MENU
chokolate-cake

Αδυνατίστε τρώγοντας για πρωινό κέικ σοκολάτας!

11 Οκτωβρίου 2013 • Διατροφή

Ολοι γνωρίζουμε ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Αρκεί να είναι ένα υγιές θρεπτικό πρωινό. Τι γίνεται, όμως, αν περιλαμβάνει ένα κομμάτι λαχταριστού κέικ σοκολάτας;

Κι όμως! Ενα κομμάτι κέικ σοκολάτας στο πρωινό σας μπορεί να σας αδυνατίσει. Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, η προσθήκη ενός κομματιού κέικ σοκολάτας το πρωί, δίπλα στο μπέικον και τα αυγά, τα δημητριακά ή τη μαρμελάδα με το βούτυρο, μπορεί πραγματικά να βοηθήσει τους ανθρώπους να χάσουν βάρος και είναι τελικά η καλύτερη ώρα της ημέρας για να φάνε ένα γλυκό. Κι αυτό επειδή ο μεταβολισμός τους λειτουργεί γρηγορότερα και έχουν μπροστά τους ολόκληρη ημέρα για να κάψουν τις θερμίδες.

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι η κατανάλωση σοκολάτας μαζί με ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες (όπως είναι ένα τυπικό ζεστό πρωινό), συνήθως σημαίνει πως δεν θα έχετε ανάγκη για να καταναλώσετε κακάο όλη την υπόλοιπη ημέρα.

Λιγότερη επιθυμία σημαίνει λιγότερη κατανάλωση, επομένως και καλύτερες πιθανότητες στην επίτευξη του στόχου της απώλειας βάρους.

Και βέβαια, μην ξεχνάμε τα φυσικά οφέλη για την υγεία από την κατανάλωση της σοκολάτας. Δεν είναι όλα όσα έχουν σχέση με τη σοκολάτα άσχημα. Μόλις το ένα τρίτο από τα λίπη που υπάρχουν στη σοκολάτα συμβάλλουν προς την κατεύθυνση της αύξησης της χοληστερόλης και την πιθανότητα καρδιακών παθήσεων.

Το άλλο ένα τρίτο είναι λίπη που δεν έχουν καμία επίδραση στα επίπεδα χοληστερόλης, ενώ το τελευταίο ένα τρίτο του λίπους της σοκολάτας δεν είναι καν κορεσμένο.

Η σοκολάτα είναι μια γευστική πηγή για τη φυσική άμυνα του σώματος: Tα αντιοξειδωτικά. Τα αντιοξειδωτικά βοηθούν στην καταπολέμηση ασθενειών του σώματος και τη διατήρηση ενός υγιούς, σφιχτού δέρματος, την πρόληψη των ρυτίδων και των σημαδιών γήρανσης.

Αν θέλετε περισσότερα αντιοξειδωτικά στη διατροφή σας δοκιμάστε να φάτε περισσότερες τροφές όπως ντομάτες, φράουλες, ξηρούς καρπούς, σπόρους και αυγά. ΄Η και σοκολάτα. Ακόμα και για πρωινό…

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »