MENU

Πώς μπορεί να αυξηθεί ο μεταβολισμός των ηλικιωμένων

25 Ιουνίου 2018 • Επιλογές 2, Τρίτη Ηλικία

Οταν μεγαλώνουμε οι μύες έχουν την τάση να μειώνονται σε μέγεθος, το λίπος να αυξάνεται και ο μεταβολισμός να επιβραδύνει. Ο γρήγορος μεταβολισμός βοηθά να κρατάει κανείς μακριά το επιπλέον βάρος.

Παράλληλα, με έναν ταχύ μεταβολισμό η διατήρηση μιας κομψής σιλουέτας είναι εύκολο έργο. Αυτό το έργο δυσκολεύει όταν κάποιος μεγαλώνει και ο μεταβολισμός του μειώνεται, με αποτέλεσμα να είναι ακόμα πιο δύσκολο να αποβάλλει το επιπλέον βάρος.

Υπάρχουν, όμως, ευτυχώς κάποιες αλλαγές στον τρόπο ζωής που μπορεί να ακολουθήσει ένας άνθρωπος μεγαλύτερης ηλικίας, προκειμένου να βελτιώσει το μεταβολισμό του. Αρκεί βεβαίως να ρωτήσει τον γιατρό του, προτού προχωρήσει σ’ αυτές τις αλλαγές ή καλύτερα να τις αποφασίσει σε συνεργασία μ’ αυτόν.

Αερόβια άσκηση

Εκτελέστε αερόβιες ασκήσεις, όπως το περπάτημα, το τρέξιμο, το κολύμπι ή το ποδήλατο. Η άσκηση μειώνει το ποσοστό του σωματικού λίπους και αυξάνει τη μυϊκή μάζα, γεγονός που ενισχύει το μεταβολισμό σας.

Βιταμίνες και πράσινο τσάι

Καταναλώστε βιταμίνη C, βιταμίνη Β, πράσινο τσάι και gingseng για να αυξήσετε το μεταβολισμό σας. Αν το σώμα σας στερηθεί έστω και ένα μικρό ποσό από μία μόλις βιταμίνη, ο μεταβολισμός μπορεί να επιβραδυνθεί.

Πολλά μικρά γεύματα

Τρώτε πολλά μικρότερα γεύματα, καταναλώστε πέντε ή περισσότερα γεύματα όλη την ημέρα και αυτό θα κρατήσει το μεταβολισμό σας σε λειτουργία και θα σας βοηθήσει να αισθάνεστε χορτάτοι για περισσότερο χρόνο, γεγονός που εμποδίζει από την υπερκατανάλωση τροφής.

Πρωτεΐνες, λαχανικά και φρούτα

Τρώτε πλήρεις πρωτεΐνες, λαχανικά, φρούτα και υγιή λίπη με κάθε ένα από τα γεύματά σας. Οι ηλικιωμένοι τείνουν να τρώνε λιγότερο και μερικές φορές καταναλώνουν πολλά ανθυγιεινά τρόφιμα, λόγω χρόνου και ευκολίας.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »