MENU
man-walking-dog1

Εξι τρόποι να κάψετε θερμίδες χωρίς να γυμναστείτε

3 Μαΐου 2014 • Fitness, Ασκηση

Θέλετε να χάσετε βάρος χωρίς να χρειαστείτε πολλή προσπάθεια; Καλώς ήλθατε στο κλαμπ! Ο καθένας από εμάς ελπίζει πως θα βρεθεί το μαγικό χάπι που θα τού επιτρέψει να απαλλαγεί από τα περιττά κιλά.

Ευτυχώς, κάποιοι εμπνευσμένοι ερευνητές μελέτησαν τρόπους για να χάσετε περισσότερες θερμίδες εύκολα χωρίς να ιδρώσετε ή να πεινάσετε.

Ποιοι είναι αυτοί οι τρόποι; Ας τους δούμε:

1. Μείνετε περισσότερο χρονικό διάστημα όρθιοι. Μια μελέτη από τη Μayo Clinic διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που είναι παχύσαρκοι τείνουν να κάθονται δυόμισι ώρες περισσότερο απ’ ό,τι οι άνθρωποι που είναι πιο αδύνατοι. Οι άνθρωποι που στέκονται περισσότερη ώρα όρθιοι, καίνε κατά μέσο όρο 350 θερμίδες περισσότερες από εκείνους που κάθονται.

2. Πιείτε πράσινο τσάι. To πράσινο τσάι βοηθά αποδεδειγμένα την καύση του λίπους. Οι επιστήμονες δεν είναι σίγουροι αν η καφεΐνη ή οι κατεχίνες στο τσάι είναι υπεύθυνες για την καύση θερμίδων, αλλά είτε έτσι είτε αλλιώς, εσείς έχετε ένα πολύ καλό κίνητρο για να πιείτε ένα ακόμα φλιτζάνι.

3. Καθαρίστε το σπίτι σας. Το νοικοκυριό δεν είναι σίγουρα στην κορυφή της λίστας, αλλά σε πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου της Νότιας Καρολίνας, ο καθαρισμός του σπιτιού συνδέθηκε με τη συνολική υγεία, την καλή φυσική κατάσταση και τα καλά επίπεδα δραστηριότητας των γυναικών. Οσοι είχαν καθαρότερα σπίτια, είχαν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος. Είναι ασαφές αν οι γυναίκες που ενδιαφέρονται περισσότερο για τα σπίτια τους, φροντίζουν εξίσου τον εαυτό τους, ή απλά καίνε περισσότερες θερμίδες λόγω του ότι επιδίδονται με ζήλο στον καθαρισμό του σπιτιού, αλλά όποιος κι αν είναι ο συσχετισμός, η σύνδεση παραμένει.

4. Μαγειρέψτε τα γεύματά σας. Ο τεμαχισμός των λαχανικών και το ανακάτεμά τους σε μια κατσαρόλα καίει περισσότερες θερμίδες απ’ ό,τι αν σας φέρει το φαγητό έτοιμο ο ντελιβεράς.  Για να μην αναφέρουμε και το ότι ελέγχετε καλύτερα τα συστατικά που θα καταναλώσετε.  Ψάξτε για συνταγές που περιέχουν πρωτεΐνη (και έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε άμυλο, λίπη και σάκχαρα). Προσθέστε και πιπεριές για να κάψετε μερικές έξτρα θερμίδες.

5. Χρησιμοποιήστε τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Αν συνηθίζατε να πηγαίνετε παντού με το αυτοκίνητο, κόψτε τις… κακές συνήθειες. Αλλωστε, η εποχή και η τιμή της βενζίνης που έχει πάει στα ύψη, δεν ευνοούν τέτοιες πολυτέλειες. Χρησιμοποιήστε τα μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς σύμφωνα με έρευνα οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν το μετρό ή το λεωφορείο καίνε μέχρι και 124 θερμίδες περισσότερες από τους υπόλοιπους σε καθημερινή βάση. Το περπάτημα μέχρι τη στάση πριν την επιβίβαση, αλλά και αυτό που θα ακολουθήσει μετά την αποβίβαση, μέχρι να φτάσετε στον προορισμό σας, θα συμβάλλει με τη σειρά του στην απώλεια βάρους.

6. Πάρτε σκύλο. Σύμφωνα με πρόσφατη βρετανική μελέτη, οι άνθρωποι που έχουν σκύλο έχουν περίπου 30 λεπτά περισσότερη σωματική δραστηριότητα απ’ όσους δεν διαθέτουν το συμπαθές τετράποδο. Κάθε φορά που βγάζετε το σκύλο σας βόλτα, χάνετε βάρος.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »