MENU

Τα οφέλη της άσκησης σε διάδρομο γυμναστικής

30 Οκτωβρίου 2015 • Fitness, Ασκηση

Το τρέξιμο ή γρήγορο περπάτημα σε διάδρομο είναι ένας εύκολος τρόπος εκγύμνασης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί απ’ όλους. Καταλαμβάνει μόνο μια μικρή γωνιά στο σπίτι και παρέχει πολλά οφέλη για την υγεία.

Παράλληλα, βοηθά να αποφευχθεί ο συνωστισμός στο γυμναστήριο, μπορεί να προσφέρει την άνεση του σπιτιού, αλλά και τη γνώση ότι μπορείτε να γυμναστείτε όποια ώρα της ημέρας θέλετε.

Για όσους ξεκινούν για πρώτη φορά συνιστάται να ασκηθούν για 3-4 φορές την εβδομάδα για 10 λεπτά μόνο σε περπάτημα.

Αργότερα, όταν η καρδιά και οι πνεύμονες συνηθίσουν την προσπάθεια, μπορείτε να αρχίσετε το τρέξιμο για 10 λεπτά και στη συνέχεια να ανεβάσετε το χρόνο σε 20 με 30 λεπτά.

Αν θέλετε να επιταχύνετε την καύση του λίπους μπορείτε να συνδυάσετε την άσκηση με στατικό ποδήλατο, ελλειπτικό μηχάνημα, αερόβιες ασκήσεις και ασκήσεις stretching.

Εδώ είναι μερικά από τα οφέλη της χρήσης ενός διαδρόμου:

* επιδρά θετικά στην ανάπτυξη του καρδιαγγειακού συστήματος, που οδηγεί σε υψηλή κατανάλωση ενέργειας και καύση του λίπους

* μειώνει την αρτηριακή πίεση και τα επίπεδα χοληστερόλης, ενώ επιταχύνει την κυκλοφορία

* ενισχύει τη δράση των αντιοξειδωτικών που εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες

* μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής και εγκεφαλικού επεισοδίου

* διαλύει τους θρόμβους του αίματος

* σταθεροποιεί τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα

* ανακουφίζει από το άγχος

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »