MENU

Καταναλώστε μανιτάρια, για να χάσετε βάρος

28 Ιουνίου 2014 • Διατροφή

Στα βάθη των αιώνων και σε όλους τους πολιτισμούς του κόσμου, το μανιτάρι θεωρείται πως είναι μία από τις πιο υγιείς τροφές. Κάποιοι το θεωρούν αποκλειστικά λιχουδιά, κάποιοι άλλοι το χρησιμοποιούν για ιατρικούς σκοπούς.

Σε κάθε περίπτωση, το μανιτάρι είναι εξαιρετικά ωφέλιμο για την υγεία για πολλούς λόγους. Κατ’ αρχήν, αποτελεί μια εξαιρετική πηγή καλίου. Μόλις 80 γρ. μανιτάρι portοbellο περιέχει περισσότερο κάλιο απ’ ό,τι περιέχει μια μπανάνα ή ένα πορτοκάλι. Επειτα, τα μανιτάρια έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο και σε λίπος. Οσοι είναι επιρρεπείς στην υπέρταση και την καρδιακή νόσο, πρέπει να τρώνε μανιτάρια, γιατί μπορούν να τούς βοηθήσουν να μειώσουν τον κίνδυνο που διατρέχουν.

Τα μανιτάρια μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος και όχι μόνο. Το 80%-90% του βάρους τους είναι νερό και έτσι σάς χορταίνουν χωρίς να παχαίνουν. Επίσης, έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες κι έτσι είναι ιδανικά για εκείνους που κάνουν δίαιτες χαμηλής πρόσληψης υδατανθράκων.

Σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Apetite, άτομα έφαγαν είτε μια ποικιλία από κρέατα, είτε μανιτάρια για μία εβδομάδα. Οσοι έφαγαν μανιτάρια κατανάλωναν κατά μέσο όρο 420 θερμίδες λιγότερες σε κάθε γεύμα και βρήκαν το φαγητό τους εξίσου νόστιμο με αυτούς που έφαγαν κρέας.

Τα μανιτάρια είναι παράλληλα σπουδαία πηγή της βιταμίνης Β και του σεληνίου, που συνεργάζεται με τη βιταμίνη Ε για την προστασία του δέρματος.

Εάν δεν είστε σίγουροι πώς να μαγειρέψετε τα μανιτάρια, υπάρχει μια απλούστατη και γρήγορη συνταγή. Σοτάρετέ τα με ελαιόλαδο και κρεμμύδια, προσθέστε αλάτι και πιπέρι και απολαύστε τα.

Μην ξεχνάτε, τέλος, πως τα μανιτάρια είναι λαχανικό, οπότε είναι ιδανικά και για όσους κάνουν χορτοφαγικές δίαιτες.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »