MENU

Η δίαιτα του καρότου και η αποτελεσματικότητά της

2 Νοεμβρίου 2017 • Διατροφή

Ως δίαιτα του καρότου αναφέρεται μια ποικιλία σχεδίων διατροφής που χρησιμοποιούν τα καρότα ως το επίκεντρο μιας μεθόδου για την απώλεια βάρους που περιλαμβάνει αρκετές παραλλαγές.

Αυτός που αποφασίζει να κάνει τη δίαιτα του καρότου δεν τρώει για αρκετές ημέρες τίποτα άλλο από μια σαλάτα που γίνεται με καρότα και φρούτα της επιλογής του.Με τη δίαιτα του καρότου που θεωρείται πέραν όλων των άλλων μια δίαιτα αποτοξίνωσης, αυτός που την ακολουθεί θα πρέπει να πιει χυμό καρότου, νερό και πράσινο τσάι για τρεις έως επτά ημέρες.

Για εκείνους που δεν μπορούν να την ακολουθήσουν ακριβώς, υπάρχει μια παραλλαγή διατροφής με προσθήκη καρότου πριν από κάθε γεύμα. Η ιδέα είναι πως τρώγοντας ένα ωμό καρότο πριν από το πρωινό, το μεσημεριανό και το βραδινό θα αισθανθεί κάποιος πλήρης και δεν θα φάει πολύ φαγητό κατά τη διάρκεια κάθε γεύματος, οπότε μοιραία θα αδυνατίσει.

Στη διάρκεια των τριών πρώτων ημερών εκείνοι που ακολουθούν τη δίαιτα του καρότου δεν θα φάνε τίποτα άλλο εκτός από σαλάτα καρότο που αποτελείται από τριμμένα καρότα, χυμό λεμονιού, μέλι και ένα φρούτο της επιλογής τους. Στο υπόλοιπο της ημέρας θα πίνουν μόνο νερό ή πράσινο τσάι. Πολλοί άνθρωποι έχουν χάσει βάρος με τη δίαιτα του καρότου, αλλά παραδέχονται ότι η κατανάλωση μόνο καρότου για τρεις ημέρες, γίνεται πολύ γρήγορα βαρετή και μονότονη. Επίσης, ένα άτομο που καταναλώνει πολλά καρότα θα δει μετά από λίγο καιρό το δέρμα του να αποκτά ένα πορτοκαλί ή κιτρινωπό χρώμα.

Μια άλλη παραλλαγή της δίαιτας του καρότου, περιλαμβάνει ένα ποτήρι χυμό καρότου κάθε δυο με τρεις ώρες. Εκτός του ότι ένα τέτοιο πρόγραμμα διατροφής βοηθά στην απώλεια βάρους, μπορεί να απελευθερώσει επίσης το σώμα από τις τοξίνες. Μια δίαιτα με χυμό καρότου μπορεί να διαρκέσει από τρεις έως επτά ημέρες. Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τέτοιου είδους δίαιτες δεν πρέπει να διαρκούν περισσότερο από μία εβδομάδα. Το σώμα μπορεί να αρχίσει να υφίσταται δυσμενείς συνέπειες όταν παραμένει πάρα πολύ καιρό χωρίς τις θρεπτικές ουσίες που βρίσκονται σε άλλες τροφές.

Η δίαιτα προσθήκης καρότου σε κάθε γεύμα είναι μεν λιγότερο δραστική από τις άλλες παραλλαγές της δίαιτας του καρότου, αλλά πολλοί θεωρούν ότι είναι πολύ πιο εύκολο να ακολουθηθεί αφού δεν στερεί τίποτα από τον άνθρωπο, που απλά χορταίνει με το καρότο και περιορίζει τις μερίδες του χωρίς καν να το καταλάβει.

Οπως είναι προφανές η αποτελεσματικότητα της δίαιτας του καρότου προέρχεται κυρίως από τις θρεπτικές ουσίες που περιέχουν τα καρότα. Το βήτα-καροτένιο, το ασβέστιο, η βιταμίνη C και τα αντιοξειδωτικά είναι στοιχεία απαραίτητα και ωφέλιμα για τον οργανισμό. Αυτά σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το καρότο χορταίνει εύκολα και για μεγάλο χρονικό διάστημα κάνει τους ανθρώπους να τρώνε λιγότερο κατά τη διάρκεια των γευμάτων τους, αν έχει προηγηθεί το καρότο.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »