MENU
hot-flashes

Ποιες είναι οι φυσικές θεραπείες για τις εξάψεις

30 Σεπτεμβρίου 2017 • Γυναίκα, Ενδοκρινολογία, Υγεία

Οι εξάψεις είναι μια από τις πολλές παρενέργειες για γυναίκες που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση ή πριν από αυτή. Η συμβατική θεραπεία για τα  συμπτώματα της εμμηνόπαυσης ήταν η θεραπεία με αυξητική ορμόνη.

Δυστυχώς, γνωρίζουμε πλέον ότι η θεραπεία αυτή έχει συνδεθεί με αυξημένη πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου, καρδιακών προσβολών και εγκεφαλικών επεισοδίων. Ευτυχώς υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές λύσεις για να βοηθήσουν στην καταπολέμηση των εξάψεων.

Συμπληρώματα για τις εξάψεις

Οι γυναίκες που θέλουν να αποφύγουν τις βλαβερές παρενέργειες των φαρμάκων στρέφονται σε πιο φυσικούς τρόπους για την καταπολέμηση των εξάψεων. Υπάρχουν κρέμες, τσάγια, συμπληρώματα και τζελ που ισχυρίζονται ότι μειώνουν τη σοβαρότητα των εξάψεων. Ορισμένα από αυτά περιλαμβάνουν χαμηλή δόση κρέμας προγεστερόνης, μαγνήσιο, τσιμισιφούγκα, βιταμίνη Ε, ψευδάργυρο και νυχτολούλουδο.

* Η χαμηλή δόση κρέμας προγεστερόνης είναι μια κρέμα βιομιμητικού τύπου (bioidentical ). Πρόκειται για μια φυσική κρέμα που μιμείται την προγεστερόνη που βρίσκεται στον οργανισμό, η οποία είναι διαθέσιμη χωρίς συνταγή γιατρού.

* Το μαγνήσιο είναι διαθέσιμο σε μορφή χαπιών και λέγεται ότι ανακουφίζει τις εξάψεις με φυσικό τρόπο, φέρνοντας ορμόνες σας σε ισορροπία.

* Η τσιμισιφούγκα είναι μια θεραπεία που βασίζεται σε ένα φυτό που χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια για τις εξάψεις και τις κράμπες της περιόδου.

* Μια άλλη επιλογή είναι να χρησιμοποιήσετε κρέμα φυτοοιστρογόνου που αποτελείται από τριφύλλι και σόγια για να βοηθήσετε στην ανακούφιση των εξάψεων.

* Το αιθέριο έλαιο Clary Sage (φασκόμηλο) είναι γνωστό ότι μιμείται τα οιστρογόνα, και φαίνεται να περιορίζει τη σοβαρότητα των εξάψεων.

Ανεξάρτητα από ποια εναλλακτική διαδρομή θα επιλέξετε, είναι επιτακτική ανάγκη να κατανοήσετε ότι όλα αυτά χρειάζονται χρόνο για να λειτουργήσουν. Πολλές γυναίκες που προσπαθούν με εναλλακτικές μεθόδους αποθαρρύνονται όταν αυτές δεν φέρνουν αποτελέσματα αμέσως.

Διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες και να μην εγκαταλείψετε αμέσως τη θεραπεία σας, καθώς μερικές θεραπείες μπορεί να χρειαστούν εβδομάδες για να βοηθήσουν στην καταπολέμηση των εξάψεων.

Ηρεμήστε

Ναι, ηρεμήστε. Τα λόγια βέβαια είναι εύκολα, αλλά αν το καταφέρετε, θα μπορέσετε να ηρεμήσετε το νευρικό σας σύστημα και να βοηθήσετε το κυκλοφορικό σας. Για να ηρεμήσετε τα νεύρα σας, ακολουθήστε την πρακτική της ελεγχόμενης αναπνοής: Eισπνέετε από τη μύτη σας ομοιόμορφα για πέντε δευτερόλεπτα και στη συνέχεια, ελευθερώστε την αναπνοή ομοιόμορφα μέσα από το στόμα σας για πέντε δευτερόλεπτα. Ακολουθήστε αυτή την πρακτική αρκετές φορές την ημέρα. Ενας άλλος τρόπος για να ανακουφίσετε τα συμπτώματά σας, είναι να έχετε θετική σκέψη. Το μυαλό σας είναι μια ισχυρή οντότητα. Μένοντας ήρεμη και θετική κρατάτε τη χημική ισορροπία του σώματός σας υπό έλεγχο.

Τρώτε σωστά

Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι οι γυναίκες μπορεί να είναι σε θέση να μειώσουν  την πιθανότητα των εξάψεων (και τη σοβαρότητα, αν ήδη υποφέρετε από αυτές) με τη βελτίωση της διατροφής. Τρώτε άφθονα πράσινα φυλλώδη λαχανικά για την πρόσληψη πρωτεϊνών και περιορίστε τη ζωική πρωτεΐνη. Αυτό εξασφαλίζει ότι θα καταναλώνετε πρωτεΐνη με λιγότερα λιπαρά. Η κατανάλωση σόγιας είναι ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να βοηθήσετε στη μείωση των εξάψεων, καθώς περιέχει φυτοοιστρογόνα που μιμούνται τις γυναικείες ορμόνες. Μείνετε μακριά από τα ζαχαρούχα τρόφιμα, το αλκοόλ, και περιορίστε την καφεΐνη και την πρόσληψη γαλακτοκομικών προϊόντων, καθώς αυτά πιστεύεται ότι επιδεινώνουν τα συμπτώματα των εξάψεων.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »