτυχώς, εκτός από τον εξοπλισμό διαθέτουν και έναν αριθμό εξειδικευμένων γυμναστών που μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια ρουτίνα προπόνησης που είναι κατάλληλη για την περίπτωσή σας.

Η προπόνηση στο γυμναστήριο επικεντρώνεται συνήθως είτε στην αερόβια άσκηση είτε στα βάρη, αν και είναι πολύ πιθανό να υιοθετήσετε ένα σχέδιο προπόνησης που να συνδυάζει και τα δυο. Η αερόβια προπόνηση είναι πιο συνηθισμένη στους αθλητές και στα άτομα που προσπαθούν να κάψουν θερμίδες και να τονώσουν το σώμα τους ή προορίζονται για αθλήματα αντοχής. Στη γενική αερόβια προπόνηση συμπεριλαμβάνονται και οι διάδρομοι, τα ελλειπτικά μηχανήματα, η αναρρίχηση σε τοίχο, τα στάσιμα ποδήλατα και τα μηχανήματα κωπηλασίας. Η εκτέλεση της αερόβιας άσκησης στο γυμναστήριο μπορεί να είναι ευεργετική επειδή αλλάζετε πολλά όργανα και είδη ασκήσεως και έτσι το πρόγραμμά σας είναι πιο ενδιαφέρον και διατηρείτε συνεχώς κίνητρα.

Ενας άλλος συχνός τύπος προπόνησης είναι τα βάρη. Τα βάρη είναι ευεργετικά για αθλητές που θέλουν να βελτιώσουν την αντοχή τους ή ασχολούνται με το bodybuilding. Είναι όμως και ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να χάσει κανείς βάρος επειδή ουσιαστικά αυξάνουν την οικοδόμηση των μυών και τονώνουν το μεταβολισμό. Με υψηλότερο μεταβολισμό μπορείτε να κάψετε περισσότερες θερμίδες, ακόμα κι αν δεν γυμνάζεστε.

Τα γυμναστήρια είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά για αυτά τα είδη ασκήσεων γιατί σε ένα γυμναστήριο υπάρχουν τόσο οι πόροι όσο και ο χώρος για να μπορέσετε να γυμναστείτε με την άνεσή σας σε ένα ευρύ φάσμα εξοπλισμού. Τα περισσότερα γυμναστήρια έχουν μεγάλη ποικιλία από βάρη και πληρούν τις προϋποθέσεις ώστε να ασκηθεί κάποιος σ’ αυτά με ασφάλεια.

Οταν είστε σε φάση να αποφασίσετε τι είδους προπόνηση θέλετε να κάνετε στο γυμναστήριο, θα πρέπει να μελετήσετε τι είδους προπόνηση ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας και επίσης να έχετε κάνει μια μικρή έρευνα, ώστε να είστε ενήμεροι τι ακριβώς προσφέρει το κάθε γυμναστήριο που έχετε κατά νου. Εκτός από τις ασκήσεις που στοχεύουν στην καρδιαγγειακή άσκηση, όπως το αερόμπικ ή τα steps, καλό είναι να επικεντρωθείτε στην συνολική φυσική κατάσταση του σώματός σας. Πολλά γυμναστήρια προσφέρουν για το λόγο αυτό μαθήματα πολεμικών τεχνών, γιόγκα και pilates. Αυτές οι κατηγορίες ασκήσεων μπορούν επίσης να σας ωφελήσουν παρέχοντας καλύτερη ισορροπία και ευελιξία.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »