MENU
energy

Απογειώστε την ενέργειά σας με σωστές διατροφικές επιλογές

26 Ιουλίου 2015 • Διατροφή

Bρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και μπορεί η διάθεση να είναι ανεβασμένη, αλλά η ζέστη συχνά στραγγίζει την ενέργειά μας. Προτού συμβεί αυτό, χρειάζεται να κάνουμε κάτι για την ανεβάσουμε.

Ενα φλιτζάνι καφές, μια καραμέλα, ένα κουτάκι αναψυκτικό, βοηθά την ενέργειά μας να πάρει ξανά «τα πάνω της».

Αντί να ψάχνετε για επιδέσμους να καλύψετε τα… τραύματα, δείτε τι μπορείτε να κάνετε στην καθημερινότητά σας, ώστε να καταπολεμήσετε την κόπωση και να διατηρήσετε την ενέργειά σας.

Γεμίστε το «ρεζερβουάρ» σας. Βάλτε αρκετές φυτικές ίνες και πρωτεΐνες στη διατροφή σας. Οι φυτικές ίνες βοηθούν στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας (η οποία μπορεί να σας κάνει να αισθανθείτε υποτονικοί) και η πρωτεΐνη βοηθά να κρατηθούν οι μύες σας ισχυροί. Τα τρόφιμα που είναι πλούσια τόσο σε φυτικές ίνες όσο και σε πρωτεΐνες είναι: Φακές, φασόλια και δημητριακά ολικής αλέσεως.

Σταθερό επίπεδο σακχάρου. Φροντίστε να διατηρείτε τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας σταθερά. Για να το κάνετε αυτό, θα πρέπει να έχετε συχνά γεύματα διάσπαρτα σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, που να αποτελούνται από υδατάνθρακες και πρωτεΐνες. Μήπως αισθάνεστε μία κατάπτωση το απόγευμα; Αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι είχατε ένα μεγάλο γεύμα με υδατάνθρακες. Συμπεριλάβετε δημητριακά ολικής αλέσεως στο γεύμα σας για να κρατήσετε το σάκχαρό σας σταθερό.

Ψάξτε για τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη Β και σίδηρο. Οι τροφές που είναι πλούσιες σε σίδηρο ενδείκνυνται ειδικά για τις γυναίκες που πάσχουν από χρόνια αναιμία.

Πιείτε πολλά υγρά. Κρατήστε τον εαυτό σας ενυδατωμένο με τα κατάλληλα υγρά, όπως το νερό και το πράσινο τσάι. Εγκαταλείψτε τον καφέ και τα αναψυκτικά. Αν πίνετε αλκοόλ, κάντε το με μέτρο. Το αλκοόλ δεν αφυδατώνει απλά. Μπορεί να διαταράξει και τον ύπνο σας και να προκαλέσει έλλειψη βιταμίνης Β.

Γυμναστείτε. Σιγά σιγά στην αρχή αν δεν είστε συνηθισμένοι και περισσότερο στη συνέχεια, βάλτε την άσκηση στη ζωή σας όπως θα κάνατε με οποιαδήποτε άλλη «υποχρεωτική» δραστηριότητα. Δείτε το σαν ένα απαραίτητο ραντεβού που δεν μπορεί να αναβληθεί. Εάν τα 30 λεπτά την ημέρα σας φαίνονται «βουνό», σπάστε την άσκηση σε τρία 10λεπτα μέσα στο 24ωρό σας.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »