MENU
butt_

Ασκήσεις yoga για σφιχτά, καλοσχηματισμένα οπίσθια

8 Απριλίου 2017 • Fitness, Ασκηση

Οι παρακάτω πέντε ασκήσεις, οι οποίες μπορούν να γίνουν είτε μεμονωμένα, είτε σαν ένα σύνολο προπόνησης γιόγκα, θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε έναν σφιχτό και καλοσχηματισμένο πισινό.

Στην αρχή κάντε ένα ζέσταμα και έπειτα λίγο stretching για να χαλαρώσετε τους μύες σας. Στη συνέχεια, ακολουθήστε τα παρακάτω:

***

Ασκηση 1

ena

Σταθείτε με τα πόδια σφιγμένα, λυγίστε τα γόνατά σας και χαμηλώστε τους γοφούς σας. Σηκώστε τα χέρια σας ψηλά, στο επίπεδο των ώμων και τεντώστε τα δάχτυλά σας. Χαλαρώστε τους ώμους σας και περιστρέψτε τα εξωτερικά άκρα των βραχιόνων σας προς τα μέσα. Το βλέμμα σας να είναι στραμμένο προς τα επάνω. Παραμείνετε σ’ αυτή τη στάση για 8 αναπνοές.

***

Ασκηση 2

dyo

Σταθείτε στο ένα πόδι. Κλίνετε προς τα εμπρός έως ότου το στήθος σας είναι στην ίδια ευθεία με το πόδι σας και παράλληλα με το πάτωμα. Σηκώστε το άλλο πόδι και παράλληλα φέρτε τα χέρια σας μπροστά από το κεφάλι σας και κρατήστε τα στο επίπεδο των ώμων. Παραμείνετε σ’ αυτή τη στάση για 8 αναπνοές.

***

Ασκηση 3

tria

Σταθείτε σε όρθια στάση. Βάλτε τα δάχτυλά σας στο πάτωμα και τεντώστε το δεξί σας πόδι πίσω σας. Τα ισχία πρέπει να παραμείνουν στη θέση τους. Μετακινήστε το στήθος σας προς τα εμπρός. Σηκώστε το αριστερό χέρι προς το ταβάνι. Κρατήστε τους ώμους σας στο ίδιο σημείο. Το δεξί πόδι πρέπει να είναι παράλληλα με το πάτωμα, το αριστερό χέρι τεντωμένο προς το ταβάνι και το δεξί χέρι στο πάτωμα, μπροστά από το πόδι στο οποίο στέκεστε. Παραμείνετε σ’ αυτή τη στάση για 8 αναπνοές.

***

Ασκηση 4

tessera

Ξαπλώστε ανάσκελα, λυγίστε τα γόνατά σας και τοποθετήστε τα πόδια σας στο πάτωμα, στο πλάτος των γοφών σας, με τα δάχτυλα των ποδιών σας κοιτάνε προς τα εμπρός. Πιέστε το βάρος σας στα πόδια σας και σηκώστε τους γοφούς σας . Κρατήστε τα χέρια σας κάτω από σας και μείνετε εκεί για 8 αναπνοές.

***

Ασκηση 5

pente

Σταθείτε σε όρθια στάση. Γαντζώστε το ένα από τα μεγάλα δάχτυλα των ποδιών σας και βάλτε το άλλο σας χέρι στο πάτωμα. Σηκώστε το πόδι σας στο πλάι, έτσι ώστε να είναι παράλληλα με το πάτωμα και το χέρι να παραμένει ακόμα γαντζωμένο στο δάχτυλο του ποδιού. Κρατήστε τα ισχία σας ακίνητα. Παραμείνετε σ’ αυτή τη στάση για 8 αναπνοές.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »