MENU

8 τρόποι να «ετοιμάσετε» το δέρμα σας για το χειμώνα

2 Δεκεμβρίου 2014 • Fitness, Oμορφιά

Οι χαμηλές θερμοκρασίες, η υγρασία και οι ακραίες καιρικές συνθήκες μπορούν να βλάψουν το δέρμα σας που το χειμώνα μπορεί να γίνει θαμπό και αφυδατωμένο και να σας προκαλεί φαγούρα.

Ευτυχώς, υπάρχουν τρόποι να κάνετε το δέρμα σας λιγότερο προβληματικό το χειμώνα ακολουθώντας κάποιες εύκολες και χρήσιμες συμβουλές και… τρικ.

1. Εφοδιαστείτε με κρέμες

Το χειμώνα το δέρμα σας απαιτεί περισσότερη προσοχή από ό,τι το καλοκαίρι. Κατά τη διάρκεια της χειμερινής σεζόν, θα πρέπει να εφοδιαστείτε με κρέμες και να αποφύγετε τη χρήση λοσιόν. Οι «βαριές» κρέμες μπορεί να σας κάνουν να νοιώθετε άβολα, όμως αυτές είναι οι καλύτεροι «προστάτες» του δέρματος στις συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες. Οι χειμωνιάτικες κρέμες πρέπει να περιέχουν περισσότερα συστατικά οξέα που να εμποδίζουν την αφυδάτωση και την τραχύτητα. Απλώστε την κρέμα σας πριν πέσετε για ύπνο και όχι λιγότερο από μισή ώρα πριν βγείτε έξω. Θα πρέπει επίσης το μακιγιάζ σας να είναι πιο βαρύ απ’ ό,τι το καλοκαίρι.

2. Χρησιμοποιήστε αντηλιακό καθημερινά

Είναι λάθος να πιστεύετε πως δεν χρειάζεται το δέρμα σας αντηλιακό το χειμώνα. Ο ήλιος είναι επιβλαβής για το δέρμα σας όλο το χρόνο και όχι μόνο το καλοκαίρι. Μάλιστα, το χειμώνα το ζημιογόνο αποτέλεσμα ενισχύεται από τις χαμηλές θερμοκρασίες και τον άνεμο. Αν δεν βάλετε αντηλιακό το χειμώνα, κινδυνεύετε να πάθετε έγκαυμα όσο κι αν σας φαίνεται απίθανο. Εάν η καθημερινή σας κρέμα δεν περιέχει δείκτη προστασίας τότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε αντηλιακά με δείκτη προστασίας 15 και άνω. Το αντηλιακό είναι απαραίτητο, αν ξοδεύετε πολύ χρόνο σε εξωτερικούς χώρους είτε για εργασία, είτε για άσκηση. Το αντηλιακό πρέπει να το βάζετε τουλάχιστον μισή ώρα πριν βγείτε έξω.

3. Μην ξεχνάτε τα γάντια σας

Τα γάντια είναι συχνά μια πολύ παραμελημένη και υποτιμημένη υπόθεση και οι άνθρωποι συνηθίζουν να φοράνε γάντια μόνο όταν οι θερμοκρασίες είναι πολύ χαμηλές. Κι όμως θα πρέπει να φοράτε γάντια πάντα όταν οι θερμοκρασία πέφτει, για να προστατέψετε τα χέρια σας από την ερυθρότητα και από το να γίνουν σκληρά. Το δέρμα στα χέρια είναι πολύ πιο ευαίσθητο και ευάλωτο κατά τη διάρκεια των χειμωνιάτικων μηνών, έτσι ώστε να χρειάζονται περισσότερη ενυδάτωση και «τροφή» από ποτέ. Για καλύτερο αποτέλεσμα μπορείτε να βάλετε κρέμα πριν φορέσετε τα γάντια σας.

4. Κάντε σύντομα ντους

Ένα σύντομο ζεστό ντους είναι ό,τι πρέπει για το χειμώνα, αν και πρέπει να γνωρίζετε πως το πολύ ζεστό ντους ή μπάνιο είναι πολύ επιβλαβές για το δέρμα. Το ζεστό νερό προωθεί την υπερβολική ξηρότητα και αφυδάτωση, αφαιρεί το ανώτερο προστατευτικό στρώμα της επιδερμίδας σας και το καθιστά περισσότερο ευάλωτο σε διάφορες ερεθιστικές ουσίες. Ακόμα κι αν έχετε λιπαρό δέρμα, καλό είναι να αποφύγετε τη χρήση σαπουνιών. Αντ’ αυτού προτιμήστε αφρόλουτρα και κρέμες σώματος και ενυδατώστε το δέρμα σας αμέσως μετά το ντους. Είναι καλύτερα να μειώσετε το χρόνο του ντους σας και να προτιμήσετε το χλιαρό νερό αντί για το πολύ ζεστό. Το ίδιο ισχύει και για το μπάνιο.

5. Ενυδατωθείτε

Μην περιμένετε μέχρι τα χέρια και το πρόσωπό σας να γίνουν ξηρά και να σκάσουν. Θα πρέπει να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε κρέμες, όταν το θερμόμετρο δείχνει χαμηλές  θερμοκρασίες. Δώστε ιδιαίτερα προσοχή στα χέρια σας. Ακόμα και η ενυδάτωση των χεριών δύο φορές την ημέρα μπορεί να είναι ανεπαρκής το χειμώνα. Ιδανικά θα πρέπει να χρησιμοποιείτε κρέμα χεριών 5 ή 6 φορές την ημέρα, ανάλογα με τον τύπο του δέρματός σας. Έχετε μια ενυδατική κρέμα στο μπάνιο σας και μια κρέμα χεριών στην τσάντα σας και χρησιμοποιείτε τη κάθε φορά που πλένετε τα χέρια σας.

6. Επανεξετάστε τη διατροφή σας

Γνωρίζετε σίγουρα ότι το δέρμα σας αντανακλά την υγεία σας και αυτό δεν θα μπορούσε να μην είναι συνδεδεμένο με τη διατροφή σας. Αν παρατηρείτε το δέρμα σας να ξεφλουδίζει το χειμώνα, ίσως θα πρέπει να επανεξετάσετε την καθημερινή διατροφή σας και τις διατροφικές σας συνήθειες. Κατά τη διάρκεια της ψυχρής περιόδου το σώμα σας χρειάζεται περισσότερα λίπη, γι’ αυτό θα πρέπει να αυξήσετε την πρόσληψή σας σε λαχανικά, ψάρια, γαλακτοκομικά προϊόντα και υγιή λίπη. Προτιμήστε μια υγιεινή διατροφή που θα κάνει το δέρμα σας λαμπερό και υγιές και θα σας βοηθήσει να χάσετε κάποια κιλά. Αυξήστε την κατανάλωση των εσπεριδοειδών, όπως επίσης καταναλώστε χόρτα και λαχανικά. Όχι μόνο θα σας προσφέρουν προστασία από την ξηρότητα και το ξεφλούδισμα, αλλά θα επιβραδύνουν τη διαδικασία της γήρανσης και θα μειώσουν τις λεπτές ρυτίδες.

7. Μην ξεχνάτε να πίνετε νερό

Μην ξεχνάτε να πίνετε πολύ νερό σε καθημερινή βάση και το χειμώνα. Μπορεί να μην αισθάνεστε διψασμένοι όπως το καλοκαίρι, αλλά οι ανάγκες της ενυδάτωσης του σώματός σας δεν εξαρτώνται από την εποχή. Το νερό είναι υγεία και είναι πολύ ευεργετικό για την ομορφιά σας. Βοηθά να απαλλαγείτε από τις τοξίνες, αυξάνει την ελαστικότητα και σας αναζωογονεί. Θα πρέπει να πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα, όπως επίσης και ανθρακούχο νερό και τσάι.

8. Μην παραβλέπετε την απολέπιση

Όλα τα προϊόντα φροντίδας του δέρματος σας θα είναι άχρηστα αν δεν κάνετε τακτικά απολέπιση του δέρματός σας, από το φθινόπωρο ήδη, προκειμένου να είναι το δέρμα σας έτοιμο το χειμώνα. Δερματολόγοι και αισθητικοί υποστηρίζουν ότι θα πρέπει να κάνετε απολέπιση του δέρματός σας τρεις φορές την εβδομάδα στη διάρκεια των χειμερινών μηνών. Όχι μόνο θα σας βοηθήσει να αφαιρέσετε τα νεκρά κύτταρα, ακόμα και τα υπολείμματα των καλλυντικών, αλλά θα βελτιώσει την υφή του δέρματός σας. Αντίστοιχα, θα πρέπει να φροντίσετε και τα πόδια σας, που συνήθως υπάρχει η τάση να μην τυγχάνουν το χειμώνα της ίδιας φροντίδας που τυγχάνουν τους καλοκαιρινούς μήνες, οπότε μην αμελείτε το πεντικιούρ.

Ακολουθήστε τις παραπάνω συμβουλές και θα διαπιστώσετε πως το δέρμα σας θα λάμπει και θα ακτινοβολεί υγεία όλο το χειμώνα.

Related Posts

Comments are closed.

« »