MENU
Ham and Salad Sandwich

Μικρές διατροφικές αλλαγές για μείωση της χοληστερόλης

4 Οκτωβρίου 2016 • Διατροφή

Οι σημαντικές αλλαγές στη διατροφή πάντα φαίνονται δύσκολες και η ίδια η λέξη «δίαιτα» μπορεί να είναι κάτι το τρομακτικό γι’ αυτόν που την ακολουθεί, καθώς συνήθως σκέφτεται μόνο ό,τι δεν μπορεί να φάει.

Ξαφνικά όσα φαγητά δεν μπορεί να φάει, φαίνεται να καλύπτουν ολόκληρο τον κόσμο των επιθυμητών επιλογών του.

Οι άνθρωποι που ξέρουν ότι πρέπει να μειώσουν τη χοληστερόλη τους νομίζουν ότι μια ζωή θα τρώνε δημητριακά και πίτουρα σε λίγο αποβουτυρωμένο γάλα, την ίδια στιγμή που οι φίλοι τους θα τρώνε χάμπουργκερ. Αυτή, όμως, δεν είναι η πραγματικότητα για τους περισσότερους ανθρώπους και μερικές απλές αλλαγές μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της χοληστερόλης.

Ας δούμε ποιες είναι αυτές οι μικρές διατροφικές αλλαγές:

Αλλάξτε τα λιπαρά

Ολοι πρέπει να έχουν λίγα λιπαρά στη διατροφή τους. Από καθαρά ανθρωπολογική σκοπιά, οι άνθρωποι δεν ήταν ποτέ γραφτό να μείνουν χωρίς κάποια πηγή λίπους. Ετσι, μερικές πηγές λίπους είναι πολύ πιο υγιεινές και λιγότερο πιθανό να αυξήσουν τη χοληστερόλη σε σχέση με άλλες. Για παράδειγμα, όταν μαγειρεύει κανείς θα πρέπει να χρησιμοποιεί ελαιόλαδο αντί για βούτυρο. Αυτή η απλή αλλαγή μπορεί να κόψει πολλά κορεσμένα λιπαρά από τη διατροφή ενός ατόμου και με την πάροδο του χρόνου θα μπορούσε να βοηθήσει στη μείωση της χοληστερόλης του.

Παραλείψτε τις σάλτσες

Πολλές σάλτσες είναι βαριές με κρέμες γάλακτος και βούτυρο ή και μαγιονέζα. Ακόμα και η σάλτσα της σαλάτας μπορεί να είναι συντριπτικά λιπαρή, εξαιτίας της προσθήκης ελαίων και τυριών αλλά και της πανταχού παρούσας μαγιονέζας. Ωστόσο, οι σάλτσες δεν είναι ο μοναδικός τρόπος να προσθέσετε γεύση στα πιάτα σας. Μια μικρή χούφτα καβουρδισμένα καρύδια μπορεί να προσθέσει γεύση σε μια σαλάτα, όπως το κάνει το ελαιόλαδο και το ξύδι. Πιάτα με βάση το κρέας, όταν μαγειρευτούν σωστά, θα είναι υγρά και τρυφερά και μπορούν να είναι τονισμένα με λεμόνι, βότανα και μπαχαρικά. Οι άνθρωποι μπορούν να διαπιστώσουν ότι η αληθινή γεύση της τροφής τους μπορεί να λάμψει αν κατά καιρούς αφήνουν μακριά τις σάλτσες. Το πιο σημαντικό είναι ότι αυτό θα μπορούσε να έχει μεγάλο αντίκτυπο στη μείωση της χοληστερόλης τους.

Το μυστικό στα σάντουιτς

Eνα σάντουιτς μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να έχετε ένα υγιεινό,  γρήγορο γεύμα, ή μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τη χοληστερόλη. Ενα σάντουιτς με άσπρο ψωμί και πηχτή μαγιονέζα που ολοκληρώνεται με κόκκινο κρέας και πλήρες σε λιπαρά τυρί έχει πολλά κορεσμένα λιπαρά, σχεδόν καμία ίνα και όχι πάρα πολύ καλή γεύση αναλογικά με τον αριθμό των θερμίδων του. Ενα σάντουιτς στήθους γαλοπούλας με μουστάρδα, αβοκάντο, ντομάτα, πράσινα και φυλλώδη λαχανικά σε ψωμί ολικής αλέσεως έχει καλή γεύση και φυτικές ίνες σε ένα πακέτο με πολύ χαμηλότερη περιεκτικότητα σε λιπαρά. Για πολλούς ανθρώπους, το τέχνασμα για τη μείωση της χοληστερόλης είναι απλά να αλλάζουν μερικά συστατικά στα φαγητά. Το φαγητό θα είναι εξίσου ικανοποιητικό και, σε πολλές περιπτώσεις, στην πραγματικότητα θα έχει περισσότερη γεύση.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »