MENU
susi

Ποια είναι τα οφέλη της υγείας από το σούσι

27 Μαΐου 2016 • Διατροφή

Το σούσι, το παραδοσιακό πιάτο της Ιαπωνίας, μαγειρεμένο με καρυκευμένο ρύζι, συνήθως σε συνδυασμό με ψάρια και θαλασσινά προϊόντα, εκτός του ότι είναι νόστιμο, είναι και μια εξαιρετικά υγιεινή επιλογή.

Διαβάστε παρακάτω ποια είναι τα οφέλη για την υγεία από αυτή τη δημοφιλή γιαπωνέζικη τροφή:

Πρωτεΐνες

Τα ψάρια, είναι ο θεμέλιος λίθος του σούσι και είναι γνωστό ότι αποτελούν μια εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών υψηλής ποιότητας, αλλά και χαμηλής περιεκτικότητας σε κορεσμένα λιπαρά. Αλλα βασικά συστατικά του σούσι, όπως τα αυγά, το τόφου και τα θαλασσινά, παρέχουν επίσης στον οργανισμό πολλές πρωτεΐνες.

Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα

Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, που είναι ένα δημοφιλές συστατικό στο σούσι, είναι γεμάτα από ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Δεν κάνουν καλό μόνο στην καρδιά, αλλά επίσης μειώνουν τη χοληστερόλη και βοηθούν με τη φλεγμονή, την κατάθλιψη και την αρθρίτιδα.

Βιταμίνες και μέταλλα

Το σούσι αποτελείται από συστατικά πλούσια σε βιταμίνες που είναι εξαιρετικά σημαντικά για την υγεία μας, συμπεριλαμβανομένης της βιταμίνης Α, της βιταμίνης D, των βιταμινών Ε, Β6 και Β12, ασβέστιο και ιώδιο.

Wasabi

Το wasabi είναι η ρίζα του γιαπωνέζικου φυτού Wasabia japonica. Είναι πολύ χρήσιμο, έχει ισχυρές θεραπευτικές ιδιότητες και θεωρείται ως ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για τη μακροζωία των Ιαπώνων. Εχει αντιφλεγμονώδεις, αντιμικροβιακές ιδιότητες, προστατεύει από τον καρκίνο και από το σχηματισμό θρόμβων στο αίμα.

Σημαντικά ιχνοστοιχεία

Ψευδάργυρος, κάλιο, ασβέστιο, κοβάλτιο, σελήνιο και φώσφορος, είναι μερικά από τα πιο σημαντικά ιχνοστοιχεία και μέταλλα που περιέχει το σούσι. Αυξάνουν την δύναμη του ανοσοποιητικού συστήματος, τονώνουν τη δραστηριότητα του εγκεφάλου, προστατεύουν από τις λοιμώξεις και επιβραδύνουν τη διαδικασία της γήρανσης.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »