MENU
woman-drinking-water

Δέκα κατάλληλοι τρόποι για να πιείτε νερό

29 Οκτωβρίου 2013 • Διατροφή

Το νερό είναι ένα από τα πιο σημαντικά συστατικά στη ζωή μας. Μπορούμε να ζήσουμε χωρίς τροφή για περίπου ένα μήνα, αλλά δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς νερό ούτε για τρεις ημέρες.

Θα πρέπει να πίνετε άφθονο νερό, αλλά και το πόσιμο νερό δεν είναι αρκετό για τον οργανισμό σας αν δεν το πίνετε με τον σωστό τρόπο που θεραπεύει πολλές ασθένειες.

Δείτε παρακάτω ποιοι είναι οι 10 κατάλληλοι τρόποι για να πιείτε νερό:

1. Πιείτε ένα ποτήρι νερό ή και δύο το πρωί. Οταν ξυπνάτε το πρωί πριν φάτε ή μασήσετε οτιδήποτε πιείτε νερό, γιατί αυτό θα ενεργοποιήσει τα εσωτερικά σας όργανα.

2. Δεν θα πρέπει να πιείτε νερό μετά τα γεύματά σας και για άλλη μιάμιση ώρα. Στην πραγματικότητα μπορείτε να πιείτε ένα ποτήρι νερό μισή ώρα πριν φάτε. Αυτό βοηθά στη σωστή πέψη. Αν διψάτε για νερό, στη διάρκεια του γεύματος, προτιμήστε να πιείτε έναν χυμό.

3. Μην κάθεστε κάπου για να πιείτε νερό. Προσπαθήστε να συνηθίσετε να πίνετε νερό ενώ κινείστε, γιατί μ’ αυτόν τον τρόπο το νερό φτάνει σε κάθε ζωτικό όργανο του σώματος και αποδεικνύεται περισσότερο ευεργετικό για την υγεία σας.

4. Αν και τον τελευταίο καιρό είναι της… μόδας  η δίαιτα του κρύου νερού, προκειμένου να χάσει κανείς βάρος, καλό είναι να το αποφύγετε. Κι αυτό γιατί αν έχετε προβλήματα υγείας και δεν το γνωρίζετε το παγωμένο νερό μπορεί να σας δημιουργήσει πρόβλημα, αφού μειώνει την ποσότητα του αίματος στον εγκέφαλο και την καρδιά. Κανένα όργανο δεν θα πρέπει να έχει έλλειψη νερού, γι’ αυτό προσπαθήστε να πίνετε πολύ νερό και κατά προτίμηση σε θερμοκρασία δωματίου.

5. Μην πίνετε όλο το νερό μονομιάς. Δοκιμάστε να το πίνετε γουλιά-γουλιά.

6. Πιείτε περισσότερο νερό στη διάρκεια της εγκυμοσύνης ή του θηλασμού. Το νερό αποτελεί βασικό συστατικό του μητρικού γάλακτος και είναι το κλειδί για να παραμείνετε ενυδατωμένη. Η αφυδάτωση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να οδηγήσει σε πολλές επιπλοκές, όπως κράμπες, πονοκέφαλος, ναυτία και ζάλη. Αν ο μέσος άνθρωπος πρέπει να πίνει τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα, στη διάρκεια της εγκυμοσύνης θα πρέπει να τα αυξήσετε σε 12 με 13 ποτήρια.

7. Πίνετε περισσότερο νερό όταν είστε άρρωστοι. Το νερό βοηθά το σώμα σας να συνέλθει από τις διάφορες λοιμώξεις, ενώ βοηθά επίσης να διαλυθούν καλύτερα τα φάρμακα.

8. Προτιμήστε να πίνετε νερό από το ποτήρι και όχι από το μπουκάλι. Από το ποτήρι είναι περισσότερο υγιεινό. Για την ακρίβεια αν θέλετε να πάρετε περισσότερα οφέλη από το νερό θα έπρεπε να το πίνετε σε ένα μπρούτζινο ποτήρι.

9. Πίνετε περισσότερο νερό όταν γυμνάζεστε. Βοηθά να αντισταθμίσετε την απώλεια των υγρών.

10. Πιείτε νερό πριν ή μετά από μια έξοδό σας σε μέρος που έχει πολύ κόσμο. Σας αποτρέπει από το να κολλήσετε διάφορους ιούς.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »