MENU
scale

Ο καλύτερος τρόπος να χάσετε βάρος σε ένα μήνα

30 Ιουλίου 2014 • Διατροφή

Λίγο πολύ έχει συμβεί σε όλους. Ενα μεγάλο κοινωνικό γεγονός, όπως είναι ένας γάμος ή μια βάφτιση, ή η έναρξη των διακοπών είναι ένα μήνα μακριά και θέλετε να εμφανιστείτε σε πλήρη φόρμα και όσο πιο κομψοί γίνεται.

Είναι, όμως, δυνατόν μέσα σε ένα μήνα να χάσει κανείς τα κιλά που δεν κατάφερε ή δεν θέλησε να χάσει σε έναν ολόκληρο χρόνο; Ακόμα κι αν το γνωρίζετε ότι οι πιθανότητες δεν είναι πολλές, η επιθυμία παραμένει ισχυρή.

Αντισταθείτε στον πειρασμό να ακολουθήσετε ένα από αυτά τα γρήγορα σχέδια απώλειας βάρους που υπόσχονται θαυματουργά αποτελέσματα. Δεν θέλετε να είναι η απώλεια βάρους σας προσωρινή, γιατί το γνωρίζετε πως αυτά τα γρήγορα σχέδια απώλειας βάρους είναι προσωρινά και οδηγούν στην γρήγορη επανάκτησή του, που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την υγεία σας. Η καλύτερη στρατηγική για την απώλεια βάρους θα πρέπει να περιλαμβάνει συνήθειες που θα μπορείτε να διατηρήσετε και μετά το τέλος του μήνα και που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε το νέο σας σώμα.

Ρεαλιστικοί στόχοι

Οι καλύτερες στρατηγικές απώλειας βάρους περιλαμβάνουν ένα ρεαλιστικό στόχο, που θα σας βοηθήσει να μείνετε σε καλό δρόμο και να αποφύγετε την απογοήτευση. Ενα λογικό και υγιές ποσοστό απώλειας βάρους για τους περισσότερους ανθρώπους είναι μισό με ένα κιλό την εβδομάδα. Μπορεί να χάσετε περισσότερο βάρος απ’ αυτό όταν ξεκινήσετε το μηνιαίο πρόγραμμά σας, αλλά γύρω στα μέσα του μήνα ο ρυθμός απώλειας θα πέσει. Το αποτέλεσμα των παραπάνω είναι πως θα πρέπει να περιμένετε να χάσετε το πολύ 4 κιλά σε ένα μήνα.

Θερμίδες

Πολλοί παράγοντες επηρεάζουν το ρυθμό με τον οποίο μπορείτε να χάσετε βάρος, αλλά οι θερμίδες που καταναλώνετε με τις θερμίδες που καίτε είναι κάτι που μπορείτε να ελέγξετε. Οι θερμίδες είναι η ενέργεια που βρίσκεται στα τρόφιμα και περίπου 7.700 θερμίδες κάνουν ένα κιλό. Για να χάσετε βάρος θα πρέπει να κόψετε 3.500 με 7.000 θερμίδες την εβδομάδα από το σχέδιο διατροφής σας. Συρρικνώστε τις μερίδες που βάζετε στο πιάτο σας και αρνηθείτε δεύτερη μερίδα. Αντικαταστήστε μερικά από τα τρόφιμα υψηλότερης θερμιδικής αξίας, όπως τα γλυκά και τα τηγανητά, με φρέσκα φρούτα και σαλάτες. Μειώστε ή εξαλείψτε εντελώς τα σακχαρούχα ποτά από τη διατροφή σας, για να αποφύγετε τις επιπλέον θερμίδες. Δεν πρέπει, όμως, να μειώσετε τις θερμίδες σας κάτω από τις 1.200 την ημέρα. Αν το κάνετε θα αντιμετωπίσετε μεγάλη πτώση στον τομέα της ενέργειας ή ακόμα και πιθανές ελλείψεις στη διατροφή σας, ακόμα και μέσα σε ένα μήνα.

Σωματική δραστηριότητα

Δεν χρειάζεται να τρέξετε μαραθώνιο για να χάσετε βάρος σε ένα μήνα. Απλά δεσμευτείτε ότι θα δραστηριοποιηθείτε. Αν δεν γυμνάζεστε καθόλου, προσθέστε μια απόσταση 30 λεπτών με τα πόδια στο πρόγραμμά σας τις πέντε ημέρες της εβδομάδας. Αν ήδη γυμνάζεστε, δοκιμάστε να προχωρήσετε σε σύντομες εκρήξεις ασκήσεων υψηλής έντασης που θα ακολουθούνται από περιόδους χαμηλής έντασης, οι οποίες συνδυαστικά βοηθούν το σώμα σας να γίνει πιο αποτελεσματικό στην καύση λίπους.

Μπορεί να χρειαστεί, βέβαια, να ταρακουνήσετε την καθημερινότητά σας. αν έχετε πέσει σε τέλμα. Το σώμα σας θα συνηθίσει βήμα βήμα αυτή τη νέα δραστηριότητα που μπορεί να αποτελέσει πρόκληση και θα βοηθήσει στην ενίσχυση της καύσης των θερμίδων, ώστε να πλησιάσετε το στόχο σας μέσα σε ένα μήνα.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »