MENU
increase-metabolism-

9 τροφές που θα εκτοξεύσουν το μεταβολισμό σας

26 Οκτωβρίου 2016 • Διατροφή

Το πιθανότερο είναι πως αν ασχολείστε με τη διατροφή σας και προσέχετε τη σιλουέτα σας γνωρίζετε ήδη τι είναι αυτό που πρέπει να κάνετε για να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας και να κάψετε θερμίδες.

Αν, όμως, είστε από εκείνους που θέλουν να κάνουν κάτι για τον εαυτό τους, αλλά δεν γνωρίζουν τον τρόπο να δώσουν στον μεταβολισμό τους την ώθηση που χρειάζεται, ώστε να έχουν πάντα ενέργεια και να κάψουν θερμίδες, ο παρακάτω οδηγός είναι βέβαιο πως θα βοηθήσει, τόσο την κατάστασή σας, όσο και τον τρόπο που αισθάνεστε.

Δείτε, λοιπόν, ποιες τροφές πρέπει να καταναλώσετε για να εκτοξεύσετε το μεταβολισμό σας:

1. Λαχανικά

Είναι το πλέον προφανές, ότι τα λαχανικά αυξάνουν τον μεταβολισμό σας, καθώς είναι ιδιαίτερα χαμηλά σε θερμίδες και προωθούν την καύση τους μέχρι και κατά 20% και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι είναι πλουσιότερα από τις υπόλοιπες τροφές σε φυτικές ίνες. Ετσι σας κρατούν χορτάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να καταναλώνετε πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι και το λάχανο, που είναι πολύ θρεπτικά και ωφέλιμα για τον οργανισμό σας. Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν θα μπείτε στον πειρασμό να φάτε σνακ που έχουν αρνητική επίδραση στον μεταβολισμό σας γιατί τα λαχανικά χρειάζονται χρόνο να αφομοιωθούν κι αυτό είναι ένα πραγματικό δώρο για το σώμα σας.

2. Δημητριακά ολικής αλέσεως και όσπρια

Τόσο τα δημητριακά ολικής αλέσεως, όσο και τα όσπρια, είναι τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες και παρόλο που είναι πηγές υδατανθράκων μπορούν να προσφέρουν τα καλύτερα στο σώμα σας. Με την κατανάλωσή τους θα αυξήσετε την καύση θερμίδων κατά περίπου 10% με αποτέλεσμα ο μεταβολισμός σας να ενισχυθεί και το σώμα σας να επεξεργαστεί τα πάντα με πολύ πιο αποτελεσματικό τρόπο.

3. Πρωτεΐνη

Μια σειρά από δίαιτες πρωτεΐνης μπορεί να σας κάνουν κακό, αλλά όταν πρόκειται για το μεταβολισμό σας μπορεί πραγματικά να κάνουν τη διαφορά, καθώς μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος, λόγω του ότι ενισχύουν την καύση των θερμίδων σας μέχρι και 25%. Υπάρχει, επίσης, το πρόσθετο πλεονέκτημα του ότι σας κάνουν να νοιώθετε πλήρεις για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα απ’ ό,τι οι υδατάνθρακες, οπότε δεν θα πρέπει να τρώτε διάφορα πράγματα που αναστατώνουν το σώμα σας εκτοξεύοντας την ενέργειά σας για λίγα λεπτά και μετά ρίχνοντάς σας τη διάθεση (όπως συμβαίνει με τα σάκχαρα).

4. Πιπεριές και σκόρδο

Οι πιπεριές και το σκόρδο είναι τροφές που προσφέρουν μεγάλη τόνωση στον μεταβολισμό και μάλιστα είναι σε θέση να διπλασιάσουν την ενεργειακή σας δαπάνη, χωρίς να πάρετε θερμίδες. Ο τρόπος που το καταφέρνουν αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι στέλνουν σήματα για την καύση του λίπους σε όλη τη διαδρομή προς τον εγκέφαλο. Εχει αποδειχθεί ότι ακόμα και οι ήπιες πιπεριές μπορούν να σας βοηθήσουν να κάψετε ακόμα και 100 θερμίδες την ημέρα, χωρίς να κάνετε τίποτα άλλο, γι’ αυτό πρέπει να τις συμπεριλάβετε οπωσδήποτε στο μενού σας.

5. Τόνος

Ο τόνος είναι από τα ψάρια που σας βοηθούν να κάψετε θερμίδες, με τη διαφορά ότι θα πρέπει να τον καταναλώσετε στην «αγνή» του έκδοση και όχι σε κονσέρβα. Το αποτέλεσμα είναι ότι θα αναγκάσει τον μεταβολισμό σας να λειτουργήσει καλύτερα και τότε θα επωφεληθείτε από την καύση θερμίδων.

6. Λευκό ψάρι

Οσο πιο ελαφρύ και λευκό είναι το ψάρι, τόσο πιο καλό είναι για το μεταβολισμό σας. Το τέλειο είδος των λευκών ψαριών είναι αυτό που θα μοιάζει με νιφάδες που λιώνουν στο στόμα σας. Γλώσσα, γάδος, μπακαλιάρος και προσφυγάκι (μικρό μπακαλιαράκι) είναι ψάρια ιδανικά για να σας χορτάσουν και να εκτοξεύσουν τον μεταβολισμό σας.

7. Μαύρος καφές

Ο λόγος που ο μαύρος καφές λειτουργεί έχει να κάνει με τον τρόπο που η καφεΐνη βοηθά το σώμα σας. Θα πρέπει, βέβαια, να αποφύγετε τη ζάχαρη, το γάλα ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να μπει στον καφέ, δεδομένου ότι η ζάχαρη και όλα τα υπόλοιπα θα ακυρώσουν τις θετικές συνέπειες της ίδιας της καφεΐνης. Κάντε τον καφέ σας όσο δυνατό θέλετε, αλλά φροντίστε να είστε προσεκτικοί με τον αριθμό των φλιτζανιών που θα πιείτε, καθώς η καφεΐνη μπορεί να επηρεάσει με άλλους τρόπους το σώμα σας.

8. Ασπράδια αυγών

Τo ασπράδι του αυγού είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας και ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματά του είναι πως δεν έχει λίπος και δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τις θερμίδες του. Αν καταφέρνετε να τρώτε ασπράδι αυγού σε ημι-τακτική βάση μπορεί να κάνει θαύματα για το μεταβολισμό σας.

9. Φρούτα

Τα φρούτα και ιδίως το γκρέιπφρουτ ενισχύουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τον μεταβολισμό σας, ενώ παράλληλα καθαρίζουν το ήπαρ και επιτρέπουν στο σώμα σας να επεξεργαστεί πιο αποτελεσματικά ό,τι τρώτε. Φροντίστε να τρώτε πέντε μερίδες φρούτων σε καθημερινή βάση και θα δείτε ότι ο μεταβολισμός σας θα βελτιώνεται μέρα με τη μέρα.

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »