MENU

Tα 9 καλύτερα ψάρια και θαλασσινά που μπορείτε να φάτε

8 Ιουνίου 2016 • Διατροφή

fish

Τα ψάρια αποτελούν μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, χαμηλή σε θερμίδες χωρίς το λίπος και τη χοληστερόλη του κόκκινου κρέατος. Ωστόσο, κάποιες ποικιλίες είναι ιδιαίτερα υψηλές σε υδράργυρο.

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες θάλασσες μολύνονται με τοξικά απόβλητα και ο υδράργυρος που υπάρχει στο θαλάσσιο περιβάλλον είναι επικίνδυνος για τον οργανισμό σε μεγάλες ποσότητες. Γι’ αυτό πρέπει ορισμένα ψάρια, όπως το σκουμπρί, να αποφεύγονται.

Υπάρχουν, όμως, ψάρια που είναι εξαιρετικά υγιή για τον ανθρώπινο οργανισμό και το ιδανικό είναι ο κάθε άνθρωπος να καταναλώνει τουλάχιστον 250 γρ. ψάρια την εβδομάδα. Αν το ψάρι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε υδράργυρο, η κατανάλωσή του θα πρέπει να περιορίζεται μόλις στα 12 γρ. την εβδομάδα.

Ας δούμε ποια είναι τα 9 πιο υγιεινά ψάρια και οστρακοειδή που μπορεί κάποιος να καταναλώσει για να έχει καλή υγεία:

Προηγούμενο1 of 10Επόμενο

Σχετικά άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »