MENU
Sickworkingout

Επιτρέπεται η γυμναστική όταν κάποιος είναι κρυωμένος;

23 Φεβρουαρίου 2017 • Fitness, Ασκηση, Ρωτάτε - απαντάμε

Η άσκηση μπορεί ακόμα και να βοηθήσει να αισθανθείτε καλύτερα με το άνοιγμα των ρινικών διόδων και την προσωρινή ανακούφιση της ρινικής συμφόρησης στην περίπτωση που έχετε κάποιο κρυολόγημα.

Επομένως, η ήπια έως μέτρια σωματική δραστηριότητα συνήθως δεν δημιουργεί προβλήματα. Τα παραπάνω, όμως, δεν ισχύουν αν έχετε πυρετό. Σ’ αυτή την περίπτωση δεν θα πρέπει να ασκηθείτε.

Σαν γενικό οδηγό για την άσκηση και την ασθένεια σκεφτείτε το εξής:

Η άσκηση συνήθως δεν δημιουργεί πρόβλημα εάν τα σημεία και τα συμπτώματά σας είναι όλα «πάνω από το λαιμό». Συμπτώματα, δηλαδή, που μπορεί να έχετε με ένα κοινό κρυολόγημα, όπως ρινική καταρροή, ρινική συμφόρηση, φτέρνισμα, ή ήσσονος σημασίας πονόλαιμο.

Θα πρέπει, ωστόσο, να μειώσετε την ένταση και τη διάρκεια της άσκησής σας αν δεν θέλετε να αισθανθείτε χειρότερα. Αντί να πάτε για τρέξιμο, μπορείτε να κάνετε μια βόλτα.

Μην ασκηθείτε εάν τα σημεία και τα συμπτώματά σας είναι «κάτω από το λαιμό», όπως βάρος στο στήθος, ξηρός βήχας ή στομαχικές διαταραχές. Μην ασκηθείτε αν έχετε πυρετό, κόπωση και γενικευμένους μυϊκούς πόνους.

Αφήστε το σώμα σας να σας καθοδηγήσει. Εάν έχετε ένα κρύωμα και αισθανθείτε άσχημα κάντε ένα διάλειμμα. Επιστρέψτε στην άσκηση λίγες μέρες μετά όταν δεν θα είστε πια άρρωστοι. Συνεχίστε το κανονικό σας πρόγραμμα γυμναστικής σταδιακά, μόλις αρχίσετε να αισθάνεστε καλύτερα. Αν δεν είστε σίγουροι, ρωτήστε το γιατρό σας.

Να θυμάστε ότι αν επιλέξετε να ασκηθείτε ενώ είστε άρρωστοι, θα πρέπει να μειώσετε την ένταση και τη διάρκεια της προπόνησής σας. Εάν επιχειρήσετε να ασκηθείτε στην κανονική ένταση που συνηθίζατε πριν το κρυολόγημα, θα μπορούσατε να διακινδυνέψετε έναν σοβαρό τραυματισμό ή  ασθένεια.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »