MENU

Σπαράγγια με χαλούμι και σαλάτα mesclun

25 Ιουλίου 2017 • Συνταγές

Eνα ιδιαίτερο πιάτο με σαλάτα mesclun και σπαράγγια σερβιρισμένα με απολαυστικό χρυσοκάστανο χαλούμι

Ενα πιάτο με εξαιρετική υφή που μπορείτε να απολαύσετε ως χορταστική σαλάτα φτιαγμένη από μια ποικιλία χορταρικών που σε συνδυασμό με το αλμυρό χαλούμι προσφέρει στον ουρανίσκο εξαιρετικές γεύσεις.

Η σαλάτα mesclun αποτελεί την επιτομή της φρέσκιας βιολογικής σαλάτας. Πρόκειται για τέσσερα διαφορετικά πράσινα σαλατικά που κανονικά πρέπει να φυτρώσουν στον κήπο και να συλλεχθούν ταυτόχρονα. Τα σαλατικά αυτά είναι τα μυρώνια, η ρόκα, το μαρούλι και τα αντίδια.

Ο συνδυασμός τους με τα «αριστοκρατικά» σπαράγγια και το κυπριακό χαλούμι απογειώνουν τη γεύση και την ευχαρίστησή σας σε ένα γρήγορο πιάτο που είναι έτοιμο μόλις μέσα σε 17 λεπτά!

Προετοιμασία: 10 λεπτά

Μαγείρεμα: 7 λεπτά

Μερίδες: 4

Υλικά

• 1 ½ κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο

• 2 τσαμπιά σπαράγγια, κομμένα στις άκρες

• 250 g χαλούμι, στραγγισμένο, κομμένο σε 4 μέρη κατά μήκος

• Σαλάτα mesclun (½ ματσάκι μυρώνια, ½ ματσάκι ρόκα, ½ μέτριο μαρούλι, ½ ματσάκι αντίδια)

• Φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι

Οδηγίες

• Ζεσταίνετε 2 κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο σε ένα αντικολλητικό τηγάνι σε μέτρια προς υψηλή θερμοκρασία. Προσθέστε τα σπαράγγια και μαγειρέψτε, ανακατεύοντας, για 4-5 λεπτά ή μέχρι να πάρουν ανοιχτόχρωμο πράσινο χρώμα και να είναι τραγανά. Μεταφέρετέ τα σε ένα πιάτο και καλύψτε τα με αλουμινόχαρτο για να παραμείνουν ζεστά.

• Ξαναζεστάνετε το τηγάνι σε υψηλή θερμοκρασία. Τηγανίστε το χαλούμι για ένα λεπτό από κάθε πλευρά μέχρις ότου πάρει ένα χρυσοκάστανο χρώμα.

• Χωρίστε τα σπαράγγια και τη σαλάτα mesclun σε τέσσερα πιάτα.

• Βάλτε το χαλούμι στην κορυφή της σαλάτας, ρίξτε από πάνω το υπόλοιπο λάδι και σερβίρετε με φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι.

Διατροφικά στοιχεία

Λιπαρά: 18g

Κορεσμένα λιπαρά: 8g

Iνες: 1,5g

Πρωτεΐνη: 16g

Υδατάνθρακες: 2,5g

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »