MENU
pleasures

Πώς να μειώσετε τα τριγλυκερίδιά σας με φυσικό τρόπο

27 Ιουνίου 2016 • Παθολογία, Υγεία

Το να έχετε αυξημένα επίπεδα τριγλυκεριδίων μπορεί να είναι επικίνδυνο για την υγεία σας. Με την πάροδο του χρόνου, τα υψηλά τριγλυκερίδια μπορεί να προκαλέσουν καρδιακές προσβολές, εγκεφαλικά επεισόδια, ακόμα και θάνατο.

Αν τα επίπεδα τριγλυκεριδίων σας είναι υψηλά, αυτό δεν σημαίνει κατ ανάγκην ότι το φάρμακο είναι η μόνη σας γραμμή άμυνας. Υπάρχουν μια σειρά από εναλλακτικές λύσεις, που μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων. Πρώτα, όμως, πρέπει να κατανοήσετε τι είναι τα τριγλυκερίδια, και να διερευνήσετε τους φυσικούς τρόπους  που μπορούν να σας βοηθήσουν να φέρετε τα τριγλυκερίδια σας εντός των φυσιολογικών ορίων.

Τι είναι τα τριγλυκερίδια;

Τα τριγλυκερίδια είναι μια μορφή λίπους που βρίσκεται στα τρόφιμα που τρώμε σε καθημερινή βάση. Κάποια ποσότητα τριγλυκεριδίων είναι σημαντική, διότι το σώμα τη χρησιμοποιεί για καύσιμο ή ενέργεια, αλλά πάρα πολύ λίπος στο αίμα μπορεί να οδηγήσει σε απόφραξη των αιμοφόρων αγγείων και των αρτηριών, οδηγώντας σε καρδιακή προσβολή ή εγκεφαλικό επεισόδιο. Μια υγιής ποσότητα τριγλυκεριδίων θεωρούνται τα 150 ή και λιγότερο.

Φυσικοί τρόποι για την μείωση των τριγλυκεριδίων

Ασκηση. Ενας από τους καλύτερους τρόπους για να μειώσετε τα τριγλυκερίδιά σας είναι να αθλείστε, ειδικά αν είστε υπέρβαροι. Η παχυσαρκία παίζει τεράστιο ρόλο στα αυξημένα τριγλυκερίδια, για να μην αναφέρουμε άλλα προβλήματα υγείας. Ανεξάρτητα από την τρέχουσα σύνθεση του σώματός σας, είναι σημαντικό να ασκήστε με συνέπεια στην καθημερινή σας ζωή. Πολλοί άνθρωποι που δεν είναι υπέρβαροι, δεν πιστεύουν ότι η άσκηση είναι μια αναγκαιότητα, κάτι που είναι εξαιρετικά λάθος. Μερικοί καλοί τρόποι για να βάλετε την άσκηση στην καθημερινή ρουτίνα σας είναι: Περπάτημα για τουλάχιστον τριάντα λεπτά την ημέρα (είτε σε ανοιχτό χώρο, είτε σε διάδρομο), αεροβική γυμναστική, ή ακόμα και ένα μάθημα χορού. Και πάλι η συνέπεια είναι το κλειδί.

Διατροφικές αλλαγές. Tα τριγλυκερίδια βρίσκονται στα περισσότερα από τα τρόφιμα που καταναλώνουμε, και δεν είναι απαραιτήτως κάτι το κακό για το σώμα. Κακό είναι όταν υπάρχει μια αφθονία λίπους που επιπλέει στο αίμα. Εκεί αρχίζουν τα προβλήματα. Το λίπος στο σύνολό του έχει αποκτήσει ένα κακό όνομα τα τελευταία χρόνια. Το λίπος όμως είναι απαραίτητο στη διατροφή σας. Το λίπος είναι απαραίτητο για την ενέργεια και την απορρόφηση ορισμένων βιταμινών. Η ιδέα δεν είναι να μείνετε μακριά από τα τρόφιμα που περιέχουν λίπος, αλλά να καταναλώνετε τα σωστά λίπη σε μια ποσότητα που είναι υγιής.

Υγιή λίπη θεωρούνται τα μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λίπη. Αυτά τα λίπη βρίσκονται στο ελαιόλαδο, το φυστικέλαιο, ορισμένα φυτά και τα ψάρια. Ανθυγιεινά λίπη, που πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο, είναι τα κορεσμένα λίπη και τα τρανς λιπαρά. Αυτά τα λίπη βρίσκονται στα γαλακτοκομικά, τα μπισκότα, τα κράκερ, και τα περισσότερα τρόφιμα που υποβάλλονται σε επεξεργασία, ιδιαίτερα αυτά που περιέχουν ζάχαρη. Για να μειώσετε τα τριγλυκερίδια σας με φυσικό τρόπο θα πρέπει να περιορίσετε (ή να αποφύγετε εντελώς μέχρι την υποχώρηση των τριγλυκεριδίων σας εντός των φυσιολογικών ορίων) τα τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Αυτό δεν σημαίνει μόνο τα μπισκότα και τα κέικ, αλλά περιλαμβάνει επίσης το αλκοόλ.

Ο ευκολότερος τρόπος να καθορίσετε ποια λίπη είναι στα τρόφιμα που καταναλώνετε είναι να διαβάζετε τις ετικέτες των τροφίμων που επιλέγετε. Ενα τέχνασμα για να καταλάβετε τη διαφορά μεταξύ των καλών και των κακών λιπαρών είναι ότι τα πιο δυσμενή λίπη γίνονται στερεά σε θερμοκρασία δωματίου. Αυτά είναι τα λίπη που θα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο, ή να αποφεύγονται αν τα τριγλυκερίδια σας είναι αυξημένα.

Φυσικά συμπληρώματα. Αν τα τριγλυκερίδιά σας είναι αυξημένα, υπάρχει μια σειρά από φυσικά συμπληρώματα που μπορούν να σας βοηθήσουν να τα μειώσετε και να κάνουν τις διατροφικές αλλαγές πιο υποφερτές. Το ιχθυέλαιο περιέχει ωμέγα τρία λιπαρά οξέα τα οποία θεωρούνται τα καλά λίπη που αναφέραμε παραπάνω. Η κατανάλωση ινών μπορεί να μειώσει τον αριθμό των τριγλυκεριδίων σας και να σας κάνει να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Το σκόρδο μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση των τριγλυκεριδίων (καθώς και της αρτηριακής πίεσης). Πριν από την χρήση οποιουδήποτε συμπληρώματος, μιλήστε με το γιατρό σας.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »