MENU
fruits-veggies

Περιέχουν λίπος τα φρούτα και τα λαχανικά;

30 Ιουνίου 2016 • Διατροφή

Κατά καιρούς έχουμε όλοι αναρωτηθεί αν υπάρχει λίπος μέσα σε κάποια φρούτα ή λαχανικά. Υπάρχει συχνά κάποια παρανόηση σχετικά με τις τροφές που είναι υψηλής ή χαμηλής περιεκτικότητας σε λίπος.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν τροφές που παρά το γεγονός ότι δεν περιέχουν λίπος, εντούτοις προωθούν την αποθήκευση λίπους στο σώμα.

Φρούτα

Σε γενικές γραμμές μπορείτε να υποθέσετε (και σωστά) πως τα περισσότερα φρούτα δεν έχουν καμία απολύτως περιεκτικότητα σε λίπος. Ας τα δούμε, όμως, από πιο κοντά.

Μπανάνες. Οι μπανάνες είναι θρεπτικές και υγιεινές και έχουν εξαιρετικά χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπος. Αν πιστεύετε ότι οι μπανάνες σάς παχαίνουν κάνετε λάθος. Το κάλιο που περιέχουν οι μπανάνες στην πραγματικότητα προωθεί την ανάπτυξη των μυών και ως εκ τούτου την απώλεια λίπους.

Μάνγκο. Πολλοί είναι αυτοί που πιστεύουν πως το μάνγκο περιέχει λίπος αλλά και αυτοί κάνουν λάθος. Δεν υπάρχει ίχνος λίπους σε αυτό το βασιλιά των καλοκαιρινών φρούτων.

Μήλα. Τα οφέλη της υγείας από τα μήλα είναι γνωστά. Τα μήλα δεν έχουν καμία απολύτως περιεκτικότητα σε λίπος. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα μήλα μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους.

Φράουλες. Αυτά τα νόστιμα φρούτα είναι φορτωμένα με αντιοξειδωτικά. Δεν περιέχουν λίπος και αντίθετα συμβάλλουν στην απώλειά του.

Και τώρα που ξεκαθαρίσαμε τα περί φρούτων και λίπους θα πρέπει να γνωρίζετε ότι υπάρχει ένα φρούτο που περιέχει λίπος. Κι αυτό δεν είναι άλλο από το αβοκάντο.

Λαχανικά

Οπως και τα φρούτα, έτσι και κάποια λαχανικά έχουν κακή φήμη ως λαχανικά που περιέχουν λίπος. Ας δούμε τι ισχύει στην πραγματικότητα.

Πατάτες. Οι τηγανητές πατάτες και τα τσιπς είναι ανθυγιεινά και περιέχουν λίπος, αλλά η πατάτα αυτή καθ’ αυτή δεν περιέχει καθόλου λίπος και αν τη φάτε βραστή ή ψητή θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

Μπρόκολο. Το μπρόκολο είναι ένα από τα υγιέστερα λαχανικά. Δεν έχει καθόλου λίπος και είναι φορτωμένο με αντιοξειδωτικά.

Φασόλια. Υπάρχουν πολλά είδη φασολιών, κανένα όμως δεν έχει περιεκτικότητα σε λίπος.

Μαρούλι. Το μαρούλι είναι κυρίως νερό. Ούτε κατά διάνοια δεν περιέχει λίπος. Θεωρείται, μάλιστα, το «Αγιο Δισκοπότηρο» των περισσότερων προγραμμάτων διατροφής που περιλαμβάνουν άπαχες σαλάτες.

Μπορείτε, λοιπόν, να φάτε άφοβα τα φρούτα και τα λαχανικά σας, χωρίς να ανησυχείτε μήπως περιέχουν λίπος. Οχι μόνο δεν περιέχουν, αλλά σάς βοηθούν να χάσετε βάρος, να αποκτήσετε μύες και να είστε πάντα σε φόρμα.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »