MENU

Οι πιο υγιεινές φθινοπωρινές τροφές

6 Οκτωβρίου 2017 • Διατροφή

Το φθινόπωρο περιλαμβάνει μια μεγάλη γκάμα φρούτων και λαχανικών, καθώς υπάρχουν ακόμα κάποια από το καλοκαίρι ενώ ξεκινά η συγκομιδή και αυτών που συνήθως μας συνοδεύουν ολόκληρο το χειμώνα.

Μπορείτε να βρείτε φρέσκα φρούτα και λαχανικά οπουδήποτε κι αν ζείτε, αλλά μπορείτε επίσης να αποκτήσετε ένα καλό απόθεμα από εποχικά προϊόντα φροντίζοντας να τα προμηθευτείτε σε εποχές του χρόνου που είναι φθηνότερα.

Διαβάστε παρακάτω ποια είναι τα πιο υγιεινά φρούτα και λαχανικά του φθινοπώρου:

Μήλα

Ενδεχομένως δεν υπάρχει πιο δημοφιλές φρούτο από το μήλο που το βρίσκει κανείς όλες τις εποχές του χρόνου σε πολλές πολύχρωμες ποικιλίες. Αν όμως το καλοκαίρι προτιμά κανείς το καρπούζι ήτο σταφύλι, με την είσοδο του φθινοπώρου το μήλο είναι πάντα το πιο επιθυμητό. Η διατροφική του αξία είναι πασίγνωστη και μπορείτε να το απολαύσετε με χίλιους δυο τρόπους. Μόνο του, σε φρουτοσαλάτα με άλλα φρούτα, στο πρωινό σας μαζί με πληγούρι βρώμης ή σε μια γευστική μηλόπιτα.

Αχλάδια

Άλλο ένα βασικό φθινοπωρινό φρούτο είναι το αχλάδι, που όπως και το μήλο είναι μια πολύ καλή πηγή φυτικών ινών, με γλυκιά γεύση, αλλά χαμηλό σε θερμίδες. Μπορείτε να το απολαύσετε μόνο του, στο πρωινό σας μαζί με καρύδια ή ως γλυκό.

Πράσα

Τα πράσα είναι ιδιαίτερα γευστικά και αποτελούν μια ηπιότερη εναλλακτική λύση για τα κρεμμύδια. Μπορείτε να τα μαγειρέψετε με ρύζι ή να τα χρησιμοποιήσετε σε σαλάτες και σε πίτες.

Λαχανάκια Βρυξελλών

Αυτά τα γλυκά λαχανικά είναι μία από τις καλύτερες φθινοπωρινές επιλογές που μπορείτε να καταναλώσετε κόβοντάς τα στη μέση ή ανακατεύοντάς τα με ελαιόλαδο και κρεμμύδι κομμένα σε φέτες. Μπορείτε ακόμα να τα απλώσετε σε ένα ταψί και να τα ψήσετε, ενώ αποτελούν μια απρόσμενα δημιουργική έμπνευση αν τα χρησιμοποιήσετε ως επικάλυψη σε μια πίτσα ή σε πίτες.

Πατάτες

Οι πατάτες είναι διαθέσιμες στο μεγαλύτερο μέρος του έτους και αποτελούν ένα από τα δημοφιλέστερα πιάτα. Μπορείτε να τις καταναλώσετε με πολλούς τρόπους, οι πιο υγιεινοί απ’ αυτούς ωστόσο είναι να τις καταναλώσετε ψητές ή βραστές σε μια ωραία σαλάτα με λίγο ελαιόλαδο.

Μπρόκολο και κουνουπίδι

Πρόκειται για δύο διαφορετικά σταυρανθή λαχανικά που όμως έχουν πολλές ομοιότητες και παρεμφερή οφέλη για την υγεία. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μπρόκολο ως βάση για σούπα, ενώ το κουνουπίδι γίνεται μια εξαιρετική υγιεινή και θρεπτική σαλάτα.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »