MENU

Τροφές που βοηθούν να χάσετε βάρος

6 Ιανουαρίου 2018 • Διατροφή

Θέλετε να ρίξετε κιλά; Βεβαιωθείτε ότι αγοράζετε τα σωστά τρόφιμα. Τροφές όπως κέικ, σοκολάτες και γλυκά δεν θα μπορούσαν να αποτελέσουν και τις καλύτερες επιλογές για κάτι τέτοιο.

Διαβάστε παρακάτω ποια λίστα από το σούπερ μάρκετ θα μπορέσει να σας βοηθήσει αποτελεσματικά στην προσπάθεια απώλειας βάρους.

Βασικοί Κανόνες

Κατ’ αρχήν, δεν πρέπει να ξεγελαστείτε από τις ετικέτες που αναγράφουν «χωρίς λιπαρά», «χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά» και «χαμηλές θερμίδες». Παρόλο που μπορεί αυτές οι ετικέτες να λένε την αλήθεια, εντούτοις σε κάποιες περιπτώσεις περιέχουν περισσότερες θερμίδες απ’ ό,τι θα περίμενε κανείς. Δεύτερον, προσπαθήστε να επισκέπτεστε μόνο τα μέρη του σούπερ μάρκετ όπου εκτίθενται τα φρέσκα προϊόντα, τα λαχανικά, τα γαλακτοκομικά προϊόντα και τα κρέατα. Οσα βρίσκονται προς το κέντρο του σούπερ μάρκετ ή κοντά στα ταμεία, είναι τα επεξεργασμένα τρόφιμα, τα συσκευασμένα, οι σοκολάτες και τα γλυκά.

Γαλακτοκομικά

Μια πολύ καλή επιλογή είναι τα γαλακτοκομικά χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, το άπαχο τυρί και το άπαχο γιαούρτι. Είναι επιλογές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος.

Φρούτα

Αν σας αρέσουν τα γλυκά, προσπαθήστε να επιλέξετε φρούτα αντί για ζαχαρούχα επιδόρπια. Όχι μόνο θα ικανοποιήσετε την ανάγκη σας για γλυκά, αλλά θα σας βοηθήσουν επίσης να αισθανθείτε πλήρεις, χάρη στις φυτικές ίνες. Δοκιμάστε μήλα, μούρα, πεπόνι και μπανάνες για αρχή.

Λαχανικά

Όπως συμβαίνει και με τα φρούτα, σχεδόν κάθε λαχανικό είναι κατάλληλο για να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι γεμάτα με ζωτικής σημασίας θρεπτικές ουσίες μαζί με φυτικές ίνες. Δοκιμάστε το σπανάκι και το λάχανο. Το μπρόκολο είναι επίσης ένα εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας και φυτικών ινών. Το αβοκάντο (που ενώ θεωρείται φρούτο είναι λαχανικό) θα σας παρέχει μονοακόρεστα υγιεινά λίπη που θα σας βοηθήσουν να κάψετε το λίπος στην κοιλιά.

Φασόλια

Δεν υπάρχει καλύτερη πηγή φυτικών ινών από τα φασόλια. Εχουν παράλληλα πρωτεΐνες, και μπορούν να αντικαταστήσουν το κρέας. Γι’ αυτό μαγειρέψτε τα μόνα τους ή βάλτε τα στις σαλάτες σας.

Δημητριακά ολικής αλέσεως

Οταν αγοράζετε ψωμί, τσουρέκια, κουλούρια και ζυμαρικά, διαβάστε προσεκτικά τις ετικέτες για να βεβαιωθείτε ότι αγοράζετε προϊόντα ολικής αλέσεως. Εκτός από τον έλεγχο του καταλόγου των συστατικών θα πρέπει να κοιτάξετε να πάρετε και επαρκή ποσότητα της ημερήσιας πρόσληψης των φυτικών ινών. Τα δημητριακά όπως το καστανό ρύζι, το κριθάρι και το πλιγούρι βρώμης είναι σπουδαία βοήθεια στην προσπάθεια απώλειας βάρους.

Κρέατα

Αν πρόκειται να αγοράσετε κόκκινο κρέας, επιμείνετε σε άπαχα κομμάτια. Τα καλύτερα κρέατα για απώλεια βάρους είναι η γαλοπούλα, το χοιρινό, το κοτόπουλο και το ψάρι, ειδικά ο σολομός ή ο τόνος.

Σνακ

Αν ανησυχείτε για την απώλεια βάρους, μείνετε μακριά από τα συσκευασμένα σνακ. Ξηροί καρποί όπως τα ωμά αμύγδαλα, τα φιστίκια και τα καρύδια είναι καλύτερες επιλογές.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »