MENU

Πώς να αποκτήσετε κίνητρο για να κάνετε τζόγκινγκ

17 Δεκεμβρίου 2014 • Fitness, Ασκηση

Ακόμα κι αν είστε από εκείνους τους ανθρώπους που τους αρέσει το τζόγκινγκ, τα δύσκολα έρχονται τη στιγμή που θα χάσετε το κίνητρό σας για να γυμναστείτε κι αυτό είναι κάτι που συμβαίνει σχεδόν πάντα.

Ακόμα και οι πιο έμπειροι δρομείς χάνουν κάποια στιγμή το κίνητρό του. Για τους νέους δρομείς είναι πιο πιθανό να συμβεί στους πρώτους μήνες, αφού είναι πιο δύσκολο να προσαρμοστούν στη νέα τους ρουτίνα. Με την πάροδο του χρόνου, όμως, διαπιστώνει κανείς πως το τρέξιμο δεν είναι μόνο σωματική άσκηση, αλλά και πνευματική. Έτσι, συνειδητά ενισχύεται η επιθυμία για τζόγκινγκ.

Το κίνητρο μπορεί να χαθεί για πολλούς και διάφορους λόγους. Μπορεί να απογοητευτείτε από την αργή πρόοδο. Μπορεί πάλι να μην είναι γρήγορα ορατές οι αλλαγές που αναμένατε. Μπορεί ακόμα να σκεφτείτε ότι σας παίρνει πολύ χρόνο και δεν έχετε την πολυτέλεια να τον διαθέσετε, όταν άλλοι τομείς της ζωής σας υποφέρουν. Μπορεί ακόμα και να σας αποθαρρύνουν οι καιρικές συνθήκες όπως η παρατεταμένη βροχή ή η παρατεταμένη μεγάλη ζέστη το καλοκαίρι.

Πρώτα απ’ όλα θα πρέπει να θυμάστε πως το να χάσετε δυο-τρεις προπονήσεις δεν είναι απαραιτήτως ένα πρόβλημα γι’ αυτό επιτρέψτε στο σώμα σας να επανέλθει. Παράλληλα, όμως, θα πρέπει να διασφαλίσετε πως αυτό δεν μπορεί να αποτελεί δικαιολογία. Ρίξτε μια ματιά στους λόγους για τους οποίους θέλετε να ξεκινήσετε τρέξιμο. Μπορεί να το κάνετε για να χάσετε βάρος ή για να βελτιώσετε την φυσική σας κατάσταση ή ακόμα για να σας φύγει το άγχος. Αν τρέχετε και δεν βλέπετε τα αποτελέσματα που θέλετε, αναρωτηθείτε γιατί συμβαίνει αυτό. Για παράδειγμα αν θέλετε να χάσετε βάρος και δεν μπορείτε, ίσως να μην φταίει το γεγονός ότι δεν είναι αποτελεσματικό το τζόγκινγκ, αλλά μπορεί να φταίει το γεγονός ότι καταναλώνετε περισσότερες θερμίδες απ’ όσες καίτε στην διάρκεια της άσκησης.

Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να αποκτήσετε κίνητρο:

• Κάντε τζόγκινγκ παρέα με φίλους

• Βάλτε εφικτούς στόχους, όπως για παράδειγμα να βελτιώσετε το χρόνο τρεξίματος της προηγούμενης ημέρας

• Επιβραβεύστε τον εαυτό σας. Απολαύστε το αγαπημένο σας επιδόρπιο ή ένα ζεστό μπάνιο διαρκείας

• Αγοράστε νέες φόρμες για το τρέξιμο

• Ακούστε μουσική την ώρα που τρέχετε

• Δοκιμάστε να τρέξετε για ένα έστω και μικρό χρονικό διάστημα. Οι ενδορφίνες που θα απελευθερωθούν από τον οργανισμό σας είναι βέβαιο ότι θα σας κάνουν να θέλετε να παρατείνετε την προπόνησή σας.

Related Posts

Comments are closed.

« »