MENU

8 τροφές που σας βοηθούν να κάψετε περισσότερες θερμίδες

30 Μαΐου 2018 • Διατροφή

foods

Υπάρχουν πολλές τροφές που μπορείτε να τρώτε κάθε μέρα για να κάψετε θερμίδες και να χάσετε βάρος. Η μεγάλη είδηση ​​είναι ότι αρκετές απ’ αυτές τις τροφές είναι εξαιρετικά νόστιμες και προσφέρουν εκπληκτικά οφέλη για την υγεία.

Δοκιμάστε να τις προσθέσετε στην καθημερινή ή εβδομαδιαία διατροφή σας και μην ξεχνάτε να ασκείστε τακτικά. Με αυτό τον τρόπο, θα κάψετε πολλές θερμίδες και θα βελτιώσετε την υγεία σας.

Δείτε ποιες είναι οι τροφές που αν τις φάτε θα κάψετε περισσότερες θερμίδες:

grapefruit

1. Γκρέιπφρουτ

Το γκρέιπφρουτ επιταχύνει τον μεταβολισμό σας και βοηθά να κάψετε πολλές θερμίδες. Αυτό το φρούτο θα σας βοηθήσει να αισθάνεστε χορτάτοι γρηγορότερα και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα με λιγότερες θερμίδες. Επιπλέον, το γκρέιπφρουτ είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες που μπορούν να βοηθήσουν στη σταθεροποίηση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα σας. Μπορείτε να προσθέσετε γκρέιπφρουτ στη φρουτοσαλάτα και τα smoothies σας ή να πιείτε ένα χυμό γκρέιπφρουτ.

selery-selino

2. Σέλινο

Το μυστικό του σέλινου είναι πολύ απλό: Περιέχει λιγότερες θερμίδες και βοηθά να κάψετε περισσότερες. Αποτελείται κυρίως από νερό γι’ αυτό είναι κατάλληλο ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής. Ωστόσο, δεν είναι καλό να το καταναλώσετε μόνο του γιατί δεν θα πάρετε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Είναι πολύ πιο θρεπτικό να το συνδυάσετε με άλλες τροφές.

grains

3. Δημητριακά ολικής αλέσεως

Οι μελέτες δείχνουν ότι τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι πιο υγιεινά από τα επεξεργασμένα δημητριακά και μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων ασθενειών. Αυτό το είδος των σιτηρών είναι επίσης ένα καλό μέρος μιας δίαιτας, δεδομένου ότι χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να αφομοιωθούν και δεν θα πεινάσετε για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι πλούσια σε διάφορες βιταμίνες, ανόργανα άλατα και υδατάνθρακες, αλλά χαμηλά σε λιπαρά.

green-tea

4. Πράσινο τσάι

Αν δεν έχετε ανακαλύψει το πράσινο τσάι ως μια καλή ώθηση στο μεταβολισμό σας, είναι καιρός να το κάνετε! Αυτό το εξωτικό ασιατικό ζεστό ρόφημα έχει γίνει κάτι συνηθισμένο στη ζωή μας, αλλά δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τις υγιείς ιδιότητές του. Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, το πράσινο τσάι αυξάνει το μεταβολισμό σας και σας βοηθά να χάσετε βάρος. Απλά απολαύστε ένα φλιτζάνι ζεστό αρωματικό πράσινο τσάι και να είστε σίγουροι πως κάνατε ό,τι καλύτερο για τον οργανισμό σας.

salmon

5.Ψάρια και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα

Εχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα λειτουργούν ως ρυθμιστής του μεταβολισμού. Τα ωμέγα-3 επηρεάζουν το επίπεδο της ορμόνης λεπτίνης, η οποία ελέγχει το πόσο γρήγορα καίγεται το λίπος. Καθώς τα ωμέγα-3 δεν παράγονται από το σώμα μας μπορούμε να τα πάρουμε μόνο με την κατανάλωση ψαριών (τόνος, ρέγκα, σολομός στην πρώτη θέση) ή μέσω ειδικών πρόσθετων ωμέγα-3 συμπληρωμάτων.

hot coffee

6. Καφές

Κανείς δεν μπορεί να φανταστεί τη ζωή του χωρίς ένα φλιτζάνι υπέροχο καφέ για να ξυπνήσει και να αρχίσει ένα χαρούμενο πρωινό. Ολοι γνωρίζουμε ότι αυτό συμβαίνει επειδή η καφεΐνη βοηθά να αισθανόμαστε ζωντανοί και σε εγρήγορση. Με μια δόση καφεΐνης αυξάνεται ο καρδιακός ρυθμός, το αίμα παίρνει περισσότερο οξυγόνο και καίγονται περισσότερες θερμίδες. Δυστυχώς, αυτό δεν συμβαίνει αν «φορτώσετε» τον καφέ με κρέμες, σαντιγί ή ζάχαρη. Αντίθετα παίρνετε όλα τα οφέλη του καφέ αν αντικαταστήσετε τα παραπάνω με κανέλα.

avocado-fruit-salad

7. Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι ένας «τριπλός καυστήρας» λίπους. Περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά που επιταχύνουν τον μεταβολισμό σας και προστατεύουν το τμήμα παραγωγής ενέργειας των κυττάρων από τις ελεύθερες ρίζες. Επιπλέον, το αβοκάντο έχει πολλά θαυμάσια οφέλη για την υγεία. Μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης, επουλώνει τις πληγές, μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου και εγκεφαλικού επεισοδίου και είναι καλό για τα μάτια και τα μαλλιά σας. Μπορείτε να φάτε μισό αβοκάντο με ντομάτες και θαλασσινό αλάτι ως ένα υγιές πρωινό, να προσθέσετε φέτες αβοκάντο σε πράσινα φασόλια και σπανάκι σαλάτα, ή να κάνετε ένα νόστιμο αβοκάντο smoothie με κανέλα και γάλα καρύδας.

spices-market

8. Μπαχαρικά

Τα μπαχαρικά ανήκουν στην ομάδα των τροφών που σας βοηθούν να κάψετε θερμίδες πιο γρήγορα. Δεν είναι πλούσια σε θερμίδες και μπορεί να είναι μια σπουδαία προσθήκη στα γεύματά σας. Το πιπέρι καγέν ή κάποιες καυτερές σάλτσες μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος. Βεβαιωθείτε, όμως, ότι τα υπόλοιπα συστατικά που τα συνοδεύουν δεν είναι παχυντικά.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

« »