MENU
winter-loss

Πώς μπορείτε να χάσετε βάρος το χειμώνα

13 Φεβρουαρίου 2014 • Διατροφή

Η απώλεια βάρους το χειμώνα είναι αρκετά δύσκολη, δεδομένου ότι η ψύχρα μας κάνει «τεμπέληδες». Η επιστήμη συνδέει ουσιαστικά τη σωματική δραστηριότητα με το μεταβολισμό του σώματος.

Aν, όμως, έχετε κρατήσει υπό έλεγχο τη διατροφή σας, τότε θα είστε σε θέση να χάσετε βάρος και το χειμώνα. Δείτε ποια είναι τα σημεία που πρέπει να έχετε κατά νου:

1) Κρατήστε τον εαυτό σας ενυδατωμένο: Το νερό δρα ως κατασταλτικό της όρεξης. Προσθέτει βάρος και όγκο, χωρίς να προσθέτει θερμίδες. Η πείνα συχνά συγχέεται με τη δίψα, η οποία σας βοηθά να ελέγχετε τους πόθους σας. Πίνετε τουλάχιστον 8-10 ποτήρια νερό την ημέρα για να βοηθήσουν να αφαιρέσετε τις τοξίνες από το σώμα σας και να αυξήσετε το μεταβολισμό σας με φυσικό τρόπο.

2) Μην παραλείπετε γεύματα: H παράκαμψη κάποιου από τα γεύματα θα σας κάνει να είστε σε κατάσταση λήθαργου κατά τη διάρκεια της ημέρας και θα έχετε την τάση να φάτε περισσότερο στο επόμενο γεύμα σας. Το σώμα σας χρειάζεται τροφή για να τρέξει αποτελεσματικά και στερώντας την απ’ αυτό, θα έχετε τελικά προβλήματα υγείας και αύξηση σωματικού βάρους.

3) Τσιμπολογήστε έξυπνα: Εχοντας σνακ μεταξύ των τριών μεγάλων γευμάτων, θα περιορίσετε την όρεξή σας. Επιλέξτε σνακ πλούσια σε φυτικές ίνες και καλά λιπαρά. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς και σπόρους. Αυτά θα σας κρατήσουν χορτάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

4) Γεμίστε τον οργανισμό σας με φυτικές ίνες: Οι φυτικές ίνες μάς κάνουν να αισθανόμαστε χορτάτοι για λιγότερες θερμίδες και για μεγαλύτερη χρονική διάρκεια, καθώς επιβραδύνουν τους ρυθμούς της πέψης και βοηθούν επίσης στην τόνωση του μεταβολισμού. Πρέπει να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, κ.λπ. που σας παρέχουν την αίσθηση του κορεσμού. Θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος και να βελτιώσετε την υγεία σας. Ομως, το μέγεθος της μερίδας πρέπει να είναι μέτριο.

5) Εχετε μια ισορροπημένη διατροφή: Εχοντας μια ισορροπημένη διατροφή μπορεί να νοιώθετε χορτάτοι, παρέχοντας στον εαυτό σας όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά όπως πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, απαραίτητα λιπαρά, μέταλλα, βιταμίνες, κ.λπ.

6) Τρώτε αργά και ελεγχόμενη ποσότητα: Ο έλεγχος του μεγέθους της μερίδας σας είναι το κλειδί για τον έλεγχο του βάρους. Φροντίστε πάντα να είναι μια έξυπνη επιλογή, που θα γεμίσει το πιάτο σας. Τρώτε σε μικρά πιάτα, μασάτε αργά και σταματήστε να τρώτε μόλις αισθανθείτε πλήρεις.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »