MENU
pears

Ποια είναι τα οφέλη για την υγεία από τα αχλάδια

5 Απριλίου 2017 • Διατροφή

Γνωστά για το μαλακό δέρμα τους και τη γλυκιά τους γεύση τα αχλάδια είναι νόστιμα φρούτα που θα πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας. Και όχι μόνο επειδή είναι ιδιαίτερα γευστικά.

Την επόμενη φορά που θα δαγκώσετε ένα ζουμερό αχλάδι σε ένα σνακ, θα πρέπει να συνειδητοποιήσετε πως τα αχλάδια δεν ικανοποιούν απλώς την πείνα σας. Μπορείτε να επωφεληθείτε από τα πολλά οφέλη που παρέχουν στην υγεία σας.

Ας δούμε ποια είναι αυτά:

Απαλλάσσουν από φουσκώματα και δυσκοιλιότητα

Τα αχλάδια έχουν πολλές φυτικές ίνες. Εχουν, μάλιστα, ένα από τα υψηλότερα επίπεδα ινών από όλα τα φρούτα. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση των κινήσεων του εντέρου και να σας κρατήσει από το να έχετε φούσκωμα ή δυσκοιλιότητα. Τρώγοντας μόνο ένα αχλάδι ή πίνοντας ένα ποτήρι χυμό αχλάδι την ημέρα μπορείτε να βοηθήσετε το πεπτικό σας σύστημα να λειτουργήσει ομαλά.

Είναι υποαλλεργικά

Για τα άτομα με τροφικές αλλεργίες, μπορεί να είναι δύσκολο να βρουν ένα φρούτο που δεν προκαλεί αλλεργική αντίδραση. Ωστόσο, τα αχλάδια θεωρούνται υποαλλεργικά. Ακόμα και άτομα που έχουν συνήθως σοβαρές αλλεργίες τροφίμων, μπορούν να απολαύσουν τα αχλάδια χωρίς οποιεσδήποτε αρνητικές παρενέργειες. Επειδή μερικοί άνθρωποι δεν έχουν λόγω των αλλεργιών τους την δυνατότητα να απολαύσουν τα οφέλη που παρέχουν στην υγεία τα φρούτα, είναι σημαντικό να τρώνε αχλάδια και να απολαμβάνουν τα οφέλη των συγκεκριμένων φρούτων.

Μειώνουν τον κίνδυνο της ηλικιακής εκφύλισης της ωχράς κηλίδας

Η ηλικιακή εκφύλιση της ωχράς κηλίδας, είναι η πιο κοινή αιτία για την απώλεια της όρασης μεταξύ ενηλίκων μεγαλύτερης ηλικίας. Η κατανάλωση τριών ή περισσότερων μικρών αχλαδιών την ημέρα μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο της ηλικιακής εκφύλισης της ωχράς κηλίδας και να βελτιώσει συνολικά την όρασή τους. Τα αχλάδια έχουν υψηλά επίπεδα των καροτενοειδών, που είναι σημαντικά για την υγεία των ματιών.

Μειώνουν την αρτηριακή πίεση

Τα αχλάδια περιέχουν γλουταθειόνη. Αυτή η χημική ουσία είναι αντιοξειδωτική και αντικαρκινογόνος. Αυτό σημαίνει πως καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και εμποδίζει την ανάπτυξη πολλών διαφορετικών θεμάτων υγείας. Η κατανάλωση αχλαδιών τακτικά, μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση και τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου, λόγω της γλουταθειόνης. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη για την υγεία που έχουν τα αχλάδια για τους ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας που μπορεί να βρίσκονται σε κίνδυνο για εγκεφαλικά επεισόδια.

Ενισχύουν την ενέργεια

Αντί να βασίζεστε σε σακχαρούχα ποτά ή μπάρες ζαχαρωτών για ενέργεια, προτιμήστε ένα αχλάδι. Το αχλάδι έχει άφθονη φυσική φρουκτόζη και μπορεί να σας δώσει μια γρήγορη και μακροχρόνια ενεργειακή ώθηση όταν σέρνεστε. Αν, μάλιστα, ξεκινήσετε την ημέρα σας με ένα αχλάδι, μπορεί να σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε την υπνηλία και τη ζάλη.

Μειώνουν τον κίνδυνο οστεοπόρωσης

Ολοι γνωρίζουν ότι το ασβέστιο είναι σημαντικό για την δημιουργία ισχυρών οστών και για τη μείωση της οστεοπόρωσης. Το σώμα σας χρειάζεται βόριο, προκειμένου να διατηρήσει το ασβέστιο. Το ασβέστιο χωρίς βόριο είναι άχρηστο για το σώμα σας. Τα αχλάδια έχουν υψηλά επίπεδα του βορίου, που  μπορεί να επιτρέψει στο σώμα σας να αποθηκεύσει πιο αποτελεσματικά και να χρησιμοποιήσει το ασβέστιο. Η μακροχρόνια τακτική κατανάλωση αχλαδιών, μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο της οστεοπόρωσης.

Μειώνουν τον κίνδυνο συγγενών ανωμαλιών

Είναι σημαντικό για τις έγκυες γυναίκες να παίρνουν αρκετό φυλλικό οξύ στη διατροφή τους, προκειμένου να αποφευχθούν οι εκ γενετής ανωμαλίες των παιδιών τους. Τα αχλάδια είναι μια καλή πηγή φυλλικού οξέος, που μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο σοβαρών ανωμαλιών του νευρικού σωλήνα. Συνιστάται οι έγκυες γυναίκες να τρώνε ένα αχλάδι την ημέρα, ευθύς μόλις ανακαλύψουν ότι περιμένουν παιδί.

Καταπραΰνουν τον πονόλαιμο

Μια πληγή στις φωνητικές χορδές και τον λάρυγγα μπορεί να οδηγήσει σε παρατεταμένο πόνο και δυσκολία στην ομιλία. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι έχουν παρατηρήσει ότι τα αχλάδια είναι σε θέση να λειτουργήσουν καταπραϋντικά για τον πονόλαιμο. Μπορείτε να φάτε ένα αχλάδι ή να πιείτε ένα ποτήρι χυμό αχλαδιού με λίγο μέλι για τη θεραπεία των πόνων των φωνητικών χορδών και του λαιμού σας.

Καταπολεμούν τον καρκίνο

Ενα από τα μεγαλύτερα οφέλη για την υγεία από τα αχλάδια είναι η ικανότητά τους να καταπολεμούν τον καρκίνο. Συγκεκριμένα, τα αχλάδια προστατεύουν από τον καρκίνο του μαστού και του παχέος εντέρου. Η υψηλή περιεκτικότητά τους σε φυτικές ίνες επιτρέπει η ίνα να συνδεθεί με τα καρκινογόνα κύτταρα και να τα αποβάλλει από τον οργανισμό. Οι μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες που διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο για καρκίνο του μαστού, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο με την κατανάλωση αχλαδιών σε τακτική βάση.

Προστατεύουν το δέρμα από τις ρυτίδες

Οι ρυτίδες είναι μια δυσάρεστη παρενέργεια της γήρανσης του πληθυσμού κι εδώ έρχονται να παίξουν σημαντικό ρόλο τα αχλάδια. Εχοντας πολλή βιταμίνη C, χαλκό και βιταμίνη Κ τα αχλάδια μπορούν να καταπολεμήσουν τις ελεύθερες ρίζες, που μπορούν να βλάψουν το δέρμα σας και να σας κάνουν να αποκτήσετε πρόωρα ρυτίδες. Οσο νωρίτερα αρχίσετε την τακτική κατανάλωση αχλαδιών, τόσο περισσότερο μπορείτε να απολαύσετε ένα πρόσωπο λείο και λαμπερό.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »