MENU
burpees

Πέντε σούπερ ασκήσεις για να κάψετε θερμίδες

20 Ιουνίου 2014 • Fitness, Ασκηση

Τα πιο δημοφιλή μηχανήματα σε κάθε γυμναστήριο είναι το ελλειπτικό, το στάσιμο ποδήλατο και ο διάδρομος. Ξέρετε γιατί; Επειδή και τα τρία σάς δείχνουν την ποσότητα των θερμίδων που καίτε.

Ομως, αυτό που θα πρέπει να γνωρίζετε είναι πως δεν χρειάζεστε υποχρεωτικά ένα μηχάνημα στο γυμναστήριο για να κάψετε θερμίδες. Μπορείτε να το πετύχετε στο σπίτι σας κάνοντας μια σειρά ασκήσεων.

Υπάρχουν πέντε συγκεκριμένες ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να γυμνάσετε αρκετούς μύες ταυτόχρονα και να κάψετε θερμίδες. Ας τις δούμε μία μία ξεχωριστά.

1. Σύρετε την πετσέτα

plankdrag

Πάρτε θέση στο πάτωμα, στηριχτείτε με τα χέρια σας σ’ αυτό με την πλάτη επίπεδη και τοποθετήστε μία μικρή πετσέτα κάτω από το κάθε πόδι σας. Σε ένα σκληρό πάτωμα, κατά προτίμηση ξύλινο, σύρετε το σώμα σας από τη μια πλευρά του δωματίου στην άλλη, τραβώντας το βάρος του σώματός σας και χρησιμοποιήστε τα χέρια σας για να μετακινηθείτε. Μία… βόλτα από τη μια μεριά του δωματίου στην άλλη μετράει σαν ένας γύρος. Επαναλάβετέ το τρεις φορές. Θα κάψετε 12 θερμίδες ανά γύρο.

2. Ασκηση burpee

Η άσκηση που αγαπάνε πολύ οι celebrities είναι μια πλήρης άσκηση που γυμνάζει όλους τους μύες. Πάρτε θέση στο έδαφος και λυγίστε το σώμα σας φέρνοντας τα γόνατά σας προς το στήθος σας. Στη συνέχεια, «κλωτσήστε» με τα πόδια σας προς τα πίσω, λυγίστε τα ακουμπώντας τα στο πάτωμα, κάνετε ένα push up και κατόπιν ένα άλμα ψηλά, σηκώνοντας τα χέρια σας στον αέρα πάνω από το κεφάλι σας και τεντώνοντας πίσω τα πόδια σας. Ξαναπέστε στο πάτωμα και επαναλάβετε την άσκηση. Μπορείτε να εκτελέσετε 3 σετ των 12 με 15 επαναλήψεις. Είναι εξαιρετικά έντονη άσκηση με την οποία μπορείτε να χάσετε 10 θερμίδες ανά λεπτό.

Παρακολουθήστε στο παρακάτω βίντεο πώς ακριβώς γίνεται η άσκηση:

3. Ασκηση jump lunges

Πρόκειται για εκτάσεις των ποδιών που αποτελούν ιδανική άσκηση γράμμωσης των ποδιών και καταπολέμησης του τοπικού πάχους. Ξεκινήστε με τους αγκώνες σας λυγισμένους σε γωνία 90 μοιρών και στη συνέχεια βαθύ κάθισμα προς τα εμπρός. Επαναλάβετε με βαθύ κάθισμα με το αντίθετο πόδι εμπρός αυτή τη φορά. Κάντε την άσκηση φέρνοντας τα πόδια εναλλάξ μπροστά. Θα κάψετε 12 θερμίδες ανά λεπτό.

Παρακολουθήστε στο παρακάτω βίντεο πώς ακριβώς γίνεται η άσκηση:

4. Ασκηση Renegade

Είναι μια άσκηση τέλεια για τους κοιλιακούς. Για να την εκτελέσετε θα χρειαστείτε δύο βαράκια. Πάρτε θέση στο πάτωμα με τα πόδια τεντωμένα και στις μύτες και με τα βάρη στα χέρια σας να σάς στηρίζουν. Σηκώστε το ένα χέρι σας κοντά στο πλευρό σας με τρόπο ώστε να ευθυγραμμίζεται ο πήχης με την πλάτη και ο αγκώνας να βρίσκεται σε γωνία 90 μοιρών. Στη συνέχεια επαναλάβετε την άσκηση με το άλλο χέρι. Αν θέλετε να την κάνετε πιο εύκολη μπορείτε αντί να στηρίζεστε στις μύτες των ποδιών, να κάνετε την άσκηση με τα γόνατα στο πάτωμα. Θα κάψετε 15 θερμίδες ανά λεπτό.

Παρακολουθήστε στο παρακάτω βίντεο πώς ακριβώς γίνεται η άσκηση:

5. Ασκηση squat (βαθύ κάθισμα) με βάρη

Πιάστε στα χέρια σας δύο βάρη και σταθείτε με τα πόδια σας ανοιχτά, τους αγκώνες λυγισμένους 90 μοίρες και τις παλάμες προς τα εμπρός. Κάντε ένα βαθύ κάθισμα και στη συνέχεια δώστε ώθηση στο σώμα σας προς τα πάνω, σηκώνοντας παράλληλα τα βάρη προς το ταβάνι. Επαναλάβετε σε σετάκια. Θα κάψετε 14 θερμίδες ανά λεπτό.

Παρακολουθήστε στο παρακάτω βίντεο πώς ακριβώς γίνεται η άσκηση:

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »