MENU
longer

Πώς να επιτύχετε μεγαλύτερη διάρκεια στο σεξ

4 Αυγούστου 2014 • Ανδρας, Σεξ - Σχέσεις

Οταν πρόκειται για το θέμα της διάρκειας στο σεξ, υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που «το έχουν» και κάποιοι άλλοι που «δεν το έχουν». Αν με την παρούσα διάρκεια είναι ευχαριστημένο ένα ζευγάρι τότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

Μπορούν να ζήσουν μια ευτυχισμένη και υγιή σεξουαλική ζωή.

Αν, όμως, αισθάνεστε πως η σεξουαλική σας διάρκεια είναι κάπως μικρή και αυτό ενοχλεί τόσο εσάς όσο και το ταίρι σας, τότε υπάρχουν τρόποι για να βελτιώσετε το χρόνο σας και να κάνετε το σεξ να διαρκεί περισσότερο.

Η πρόωρη εκσπερμάτιση είναι στην πραγματικότητα ένα συνηθισμένο φαινόμενο. Σύμφωνα με τη Mayo Clinic ένας στους τρεις άνδρες θα υποχρεωθεί για κάποιο λόγο να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα στη διάρκεια της ζωής του.

Υπάρχουν, όμως, κάποια βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να βελτιώσετε την κατάσταση.

1. Η τεχνική της πίεσης

Χρησιμοποιήστε την τεχνική της πίεσης. Οταν κάνετε σεξ και είστε έτοιμοι να εκσπερματώσετε, πιέστε το άκρο του πέους, εκεί όπου το κεφάλι συναντά τον άξονα. Κρατήστε για μερικά δευτερόλεπτα και η… λυχνία θα σβήσει. Συνεχίστε το σεξ και κάνετε το ίδιο όταν νοιώσετε και πάλι την ανάγκη να εκσπερματώσετε.

2. Μαθήματα γιόγκα

Μία από τις βασικές αιτίες της πρόωρης εκσπερμάτωσης είναι το άγχος. Ενας καλός τρόπος να ανακουφιστείτε από το άγχος είναι να ασχοληθείτε με κάποια δραστηριότητα χαλάρωσης, όπως είναι η γιόγκα, το tai-chi ή οι ασκήσεις αναπνοής και διαλογισμού.

3. Τελειοποιήστε την τεχνική σας

Οταν είστε μόνοι εξασκηθείτε με αυνανισμό μέχρι το σημείο που είστε έτοιμοι να εκσπερματώσετε. Σταματήστε και περιμένετε να περάσει και στη συνέχεια αυνανιστείτε ξανά. Κάντε το αυτό για περίπου 15 λεπτά ή και παραπάνω πριν τελικά εκσπερματώσετε. Αυτός είναι ένας τρόπος να προετοιμάσετε τον εαυτό σας για το πραγματικό σεξ.

4. Αναζητήστε επαγγελματική βοήθεια

Ψυχοθεραπευτές, ψυχολόγοι ή σεξολόγοι μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε τα συναισθήματα άγχους που μπορεί να αισθάνεστε. Μια καλή ιδέα είναι να πάτε στο γιατρό μαζί με το ταίρι σας.

5. Μην έχετε κακή ενέργεια

Πάρτε το μυαλό σας μακριά από το πρόβλημα. Ενας πολύ απλός λόγος για την πρόωρη εκσπερμάτιση είναι πως την έχετε συνέχεια στο μυαλό σας. Καταπολεμήστε την τάση σας να εστιάζετε συνεχώς εκεί και σκεφτείτε άλλα πράγματα ενώ κάνετε σεξ. Δεν χρειάζεται να κάνετε άσχημες σκέψεις. Σκεφτείτε ένα όμορφο τοπίο, έναν συναρπαστικό αγώνα μπάσκετ ή μια ωραία βόλτα.

6. Ενισχύστε τους μύες σας

Η ενίσχυση των μυών είναι γνωστή ως ασκήσεις Kegel. Ενας τρόπος να ενισχύσετε τους μύες είναι να σταματήσετε την ούρηση στη μέση της διάρκειας και κατόπιν να συνεχίσετε ξανά. Αυτό θα σας δώσει μια ιδέα για το πώς συσπώνται οι μύες. Μόλις το καταλάβετε μπορείτε να αρχίσετε την άσκηση ανά πάσα στιγμή. Η ενίσχυση των μυών θα σας δώσει πολύ καλύτερο έλεγχο για το πότε θα είστε έτοιμος να εκσπερματώσετε, γεγονός που θα σας κάνει να έχετε μεγαλύτερη διάρκεια στο σεξ.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »