MENU

9 γρήγοροι τρόποι για να χάσετε τα ψωμάκια

20 Νοεμβρίου 2017 • Fitness, Ασκηση

Oπως είναι γνωστό, η συσσώρευση λίπους στο σώμα μας, τείνει να συγκεντρώνεται σε κάποια σημεία περισσότερο και σε κάποια σημεία λιγότερο.

Οι περισσότερες γυναίκες, φαίνεται να εμφανίζουν, συχνότερη συσσώρευση λίπους στην περιοχή των γλουτών και της περιφέρειας, τα οποία είναι γνωστά και ως «ψωμάκια».

Δεν υπάρχει καμία δίαιτα ή άσκηση που να συμβάλλει στην απώλεια βάρους στην περιοχή των ποδιών, όμως η εφαρμογή των παρακάτω tips, θα σας βοηθήσει στην μείωση του λίπους στη συγκεκριμένη περιοχή.

1. Κάντε αερόβια άσκηση

Η καύση των θερμίδων αποτελεί κλειδί στη μείωση του ολικού σωματικού λίπους. Προτιμήστε ασκήσεις που θα σας επιτρέψουν τη μέγιστη καύση λίπους, ενώ παράλληλα θα τονώσουν τα πόδια σας, όπως για παράδειγμα η ποδηλασία, το τρέξιμο και το σχοινάκι. Για εμφανή αποτελέσματα, ασκηθείτε επί 60 λεπτά, πέντε φορές την εβδομάδα.

2. Διασχίστε ανηφορικά σημεία

Προτιμήστε να διασχίσετε ένα λόφο ή να ανεβείτε μια σκάλα αντί για μια επίπεδη επιφάνεια. Θα αισθανθείτε το ρυθμό της καρδιάς σας να αυξάνεται, καθώς αυτό συνεπάγεται ότι υπόκεισθε σε σκληρότερη σωματική άσκηση και καίτε περισσότερες θερμίδες. Με τον τρόπο αυτό, στοχεύετε άμεσα στην εκγύμναση των δικέφαλων, των μηρών και των γλουτών.

3. Κάνετε τοπικές ασκήσεις

Με την εφαρμογή εξιδεικευμένων ασκήσεων για τα πόδια και την περιοχή των γλουτών, βοηθάτε στην μείωση του λίπους στις συγκεκριμένες περιοχές, ενώ τα πόδια σας θα φαίνονται ταυτόχρονα πιο αδύνατα και γυμνασμένα.

4. Γεμίστε την ημέρα σας με ενέργεια

Το πρωινό αποτελεί από τα σπουδαιότερα γεύματα στην διατροφή και δεν πρέπει να παραλείπεται, καθώς επιβραδύνει την ενεργοποίηση του μεταβολισμού και κατά συνέπεια την καύση του λίπους. Αποφύγετε τα γεύματα πλούσια σε ζάχαρη με ραφιναρισμένους υδατάνθρακες και προτιμήστε προϊόντα που περιέχουν πρωτεΐνες και πλούσιες φυτικές ίνες. Η κατανάλωση πρωτεϊνών θα σας προσδώσει το αίσθημα πληρότητας και ενέργειας για την αερόβια άσκηση το πρωί, ενώ συμβάλλει στην αύξηση της μυϊκής μάζας.

5. Καταναλώστε τακτικά σνακ

Η κατανάλωση σνακ θα σας αποτρέψει από την υπερφαγία και θα σας προσδώσει ενέργεια. Φροντίστε να καταναλώνετε σνακ, χαμηλότερα των 150 θερμίδων και πλούσια σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες.

6. Καταγράψετε τα γεύματά σας

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε την καθημερινή θερμιδική σας πρόσληψη και να μειώσετε τις θερμίδες αν αυτό είναι απαραίτητο. Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι όσοι κατέγραφαν επί 6 ημέρες το διατροφικό τους πρόγραμμα έχασαν διπλάσιο βάρος από εκείνους που το έκαναν για μια ημέρα ή λιγότερο.

7. Πιείτε νερό

Προτιμήστε να πίνετε νερό αντί για αναψυκτικά, σόδα ή συσκευασμένους χυμούς. Το νερό μας κρατάει ενυδατωμένους και βοηθάει στην απώλεια βάρους, ενώ η κατανάλωσή του πριν τα γεύματα συνεισφέρει στην ελεγχόμενη κατανάλωση φαγητού.

8. Κοιμηθείτε σωστά

Ο κατάλληλος ύπνος είναι απαραίτητος για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού. Η έλλειψη ύπνου δυσχεραίνει την απώλεια βάρους, ενώ ταυτόχρονα προκαλείται το αίσθημα κόπωσης, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα να αποτρέπει από την φυσική δραστηριότητα.

9. Λάβετε υπόψιν τα γονίδια

Αν το σώμα σας είναι διαμορφωμένο σε σχήμα «αχλαδιού», και το ίδιο συμβαίνει με την μητέρα σας και/ἠ την γιαγιά σας, ενώ παράλληλα δεν υπάρχει κάποια φυσική δραστηριότητα ή σωστή διατροφή τότε μπορείτε να εφαρμόσετε τις απαιτούμενες αλλαγές για βέλτιστα αποτελέσματα. Σε καμία περίπτωση μην αφήσετε το άγχος και το αίσθημα απογοήτευσης να σας καταβάλλει. Αγαπήστε το σώμα σας έτσι όπως ακριβώς είναι!

 

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »