MENU

Κοτόπουλο με φέτα και σαλάτα από κολοκύθια και ρεβίθια

27 Ιουλίου 2017 • Συνταγές

Χρειάζεστε μόλις πέντε συστατικά και λίγο παραπάνω από μισή ώρα για να φτιάξετε ένα γρήγορο, θρεπτικό και οικονομικό δείπνο

Θέλετε κάτι ελαφρύ και νόστιμο για το βράδυ; Μπορείτε να δοκιμάσετε το παρακάτω πιάτο που παρασκευάζεται σε περίπου μισή ώρα, χρειάζεται μόλις πέντε συστατικά και προσφέρει νοστιμιά, ενέργεια, λίγες θερμίδες, ενώ είναι χαμηλό σε υδατάνθρακες. Κοτόπουλο, κολοκύθια, φέτα, ρεβίθια και σπανάκι baby είναι όλα όσα χρειάζεστε.

Προετοιμασία: 15 λεπτά

Μαγείρεμα: 35 λεπτά

Μερίδες: 4

Υλικά

• 750g γλυκιά κολοκύθα (η μακρόστενη κολοκύθα που μοιάζει με μεγάλο αχλάδι), ξεφλουδισμένη, κομμένη σε κομμάτια των 2,5 εκατοστών

• 8 (400g) φιλέτα κοτόπουλου, κομμένα

• 400g ρεβίθια, στραγγισμένα, ξεπλυμένα

• 75g φέτα, θρυμματισμένη

• 100g σπανάκι baby

• Ελαιόλαδο

• Αλάτι

• Πιπέρι

Οδηγίες

• Προθερμαίνετε το φούρνο στους 240° C / 220° C. Απλώνετε σε ένα δίσκο ψησίματος, χαρτί ψησίματος. Τοποθετήστε πάνω την κολοκύθα. Ψεκάστε με λάδι, βάλτε αλάτι και πιπέρι και ψήστε την για 30 έως 35 λεπτά ή έως ότου πάρει χρυσό χρώμα και γίνει τρυφερή.

• Ζεσταίνετε τη γκριλιέρα σε μέση προς υψηλή θερμοκρασία. Ψεκάστε τα φιλέτα κοτόπουλου με λάδι, αλάτι και πιπέρι. Μαγειρέψτε το κοτόπουλο για 2 έως 3 λεπτά από κάθε πλευρά ή όσο εσείς κρίνετε πως χρειάζεται, για να ψηθεί και εσωτερικά. Μεταφέρετε σε ένα δίσκο. Κόψτε το στα δύο, διαγώνια.

• Τοποθετήστε τα ρεβίθια, τη φέτα, το σπανάκι, την κολοκύθα και το κοτόπουλο σε ένα πιάτο και σερβίρετε.

Διατροφικά στοιχεία

Λιπαρά: 8g

Κορεσμένα λιπαρά: 4g

Ινες: 7g

Πρωτεΐνη: 34g

Χοληστερόλη: 71 mg

Νάτριο: 406,19 mg

Υδατάνθρακες (ζάχαρη): 11g

Υδατάνθρακες (σύνολο): 23g

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »