MENU
diabetes1

Χρήσιμες συμβουλές για να καταπολεμήσετε το διαβήτη

9 Ιανουαρίου 2015 • Παθολογία, Υγεία

Αισθάνεστε πως ο διαβήτης σας απαιτεί πάρα πολλή δουλειά από εσάς; Ωστόσο, ο εντοπισμός νέων ιδεών για την αντιμετώπισή του μπορεί να είναι γρήγορος και απλός αν ακολουθήσετε όσα περιγράφονται παρακάτω.

Tα τρόφιμα εμπίπτουν σε διαφορετικές κατηγορίες, ανάλογα με το γλυκαιμικό τους δείκτη, έναν αριθμό που περιγράφει με λεπτομέρειες πώς κάθε τροφή θα επηρεάσει τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα με βάση τη χημική σύνθεσή της. Μην ξεχνάτε πως οι τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη είναι καλύτερες για κάποιον με διαβήτη.

Θα πρέπει να έχετε την ικανότητα να εντοπίσετε ποια τρόφιμα είναι πλούσια σε γλυκαιμικό δείκτη που ανεβάζει γρήγορα το σάκχαρο στο αίμα σας. Ψωμιά, γλυκά, χυμοί, ζυμαρικά και δημητριακά είναι μερικά από τα τρόφιμα που έχουν υψηλό γλυκαιμικό δείκτη. Τα επεξεργασμένα τρόφιμα και οι υδατάνθρακες μπορούν να αποτελέσουν κίνδυνο για τους διαβητικούς. Αντί να καταναλώνετε αυτά τα τρόφιμα, προτιμήστε ψάρια, κρέας, φρούτα και λαχανικά.

Συζητήστε με έναν γιατρό, όταν ανησυχείτε ότι έχετε διαβήτη κύησης. Οταν κάνετε την επιλογή να μην ελέγξετε την ασθένεια, ουσιαστικά κάνετε την επιλογή να μην ελέγχετε πλέον την ίδια σας τη ζωή και βάζετε τη ζωή του αγέννητου παιδιού σας σε σοβαρό κίνδυνο. Ισως χρειαστεί να πάρετε κάποια φάρμακα και να αλλάξετε σημαντικά τη διατροφή σας.

Εάν έχετε διαγνωστεί με διαβήτη και παρατηρήσετε μια ξαφνική αλλαγή στην όρασή σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως με το γιατρό σας. Ο διαβήτης μπορεί να προκαλέσει πολλά διαφορετικά προβλήματα για τα μάτια σας, όπως ο καταρράκτης, η διαβητική αμφιβληστροειδοπάθεια και το γλαύκωμα. Είναι κρίσιμο να αντιμετωπίσετε τυχόν προβλήματα όρασης από τη στιγμή που εμφανίζονται, επειδή η διαβητική αμφιβληστροειδοπάθεια μπορεί να προκαλέσει τύφλωση.

Συνηθίστε να λέτε στον εαυτό σας πόσο σημαντικό είναι να μπορέσετε να ελέγξετε το διαβήτη σας. Αναλύστε τι σας κρατάει από το να κάνετε αυτό που αγαπάτε και βρείτε λύσεις. Κρατήστε την εστίασή σας στις προτεραιότητές σας και αφήστε αυτά τα ιδανικά σας να σάς ενθαρρύνουν προς τη διαχείριση του διαβήτη.

Υπνική άπνοια

Αν έχετε διαγνωστεί με διαβήτη, είναι σημαντικό να ελεγχθείτε για υπνική άπνοια το συντομότερο δυνατό. Αν έχετε άπνοια ύπνου, ξεκινήστε αμέσως τη  θεραπεία για να προστατέψετε τον εαυτό σας από μελλοντικά θέματα υγείας.

Αλλάζοντας τη διατροφή σας μπορείτε να μειώσετε τον παράγοντα κινδύνου για διαβήτη και η εναλλαγή από τα λίπη και τα σάκχαρα στις φυτικές ίνες είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ξεκινήσετε. Η κατανάλωση δημητριακών ολικής αλέσεως, θα μειώσει την πρόσληψη λευκού ψωμιού και άλλων τροφίμων με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη που δεν είναι επωφελή για εσάς. Μελέτες έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που τρώνε περισσότερα δημητριακά ολικής αλέσεως έχουν μικρότερο κίνδυνο να αναπτύξουν διαβήτη.

Εάν πάσχετε από υπογλυκαιμία, είναι σημαντικό να έχετε μαζί σας τσίχλα ή σακχαρούχα τρόφιμα ανά πάσα στιγμή. Οι κρίσεις υπογλυκαιμίας μπορούν να εμφανιστούν σε οποιοδήποτε μέρος και οποιαδήποτε στιγμή. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να είστε κατάλληλα προετοιμασμένοι σε περίπτωση που συμβεί. Αυτό είναι ένα δυνητικά σοβαρό πρόβλημα αν παραλείψετε το πρωινό σας. Γι’ αυτό να τρώτε πάντα ένα υγιεινό πρωινό και τακτικά γεύματα για τη μείωση των κινδύνων.

Μπορείτε να τρώτε διάφορες τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες, όπως τα φασόλια, τα αυγά και τα γαλακτοκομικά. Κοιτάξτε και άλλες τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες για να διατηρήσετε ποικιλία στη διατροφή σας και να αποτρέψετε την απόκτηση βάρους.

Απαλλάξτε τον εαυτό σας από το στρες της διαχείρισης του διαβήτη εφαρμόζοντας τα παραπάνω στην καθημερινότητά σας. Διαλέξτε από τις παραπάνω συμβουλές αυτές που είστε σε θέση να ξεκινήσετε άμεσα και θα δείτε πως σε λίγο καιρό θα αρχίσετε να αισθάνεστε καλύτερα.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »