MENU

Περίεργοι τρόποι για να καταπολεμήσετε το άγχος

5 Ιανουαρίου 2016 • Υγεία, Ψυχολογία - Ψυχική Υγεία

Μια βαθιά ανάσα μπορεί να βοηθήσει να ηρεμήσει κάποιος όταν αισθάνεται άγχος. Αυτή είναι και η βασική, η πρώτη συμβουλή, που δίνεται σε άτομα που είναι στρεσαρισμένα και πιεσμένα από διάφορες καταστάσεις.

Δυνητικά, ωστόσο, υπάρχουν και πολλοί άλλοι τρόποι για να νικήσει κάποιος το άγχος. Από ένα χαμόγελο μέχρι ένα χαλαρωτικό μπάνιο και από το διάβασμα ενός ωραίου βιβλίου μέχρι τη βόλτα με το κατοικίδιό σας είναι τεχνικές που βοηθούν στην καταπολέμησή του.

Διαβάστε παρακάτω πέντε περίεργους τρόπους που θα σάς βοηθήσουν να νικήσετε το άγχος.

1. Χαμογελάστε

Το χαμόγελο είναι μια καλή συμβουλή για την καταπολέμηση του στρες. Αν αναγκάσετε τον εαυτό σας να χαμογελάσει, ακόμα κι αν είναι ένα ψεύτικο χαμόγελο, θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε καλύτερα. Οταν ο άνθρωπος χαμογελάει αυτομάτως στέλνεται ένα σήμα στον εγκέφαλο. Ο εγκέφαλος σκέφτεται πως ο άνθρωπος είναι χαρούμενος και αισθάνεται καλά και το άγχος υποχωρεί.

2. Διαβάστε ένα βιβλίο

Βυθίζοντας τον εαυτό σας στην ομορφιά ενός καλού βιβλίου έχετε βρει έναν ακόμα τρόπο να απαλλαγείτε από το άγχος απλά και ήρεμα. Μερικοί άνθρωποι βρίσκουν μεγάλη ανακούφιση στην ανάγνωση. Μπορείτε να διαβάσετε ένα σπουδαίο λογοτεχνικό κομμάτι ή ένα βιβλίο ψυχαγωγικό. Οτιδήποτε σας ταιριάζει και πάρει το μυαλό σας από την κατάσταση που σας στρεσάρισε, είναι κατάλληλο. Η βιβλιοθεραπεία βοηθά σε καταστάσεις άγχους και βελτιώνει την ποιότητα ζωής, όπως δείχνουν οι μελέτες.

fractal

3. Χαζέψτε διάφορα fractals

Τα fractals, τα παρόμοια ή πανομοιότυπα επαναλαμβανόμενα μοτίβα που υπάρχουν στη φύση, την τέχνη και την αρχιτεκτονική, μπορούν να διώξουν από το μυαλό σας το άγχος. Η έρευνα δείχνει ότι κοιτάζοντας fractals που μοιάζουν με κύματα ωκεανού, νιφάδες χιονιού ή στροβιλίσματα μπορείτε να δημιουργήσετε μια κατευναστική επίδραση στον εγκέφαλό σας. Βυθίζοντας τον εαυτό σας σε ένα fractal για περίπου 20 λεπτά την ημέρα, μπορείτε να βοηθηθείτε ώστε να απαλλαγείτε από το στρες.

4. Κάντε ένα χαλαρωτικό μπάνιο με μπύρα!

Η ενυδάτωση σε μια μπανιέρα γεμάτη μπύρα μπορεί να είναι παράξενα χαλαρωτική. Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζατε, ένας αυξανόμενος αριθμός από λουτροπόλεις προσφέρουν τώρα πια λουτρά μέσα σε μπύρα, ακριβώς επειδή βοηθούν να νικηθεί το άγχος. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι πως ο λυκίσκος που υπάρχει στη μπύρα, είναι φυτοοιστρογόνο και το άρωμά του είναι αντι-στρεσογόνο.

5. Υιοθετήστε ένα σκύλο

Περνώντας το χρόνο σας με ένα σκύλο, ακόμα κι αν δεν είναι δικός σας, μπορείτε να επωφεληθείτε και να νικήσετε το άγχος. Η παρουσία ενός ζώου βοηθά στη χαλάρωση από το άγχος και την κατάθλιψη, ενώ παράλληλα μειώνει την αρτηριακή πίεση. Τα σκυλιά, μάλιστα, είναι ιδιαίτερα καλά στο να βοηθούν τους ανθρώπους να απαλλαγούν από το άγχος, επειδή είναι καλοί σύντροφοι και ανταποκρίνονται στα ανθρώπινα συναισθήματα και συγκινήσεις.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »